Jump to content

PolomanGR

Premium Members
  • Content Count

    898
  • Joined

  • Last visited

About PolomanGR

  • Rank
    WP4L
  • Birthday 03/31/1992

Πληροφορίες Προφίλ

  • Φύλο
    Άνδρας

Recent Profile Visitors

3,816 profile views
  1. Αφού δεν τα έβαλε άλλος. Τα gt4 μαλλον θαναι πολύ πιο "θεαματικά" οσο αφορά τους αγώνες,πιο εύκολα στην οδήγηση και πολυ διαφορετικά μεταξυ τους.
  2. Θα δηλώσω συμμετοχή με έναν φίλο μου(Σταυρακαρας οσοι βλέπατε f1axion) στα παρακάτω πρωταθλήματα endurance(του Dave Perel),αν θέλει κάποιος να συμμετέχει μαζί μας (ακόμα και σε μερικούς αγώνες,μπορω να δηλώσω παραπάνω ατόμα και να τα αλλάζω ανα αγώνα) ας μου στείλει ένα μήνυμα. Λογικά θα μπούμε με Bentley. The Sim Grid WWW.THESIMGRID.COM League Racing for Assetto Corsa Competizione The Sim Grid WWW.THESIMGRID.COM League Racing for Assetto Corsa Competizione
  3. Δεν εχω γραφειο εδω και χρονια. Καλες γιορτες
  4. O Αριστοτελης εχει αναφερει καπου και ακριβως τον λογο που συμβαινει,συνοπτικα,η επαφη του ελαστικου με το οδοστρωμα λογιζεται ως σημειο,και οχι 3D,το οποιο μαλλον θα αλλαξει και για αυτο αργει το "fix" : "Yes it is the same single contact. What AC doesn't have, is the three dimensional flex movement of the single contact. In AC1 it only flexes up and down. There is also lateral flex but it is calculated at the mathematical model as forces and accelerations, not an actual movement of the contact. Also, ACC has many other things in terms of heating model, wear, pressures etc... but not directly affected or influence this case.What also influence the behaviour is that AC GT3 tyres have wider slipangle peaks than ACC. That makes it a bit "easier to catch" generally and specifically also in curbs situations. We were also quite surprised with the narrow slipangle and slipratio values, when Pirelli gave us the data of their tyres but after double checking, verifying etc etc... it is what it is and what makes driving those cars at the limit, challenging." "Nah I won't look (again) at Tim's video Seriously though, let's take for example the "flat" curb of paul ricard, specifically the one at the outside exit of the very fast turn following the long straight.Now that curb has some steps in it. Take your car and go with F7 and have a close look at it.In reality, the wide tyres can go from the one flat edge to the other and the middle doesn't touch ground and you will almost not feel it, exactly because the width of the tyre is enough to touch everywhere.Unfortunately in ACC the middle contact point will fell right into the step and you're going to feel a very big stepped curb that obviously will unsettle the car more than it should. Which is what you describing too of course."
  5. Τα κερμπ γλιστρανε λιγο παραπανω απο οσο θαπρεπε. Στο βιντεο ειναι ο niki thiim που τρεχει με το αμαξι του στο ACC,και δεν του βγαινουν οι γραμμες.
  6. Προλαβα δοκιμασα λιγο σημερα, και επειδη βαριομουν να μπω κανονικα, ξεκινησα την καριερα. Πολυ καλο,με πολυ ωραια αισθηση το supertroffeo,δεν δοκίμασα gt3 ακομα, αλλα δεν καταλαβαινω γιατι κραζετε το ffb, ειναι αισθητα καλυτερο πλεον απο AC1. Ελπιζω αυριο μεθαυριο να προλαβω να κανω και κανονικο αγωνα.
