Stelios F. Δημοσιεύτηκε Φεβρουάριος 13, 2017 #1 Κοινοποίηση Δημοσιεύτηκε Φεβρουάριος 13, 2017 (edited) Αλλαγές από τα αρχικά rules: Qualify: 20 λεπτά, απαγορεύεται επιτρέπεται το ESC-> back to pits. (Εννοείται πως στον αγώνα απαγορεύεται) Cutting: 7 cuts = 5 seconds , κάθε επιπλέον cut θα προσθέτει 1 second penalty. Αλλαγές που αφορούν τα Races: Damage: Στο 40% 100% Στο τελευταίο ΠΑΤΣ έχουν φτιαχτεί τα repair τιμες και ο τρόπος που παθαίνεις damage. Η επιλογή του επόμενου track θα ανακοινώνεται κάθε Παρασκευή Τετάρτη την εβδομάδα του αγώνα. Όλοι οι αγώνες θα γίνουν Κυριακές και το Qualify θα ξεκινάει στις 19:00 20:00. Τα αρχικά rules εδώ: Έγινε επεξεργασία Φεβρουάριος 13, 2017 από Stelios F. 4 Link to comment Share on other sites More sharing options...
sosna Φεβρουάριος 13, 2017 #2 Κοινοποίηση Φεβρουάριος 13, 2017 Στελάρα ο wamta σέρβερ έχει το αππ που σoυ λέει οτι κάνεις κατ, αλά ACRL? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Stelios F. Φεβρουάριος 13, 2017 Author #3 Κοινοποίηση Φεβρουάριος 13, 2017 (edited) 1 hour ago, sosna said: Στελάρα ο wamta σέρβερ έχει το αππ που σoυ λέει οτι κάνεις κατ, αλά ACRL? Γιές, δεν σε ειδοποιεί όμως, νομίζω usaroun κάτι διαφορετικό αυτοί τώρα. Έγινε επεξεργασία Φεβρουάριος 13, 2017 από Stelios F. Link to comment Share on other sites More sharing options...
PolomanGR Φεβρουάριος 14, 2017 #4 Κοινοποίηση Φεβρουάριος 14, 2017 πριν 20 ώρες, το μέλος Stelios F. έγραψε: Qualify: 20 λεπτά, απαγορεύεται επιτρέπεται το ESC-> back to pits. (Εννοείται πως στον αγώνα απαγορεύεται) Μιας και βαλαν πιτστοπ στo qualify μηπως να ξαναπαγορευσουμε το esc back to pits; 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Georgiadis Giorgos Φεβρουάριος 14, 2017 #5 Κοινοποίηση Φεβρουάριος 14, 2017 23 hours ago, Stelios F. said: Qualify: 20 λεπτά, απαγορεύεται επιτρέπεται το ESC-> back to pits. (Εννοείται πως στον αγώνα απαγορεύεται) Να γκρινιάξω? Θα γκρινιάξω! Υποθέτω πως ο λόγος που αποφασίσατε να επιτρέψετε το back to pit ήταν επειδή κάποιος βρέθηκε ή θα βρεθεί σε κίνηση. Ναι αλλά και αυτό είναι μέσα στη φύση του αγώνα. Θα πρέπει να κοιτάς το map να βρεις το τέλειο σημείο για να βγεις να κάνεις το hotlap. To back to pits ευνοεί τα lmp και ίσως τα gt2 αλλά σκοτώνει τα gt4, γιατί "επιβραβεύει" τον ασταθή. Προτείνω για την αποφυγή του back to pits και για να είναι λίγο πιο δίκαιο να έχουμε 30 λεπτά practise και κάθε 10 λεπτά να φεύγει μία κατηγορία από τη πίστα. 3 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Stelios F. Φεβρουάριος 14, 2017 Author #6 Κοινοποίηση Φεβρουάριος 14, 2017 (edited) 3 minutes ago, Georgiadis Giorgos said: Να γκρινιάξω? Θα γκρινιάξω! Υποθέτω πως ο λόγος που αποφασίσατε να επιτρέψετε το back to pit ήταν επειδή κάποιος βρέθηκε ή θα βρεθεί σε κίνηση. Ναι αλλά και αυτό είναι μέσα στη φύση του αγώνα. Θα πρέπει να κοιτάς το map να βρεις το τέλειο σημείο για να βγεις να κάνεις το hotlap. To back to pits ευνοεί τα lmp και ίσως τα gt2 αλλά σκοτώνει τα gt4, γιατί "επιβραβεύει" τον ασταθή. Προτείνω για την αποφυγή του back to pits και για να είναι λίγο πιο δίκαιο να έχουμε 30 λεπτά practise και κάθε 10 λεπτά να φεύγει μία κατηγορία από τη πίστα. Επειδή έχω βρεθεί σε πολλά races με 25+ cars, αν και ήταν single class, πίστεψε με 20 λεπτά είναι ΠΟΛΥ λίγα για qualify, πόσο μάλλον με 3 classes στο track. Θα μείνει ως έχει και βλέπουμε μετά το πρώτο race. Edit: Αν κάποιος abusarei το δικαίωμα του back to pits, εκτός του ότι θα είναι καραγκιόζης μπορεί να μας αναγκάσει να το απαγορέψουμε. Κοινή λογική, όπως είπαμε. Έγινε επεξεργασία Φεβρουάριος 14, 2017 από Stelios F. 