Jump to content



Βοήθεια για ένα advanced project (G.A.N.N)


qtgeo

Recommended Posts

Καλησπέρα σας φιλοι μου.

Με λένε Δελαπόρτα Γιώργο και ασχολούμαι με ένα πραγματικά πολύ φιλόδοξο project.

Είμαι τελειόφητος φοιτητης Μηχανικός Η/Υ και Δικτύων και η ενασχολησή μου τα τελευταία 2.5 χρόνια είναι πάνω σε συστήματα τεχνητής νοημοσύνης και ρομποτικής.

Όπως είδατε και απο τον τίτλο ζητώ βοήθεια για το project μου το οποίο έχει φτάσει αισίως κάποιες χιλιαδες γραμές κώδικα και δεν μπορώ να το συντηρήσω ή ακόμα χειρότερα να το αναπτύξω άλλο μόνος μου.

Για να σας κατατοπείσω λιγάκι παραπάνω, είναι ενα project που γραφτηκε εξ' αρχής σε Linux σε gcc και η γλώσσα που επιλέχθηκε είναι η C++.

Το ονομά του είναι G.A.N.N δηλαδή Geeks Artificial Neural Network και έχει να κάνει με Τεχνητή Νουμοσύνη και αυτοματισμό διαδικάσιών, αναγνώριση προτύπων, αυτόματη μάθηση και όλα τα συναφή!

Το project είναι με άδεια GNU/GPL και θα συνεχίσει με υποστήριξη σαφώς προς σοβαρά Unix Like συστήματα και όχι σε παιδιάστικα τελικά συστήματα όπως τα Windows, αν και στο μέλλον θα υπάρξει υποστήριξη και για τα Windows. (Καταλαβαίνεται τωρα...)

Επίσης μπορείται να βρείται την αντίστοιχη σελίδα του project στο: http://savannah.gnu.org/

Βέβαια επειδή είχα κατι προβλήματα με το CVS τελαυταία γι' αυτό τον κωδικά τον ανεβάζω αλλού.

Η σελίδα του project με τον κώδικα είναι η εξής: http://www.abaxb2b.com/qtgeo/

Ζητώ άτομα που να έχουν καλή έως άψογη γνώση προγραμματισμού σε C++ και φυσικά το μικρόβιο για βελτιστοποίηση και ανάπτυξη.

Για οποιεσδήποτε διευκρινήσεις και απορείες απαντήστε εδώ για να μπορέσουμε να σηζητήσουμε...

Ευχαριστώ!

Link to comment
Share on other sites

Δυστυχώς δεν έχω τις απαραίτητες γνώσεις για να βοηθήσω αλλά χαίρομαι που υπάρχει ενδιαφέρων σε NN και ειδικά από Έλληνες. :)

Παρόλα αυτά θα μελετήσω το project και αν αποδειχθεί πως με "παίρνει" θα βάλω και εγώ ένα χεράκι. ;)

Συγχαρητήρια για τη προσπάθεια!

( Btw είχε ασχοληθεί και ένας φίλος μου με ΝΝ, τα χρησιμοποίησε για ένα biometrics project του (Human authorization via Iris Recognition, αν θυμάμαι καλά) .)

Link to comment
Share on other sites

Α, πάρα πολύ καλό ---Zapotek-- !

Αυτό όμως που σχεδιάζω είναι μια γενικότερη πλατφόρμα για να καταλάβεται!

Δηλαδή θα είναι ένα γενικευμένο Advanced Neural Network το οποίο θα περιλαμβάνει πάρα πολλές επιλογές (κάτι σαν SDK) και θα φτιάχνει έιτε αυτόματα είτε χειροκίνητα τον πυρήνα της διαδικασίας ενώ το γύρω γύρω (δηλαδή η εφαρμογή του) θα είναι θέμα υλοποίησης και μόνο του εκάστοτε ερευνητή ή χρήστη!

Για να βοηθήσω και άλλους να κατανοήσουν το τι ακριβώς θα κάνει το project να τους πώ πώς στην ουσία φτιάχνω εκείνο το μοντέλο που όλοι εμείς στην επιστημονική κοινότητα αποκαλούμαι "Το Μαύρο Κουτί".

