Jump to content



Βοήθεια για ένα advanced project (G.A.N.N)


qtgeo

Recommended Posts

Καλησπέρα σας φιλοι μου.

Με λένε Δελαπόρτα Γιώργο και ασχολούμαι με ένα πραγματικά πολύ φιλόδοξο project.

Είμαι τελειόφητος φοιτητης Μηχανικός Η/Υ και Δικτύων και η ενασχολησή μου τα τελευταία 2.5 χρόνια είναι πάνω σε συστήματα τεχνητής νοημοσύνης και ρομποτικής.

Όπως είδατε και απο τον τίτλο ζητώ βοήθεια για το project μου το οποίο έχει φτάσει αισίως κάποιες χιλιαδες γραμές κώδικα και δεν μπορώ να το συντηρήσω ή ακόμα χειρότερα να το αναπτύξω άλλο μόνος μου.

Για να σας κατατοπείσω λιγάκι παραπάνω, είναι ενα project που γραφτηκε εξ' αρχής σε Linux σε gcc και η γλώσσα που επιλέχθηκε είναι η C++.

Το ονομά του είναι G.A.N.N δηλαδή Geeks Artificial Neural Network και έχει να κάνει με Τεχνητή Νουμοσύνη και αυτοματισμό διαδικάσιών, αναγνώριση προτύπων, αυτόματη μάθηση και όλα τα συναφή!

Το project είναι με άδεια GNU/GPL και θα συνεχίσει με υποστήριξη σαφώς προς σοβαρά Unix Like συστήματα και όχι σε παιδιάστικα τελικά συστήματα όπως τα Windows, αν και στο μέλλον θα υπάρξει υποστήριξη και για τα Windows. (Καταλαβαίνεται τωρα...)

Επίσης μπορείται να βρείται την αντίστοιχη σελίδα του project στο: http://savannah.gnu.org/

Βέβαια επειδή είχα κατι προβλήματα με το CVS τελαυταία γι' αυτό τον κωδικά τον ανεβάζω αλλού.

Η σελίδα του project με τον κώδικα είναι η εξής: http://www.abaxb2b.com/qtgeo/

Ζητώ άτομα που να έχουν καλή έως άψογη γνώση προγραμματισμού σε C++ και φυσικά το μικρόβιο για βελτιστοποίηση και ανάπτυξη.

Για οποιεσδήποτε διευκρινήσεις και απορείες απαντήστε εδώ για να μπορέσουμε να σηζητήσουμε...

Ευχαριστώ!

Link to comment
Share on other sites

Δυστυχώς δεν έχω τις απαραίτητες γνώσεις για να βοηθήσω αλλά χαίρομαι που υπάρχει ενδιαφέρων σε NN και ειδικά από Έλληνες. :)

Παρόλα αυτά θα μελετήσω το project και αν αποδειχθεί πως με "παίρνει" θα βάλω και εγώ ένα χεράκι. ;)

Συγχαρητήρια για τη προσπάθεια!