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dimitris Pappas Φεβρουάριος 14, 2017 #7 Κοινοποίηση Φεβρουάριος 14, 2017 (edited) Πρωτα να βγουν 10 λεπτα μονο τα Lmp,μετα 10 μονο τα Gt2 και τελος 10 min μονο τα Gt4. Ετσι το κανουν σε multiclass 2 κατηγοριων(gtitalia). Ετσι θα δουλεψει και εδω? edit,το πορσικο δεν το εδωσαν? Έγινε επεξεργασία Φεβρουάριος 14, 2017 από Dimitris Pappas 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Oxide Burnedbrain Φεβρουάριος 14, 2017 #8 Κοινοποίηση Φεβρουάριος 14, 2017 Για εμένα το θέμα είναι να ζήσω όσο το δυνατόν πιο πολύ ρεαλισμό μέσω του Assetto,οπότε απλά βγαίνω στη πίστα,κάνω ότι καλύτερο μπορώ στο qual και ας πάρω ότι θέση κάτσει. Back to pits και καραγκιοζιλίκια. 2 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Stelios F. Φεβρουάριος 14, 2017 Author #9 Κοινοποίηση Φεβρουάριος 14, 2017 11 minutes ago, Dimitris Pappas said: Πρωτα να βγουν 10 λεπτα μονο τα Lmp,μετα 10 μονο τα Gt2 και τελος 10 min μονο τα Gt4. Ετσι το κανουν σε multiclass 2 κατηγοριων(gtitalia). Ετσι θα δουλεψει και εδω? edit,το πορσικο δεν το εδωσαν? Όλα τα μωρά στην πίστα! Όχι το Πορσικό ακόμη.. 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
sosna Φεβρουάριος 14, 2017 #10 Κοινοποίηση Φεβρουάριος 14, 2017 (edited) 1 hour ago, Georgiadis Giorgos said: Να γκρινιάξω? Θα γκρινιάξω! Υποθέτω πως ο λόγος που αποφασίσατε να επιτρέψετε το back to pit ήταν επειδή κάποιος βρέθηκε ή θα βρεθεί σε κίνηση. Ναι αλλά και αυτό είναι μέσα στη φύση του αγώνα. Θα πρέπει να κοιτάς το map να βρεις το τέλειο σημείο για να βγεις να κάνεις το hotlap. To back to pits ευνοεί τα lmp και ίσως τα gt2 αλλά σκοτώνει τα gt4, γιατί "επιβραβεύει" τον ασταθή. Προτείνω για την αποφυγή του back to pits και για να είναι λίγο πιο δίκαιο να έχουμε 30 λεπτά practise και κάθε 10 λεπτά να φεύγει μία κατηγορία από τη πίστα. Φωτιά στους χοτλάπερς! Αφού προσπαθούμε να το κάνουμε σωστά ρε σεις ας το πάμε ολ δι γουέι.Γιατί κ μια φορά να γίνει θαναι abuse για μένα.Αν ο γρήγορος ήταν άτυχος θα μπορέσει να περάσει τον αργότερο μιας κ θαναι πιο γρήγορος ο γρήγορος -μπερδευτικό το έκανα - ή μπορεί να γίνει αυτό που ειπώθηκε παραπάνω με το ξεχωριστό κουάλ ανά κατηγορία. Έγινε επεξεργασία Φεβρουάριος 14, 2017 από sosna Link to comment Share on other sites More sharing options...
Stelios F. Φεβρουάριος 14, 2017 Author #11 Κοινοποίηση Φεβρουάριος 14, 2017 Κοίταξε, αν κάνεις esc -> back to pits επειδή έπεσες σε traffic, το ποιό πιθανό είναι να ξαναπέσεις σε traffic και να είναι χειρότερα. Αν το έκανες επειδί γα&$^#ισες το lap σου, το ποιό πιθανό είναι να πέσεις σε traffic. Αν το ρίξεις στις μπαριέρες, σε διευκολύνει να ξαναπροσπαθήσεις, αλλά είπαμε, μάλλον θα πέσεις σε traffic. Γενικώς δηλαδή δεν νομίζω κανείς να καταφέρει να κάνει πάνω από 1 καλό γύρο στα Q οπότε μην ανχώνεστε. 4 minutes ago, sosna said: Φωτιά στους χοτλάπερς! Αφού προσπαθούμε να το κάνουμε σωστά ρε σεις ας το πάμε ολ δι γουέι.Γιατί κ μια φορά να γίνει θαναι abuse για μένα.Αν ο γρήγορος ήταν άτυχος θα μπορέσει να περάσει τον αργότερο μιας κ θαναι πιο γρήγορος ο γρήγορος -μπερδευτικό το έκανα - 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now