Δηλαδή υλοποιόντας το μαυρο κουτί και μην έχωντας την ανάγκη γνώσης του τι περιλαμβάνει, εμείς απλώς θα το ρυθμίζουμε ή ακόμα καλύτερα θα το κάνουμε να μαθαίνει τι ζητάμε σαν αποτέλεσμα ανάλογα με τι του δίνουμε σαν είσοδο.

Δηλαδη φανταστείται ένα μαύρο κουτί που του δίνεται όσες εισόδους θέλετε, με διάφορους τύπους δεδομένων, και σας παράγει το ορθό αποτέλεσμα!

Πιο πρακτικά ακόμα...το έξυπνο Air-Condition το οποίο μετράει θερμοκρασία δωματίου, υγρασία, πίεση και άλλα και χωρίς να το έχουμε ποτέ προγραμματίσει απο πρίν να θέτει τις σωστές τιμές για τον ανεμιστήρα ή την θερμοκρασία της αντίστασης και τα λοιπά...

Αυτο μπορεί να φαντάζει περίεργο και αδύνατο, όμως γίνεται και μάλιστα πολύ έυκολα. Το μόνο πρόβλημα είναι η αποδοτική και γρήγορη υλοποίηση.

Ευχαριστώ και πάλι!

Link to comment
Share on other sites

Πολυ όμορφα, έχω αρχίσει ήδη να διαβάζω το κώδικα (ακόμα ένα project στο Eclipse :p ).

Αν δω πως μπορώ να βοηθήσω θα σου στείλω PM. :)

Btw έκανες το thread σε λάθος κατηγορία, αφού δεν είναι τόσο παρουσίαση προϊόντος όσο έκλυση για βοήθεια.

Και ξέχασα, το ρεμάλι, να σε καλωσορίσω στο forum.

Καλώς ήλθες λοιπόν!

Link to comment
Share on other sites

Χεχέ ευχαριστώ να' σαι καλά...

Να σε ενημερώσω επίσης πως το project έχει δυο κατηγορίες...

Το Binary G.A.N.N που είναι μόνο για Binary Data, αυτού τον κώδικα δημοσιεύω, και το G.A.N.N Γενικού Τύπου το οποίο είναι σε αρχικό στάδιο ακόμα αλλά προχωράει με γοργούς ρυθμούς και είναι στην ουσία αυτό που θα κάνει την θράυση!

Το Binary G.A.N.N είναι βέβαια το ίδιο, περίπου, δυνατό και δυναμικό με το G.A.N.N Γενικού Τύπου απλά είναι μόνο για Binary.

Αυτό τυπικά σημαίνει πως μπορεί να χρησιμοποιηθεί παντού απλά θα πρέπει να πάρει δεδομένα τα οποία έχουν μετατραπεί σε Δυαδικά.

Τώρα καταλαβαίνεις πιστεύω και το λόγο που ξεκίνησα το Binary G.A.N.N Γενικού Τύπου.

Να σου απαντήσω δε πως δεν θεωρώ πως έκανα λάθος που έβαλα αυτό το άρθρο εδώ αλλά ίσα ίσα πιστεύω ότι έπραξα καλώς μιας και όταν το project τελειώσει θα γίνει δημοσιευση και στο IEEE.

P.S: Εάν ενδιαφέρεσε μπορείς να ρίξεις και μια ματιά στην προηγουμενή μου δημοσίευση σε σχέση με ρομποτική και αυτομαστισμό! Πιος ξέρει μπορεί να βρείς και καμιά καλή ιδέα! :)

http://www.inderscience.com/books/index.php?action=record&rec_id=135&chapNum=9&journalID=1002&year=2005

Ευχαριστώ.

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Δημιουργία...

Important Information

Ο ιστότοπος theLab.gr χρησιμοποιεί cookies για να διασφαλίσει την καλύτερη εμπειρία σας κατά την περιήγηση. Μπορείτε να προσαρμόσετε τις ρυθμίσεις των cookies σας , διαφορετικά θα υποθέσουμε ότι είστε εντάξει για να συνεχίσετε.