  7. Η αλλαγη της Ντανυ ηταν υπερβολικη,δεν σκοτωσε ΠΟΤΕ αθωους,περιμενα να μην αφησει Λανιστερ αψητο αλλα μεχρι εκει. Ο Τυριον και ο Βαρυς που ξαφνικά γιναν βλάκες; Το οτι δεν ειναι σταθερα τα επεισοδια στο τι μπορει να γινει,10 σκορπιοι σκότωσαν ενα δρακο σε 3 δευτερα,και 100 δεν τραυματισαν τον αλλον. Μην σχολιασουμε το οτι ενας ολοκληρος στολος δεν φαινεται απο τον Δρακο,αυτο το δεχομαι σαν plot device. Εχει πολυ φαουλ η τελευταια σεζον,φαινεται οτι ολα συμβαινουν γιατι ετσι,κανενα στησιμο. Θα φανει οταν (αν) βγουν τα βιβλια.
  8. Tο ανεβάζω γιατι εισαι ο 2ος που ρωτάει,και μπορεί να θέλουν και άλλοι. Γενικα το έχω βάλει αρκετά safe,αλλα δεν δοκίμασα ακραίο σενάριο (βροχή-νύχτα-αγώνα)
  9. Και θα ξαναναφερω ποσο πολυ εχει βελτιωθει και ποσο πολυ μου αρεσει το παιχνιδι πλεον. Μπηκα χθες να δοκιμασω για τον διαγωνισμο,θελοντας να κανω 1-2 προσπαθειες,και μετα να κανω practice για τον σημερινο αγωνα. Αμ δε,βρεθηκα να εχω κολλησει και μετα απο 5-6 προσπαθειες να θελω κι αλλο,και με το ζορι το εκλεισα για να μπω στο rf2. Με το ιδιο σεταπ λαστιχα και φρενα ειχα τελειως διαφορετικη συμπεριφορα αναλογα πως πιεζα,πλεον μπορεις να καταλαβεις ποια κερμπ μπορεις να επιτεθεις και ποια οχι,και με λιγη εμπειρια στο παιχνιδι ειχα μονο ενα τετακε,το τιμονι εδεινε οση πληροφορια χρειαζεται. Το VR πλεον ειναι τουλαχιστον στα επιπεδα AC,αν οχι λιγο καλυτερο,και επιτελους εκανα αρκετους γυρους για να καταφερω να απολαυσω και τους ηχους που ειναι απιστευτοι. Πρωτη φορα με αυτο το update ανυπομονω για το τελικο παιχνιδι.
  10. Το OSW με τα ετοιμα πακετα,ειναι πολυ απλο,μη σου πω πιο απλο απο την g27 που ειχα.
  11. Το Open Sim Wheel δεν πεθαινει γιατι μπορει να υποστηριχθει απο την κοινοτητα εσαει. Επισης,οτι και να χαλασει σε ενα OSW βρισκεις ανταλλακτικο,κατι που δεν ισχυει ουτε στο Simucube 2 (υποστηριζουν οτι δεν θα χαλασει τιποτα,ΠΟΤΕ,ελεος) Γενικα δεν μου αρεσει που το εκαναν brand.
  12. ΛοΛ Δεν μπορω να καταλαβω γιατι το βλεπεις ετσι; Θελω να πιστευω οτι ειναι ενδιαμεσο σταδιο,για να εξελιξουν την μηχανη τους,χωρις να μπλεξουν με πολλα διαφορετικα αμαξια. Δεν νομιζω να αργησει ΠΟΛΥ το επομενο παιχνιδι,και ακομα το AC "κραταει".
  13. Το δοκιμασες μετα το τελευταιο update; Αν και εχεις πει οτι δεν σε ψηνουν τα αγωνιστικα. Καπου εγραψαν οτι αλλαξαν πολυ το πως συμπεριφερεται το ελαστικο στα κερμπ και αναλογα την θερμοκρασια,οποτε ισως βγηκαν μπαγκ,δεν μου ετυχε κατι πολυ περιεργο. Ασχετο με το γκειμ,σχετικο με τα κερμπ: Ποση διαφορα εχει η συμπεριφορα στα κερμπ αναμεσα στο rf2 και στο AC,ειναι εντελως αναποδη,νιωθω οτι στο rf2 οταν παταω κερμπ με τραβαει προς τα εκει,ενω στο ac απλα γλιστραει.
  14. Σαν να γινεται κατι πλεον,θα μου πεις φτάσαμε στο τέρμα σχεδόν,αλλα πλεον μοιαζει λιγο ολοκληρωμένο.
  15. Που κολλαει αυτο εδω περα; Αν εχεις εμπαθεια με καποια ατομα στην kunos μπορεις να τους κραξεις είτε εκει που τα λεν,ή στο φορουμ του assetto.
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.