Jump to content



Πληκτρολογιο


Recommended Posts

Γειά σας παιδιά. Είμαι λίγο άσχετος με αυτά για αυτό θέλω βοήθεια έχω τον Savio Raptor X1 ARGB Gaming Full Tower αλλά δεν ξέρω αν είναι συμβατά όλα τα πληκτρολογια . Αν δεν είναι πιο αξίζει να αγοράσω?

Link to comment
Share on other sites

Το savio ειναι το κουτι... Το πληκτρολογιο θα το συνδεσεις με τη μητρικη... Σε μια usb θυρα της μητρικης θα κουμπωσει. Αρα, οποιοδηποτε usb πληκτρολογιο θα παιξει κανονικα...

Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...

Γεια σας! Ο Savio Raptor X1 ARGB Gaming Full Tower είναι ένας πύργος υπολογιστή, οπότε το πληκτρολόγιο που θα επιλέξετε δεν εξαρτάται απευθείας από τον πύργο, αλλά από τον υπολογιστή σας και την κάρτα μητρικής που χρησιμοποιείτε.

Τα περισσότερα πληκτρολόγια είναι συμβατά με υπολογιστές που διαθέτουν θύρες USB, και ο Savio Raptor X1 ARGB πρέπει να έχει τέτοιες θύρες. Το μόνο που πρέπει να ελέγξετε είναι αν το πληκτρολόγιο που σκέφτεστε να αγοράσετε υποστηρίζει το λειτουργικό σύστημα του υπολογιστή σας (π.χ. Windows, Mac, Linux) και αν έχει τις λειτουργίες που επιθυμείτε.

Εάν δεν είστε σίγουρος για τη συμβατότητα του πληκτρολογίου, μπορείτε να ελέγξετε τις προδιαγραφές του πληκτρολογίου που σας ενδιαφέρει και να επιβεβαιώσετε ότι υποστηρίζει το λειτουργικό σύστημα σας και διαθέτει τις απαιτούμενες συνδέσεις (π.χ. USB).

Αναφορικά με τις προτάσεις για άλλα πληκτρολόγια, αυτό εξαρτάται από τις προτιμήσεις σας και τον προϋπολογισμό σας. 

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Δημιουργία...

Important Information