Jump to content



Ερώτηση για XFX κάρτα γραφικών και εγγύηση


Recommended Posts

Καλησπέρα!

Έχω μια XFX RX 6800 XT την οποία αγόρασα από αγγελίες. Όλα καλά με την κάρτα κανένα θέμα.

Επειδή δεν πολυπαίζω, υπάρχει μια σκέψη να την πουλήσω. Είμαι σε επικοινωνία με τον πωλητή που μου την είχε δώσει μήπως βρει το τιμολόγιο.

 

Το θέμα: αν δεν βρούμε το τιμολόγιο, εξακολουθεί να ισχύει η εγγύηση;

Να σας πω ότι στο https://support.xfxforce.com

...έχω κάνει κι εγώ δήλωση του προϊόντος και βλέπω τα εξής:

rx.png.8106ac1f3d9c8923f8715ee6c383653e.png

 

Άρα να υποθέσω ότι ισχύει η εγγύηση και χωρίς το τιμολόγιο, μέσω serial;

Έγινε επεξεργασία από petros32
Link to comment
Share on other sites

Με την on site εγγύηση κατασκευαστή, ασφαλώς και δεν υπάρχει θέμα. 

Τα πράγματα περιπλεκονται όσον αφορά το κάθε κατάστημα αγοράς κ την πολιτική, που έχει στις επιστροφές ελαττωματικων προϊόντων. 

 

Άλλα καταστήματα εξυπηρετούν μόνο από τον σειριακό αριθμό του προϊόντος και τον κωδικό πελάτη και άλλα ζητάνε το παραστατικό αγοράς. 

 

Επομένως, στην περίπτωση σου καλό είναι να μάθεις ποιο είναι το το κατάστημα αγοράς και να ενημερωθείς για την σχετική πολιτική επιστροφων που εφαρμόζει. 

Link to comment
Share on other sites

1 ώρα πριν, το μέλος Chipakias έγραψε:

Με την on site εγγύηση κατασκευαστή, ασφαλώς και δεν υπάρχει θέμα. 

Τα πράγματα περιπλεκονται όσον αφορά το κάθε κατάστημα αγοράς κ την πολιτική, που έχει στις επιστροφές ελαττωματικων προϊόντων. 

 

Άλλα καταστήματα εξυπηρετούν μόνο από τον σειριακό αριθμό του προϊόντος και τον κωδικό πελάτη και άλλα ζητάνε το παραστατικό αγοράς. 

 

Επομένως, στην περίπτωση σου καλό είναι να μάθεις ποιο είναι το το κατάστημα αγοράς και να ενημερωθείς για την σχετική πολιτική επιστροφων που εφαρμόζει. 

Πρέπει να είναι αγορασμένη από εξωτερικό!

Άρα τι γίνεται σε αυτή την περίπτωση; Θέλω να πω, υπάρχει υποστήριξη άμεσα από την XFX για να είναι καλυμμένος όποιος χρειαστεί την εγγύηση ή πρέπει απαραίτητα να επικοινωνήσει με το κατάστημα, ακόμα και εξωτερικού;

Link to comment
Share on other sites

Οτιδήποτε έχει αγοραστεί από μη εξουσιοδοτημενο μεταπωλητή της εταιρείας δεν καλύπτεται από εγγύηση. Αυτό που γίνεται συνήθως στις επιστροφές είναι το κατάστημα αγοράς να επιστρέφει το προϊόν στον εξουσιοδοτημενο μεταπωλητή από τον οποίο το προμηθευτηκε για να ισχύσει η εγγύηση. Σε κάθε άλλη περίπτωση η εταιρεία δεν καλύπτει το προϊόν με εγγύηση. Επομένως χρειάζεται σίγουρα το παραστατικό αγοράς αφού είναι αγορά από εξωτερικό και η περιοχή για την οποία ισχύει η εγγύηση, καθώς υπάρχουν διαφοροποιησεις ανάλογα την περιοχή. Με λίγα λόγια θα πρέπει να μάθεις ποιος είναι ο επίσημος μεταπωλητής για να καλυφθεί από την on site εγγύηση, διαφορετικά οπωσδήποτε παραστατικό αγοράς για επιστροφή στο κατάστημα. 

 

Για περισσότερα δες ενδεικτικά εδώ: Xfx warranty us Canada

Link to comment
Share on other sites

Λοιπόν παιδιά, ήρθα σε επικοινωνία μέσω support ticket με την XFX και μου είπαν ξεκάθαρα ότι η εγγύηση ισχύει κανονικά.

Οπότε όλα καλά.

Παράθεση

Hello,

Warranty service can be provided without the purchase invoice. Please contact us by opening a ticket here and describe the problem if support service is needed.

Thanks.

 

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Δημιουργία...

Important Information

Ο ιστότοπος theLab.gr χρησιμοποιεί cookies για να διασφαλίσει την καλύτερη εμπειρία σας κατά την περιήγηση. Μπορείτε να προσαρμόσετε τις ρυθμίσεις των cookies σας , διαφορετικά θα υποθέσουμε ότι είστε εντάξει για να συνεχίσετε.