Jump to content



Συμβουλές και βοήθεια για site....


Recommended Posts

Καλησπέρα φίλοι μου, έχω δομημένο στο μυαλό μου προσωρινά ένα ίσως πρωτότυπο project για website που έχει ως σκοπό την πληροφορία...

Από χόμπι και μόνο έχω φτιάξει κάποια site άρα είμαι αρχάριος... 

Σας παραθέτω τα σημεία που χρειάζομαι πληροφοριες:

To site θέλω να είναι παγκόσμιο οπότε πρέπει να βρούμε host+domain  που να μην έχει περιορισμό SEO (πχ μόνο σε Ελλάδα)  *δεν γνωρίζω αν ισχύσει αλλά έτσι έχω διαβάσει

Από εκεί και πέρα θέλω να είναι σε wordpress, όχι γιατί γνωρίζω απλά γιατί εκεί πιστεύω πως θα τα καταφέρω..... 

Αν τα βρω παλούκια και θέλω να πληρώσω για την δουλειά μου, πως μπορώ να κατοχυρώσω την ιδέα οεο???? (πληροφοριακά)

 

Ευχαριστώ εκ των προτέρων μιας και πάντα παιρνω τις πληροφορίες που θέλω!!

Link to comment
Share on other sites

Καλησπέρα φίλοι μου, έχω δομημένο στο μυαλό μου προσωρινά ένα ίσως πρωτότυπο project για website που έχει ως σκοπό την πληροφορία...

Από χόμπι και μόνο έχω φτιάξει κάποια site άρα είμαι αρχάριος... 

Σας παραθέτω τα σημεία που χρειάζομαι πληροφοριες:

To site θέλω να είναι παγκόσμιο οπότε πρέπει να βρούμε host+domain  που να μην έχει περιορισμό SEO (πχ μόνο σε Ελλάδα)  *δεν γνωρίζω αν ισχύσει αλλά έτσι έχω διαβάσει

Από εκεί και πέρα θέλω να είναι σε wordpress, όχι γιατί γνωρίζω απλά γιατί εκεί πιστεύω πως θα τα καταφέρω..... 

Αν τα βρω παλούκια και θέλω να πληρώσω για την δουλειά μου, πως μπορώ να κατοχυρώσω την ιδέα οεο???? (πληροφοριακά)

 

Ευχαριστώ εκ των προτέρων!!

Τι έγινε ;;; γιατι ετσι χάλια;; λοιπον και να μην ειστε 100% σίγουροι πείτε μου!!! Οποια πληροφορία ειναι χρήσιμη!!!

Στάλθηκε από το LG-D802 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Εφτιαξα το http://ydin.gr μονος μου σε 3-4 ωρες (δεδομενου οτι ειχα ετοιμα τα domain/χωρο και wordpress plugin  και σαν κ εσενα, δεν ξερω ουτε καν HTML κλπ :D ).

 

Ειναι ευκολο, απλα θελει googling αρκετα οπου κολλησεις 

  • Like 1
Link to comment