Jump to content



AltecTelecoms Επικοινωνία μπάχαλο


bold

Recommended Posts

Στέλνω εμαιλ στην εν λόγο εταιρία για να ρωτήσω αν περιέχετε μέσα σε ένα πακέτο της το πάγιο της γραμμής dsl στο πρώτο μαιλ δεν απάντησαν και μετά απο μια βδομάδα τους διαμαρτύρομαι (σημερα δηλαδη) που δεν απάντησαν ακομα και μου στειλαν μαιλ πριν λίγο (το ειδα)

Αγαπητή κυρία Κάτσαρη,

Θα θέλαμε να σας ευχαριστήσουμε για την πρόσφατη επικοινωνία μαζί μας και για την προτίμηση σας στην AltecTelecoms και τις υπηρεσίες της.

Έχοντας λάβει το e-mail σας θα θέλαμε να σας ενημερώσουμε ότι στην τιμή του πακέτου περιλαμβάνεται και το μηνιαίο πάγιο της γραμμής.....

Μα εγώ πρώτον δεν ειμαι κυρια και δεν δεύτερον δεν μέ λενε κατσαρη .

Από οτι καταλαβα θα γίνεται χαμος εκει

Καλα δηλαδη αν εχουν πρόβλημα με αυτα τα απλα μαιλ τι θα γίνεται με ενα σοβαρο προβλημα

Εχει κανείς καμια εμπειρία με τη συγκεκριμένη εταιρία?

Link to comment
Share on other sites

δεν νομιζω οτι απλα απο ενα mail με λανθασμενο παραληπτη μπορεις να βγαλεις συμπερασμα για την γενικοτερη εικονα ενος παροχεα.

εαν θες πραγματικα να δεις την εικονα καθε εταιριας παροχης dsl πηγαινε μια βολτα απο το www.adslgr.com στο καταλληλο υποφορουμ.

Link to comment
Share on other sites

Εγώ έχω επιλέξει την συγκεκριμένη εταιρία για ADSL εδώ και 25 ημέρες τώρα. Δεν έχω προσέξει κάποιο πρόβλημα με τη σύνδεση, δεν θυμάμαι δηλαδή κάποια στιγμή να μην μπορώ να μπω σε κάποια σελίδα, επίσης από downloading από http κατεβάζω σταθερά με 52-55kb/s (512άρα γραμμή).

Δεν ξέρω κατά τα άλλα.

Link to comment
Share on other sites

Από την ACN έχω πολύ καλές εντυπώσεις... 15 μήνες, 3χ1024 adsl γραμμές δουλέυανε αδιάκοπα (δίνανε περίπου 900-950kbps λόγω οτε μάλλον)... ελάχιστο downtime σε μηνιαία βάση και ποτέ δεν είχα πρόβλημα με ψηλά latency... τεχνικά είναι αξιόπιστη, σχετικά γρήγορη καθώς επίσης, έχει πολύ καλό tech support - αν και θα μπορούσε να παρέχει υποστήριξη για περισσότερα modem/router

εκεί που βγάζουν μάτι είναι ακριβώς εκεί που πρέπει να επικοινωνήσεις με κάποιον άλλο (μη τεχνικό) στην εταιρία.... αργούν και κάνουν απίστευτα λάθη, με αποκορύφωμα όταν πήραμε την 3η 1024 γραμμή συμπληρώσαμε κανονικά την φόρμα (την εκτυπώσαμε κιόλας), την στείλαμε και καταφέρανε και κάνανε λάθος ορθογραφικό στο username... :worship: .. που το username είχε τον διακριτικό τίτλο της εταιρίας και το ξέρανε... μετά απο 8 μέρες και τουλάχιστον 25 τηλεφωνήματα που μας διαβεβαίωναν ότι η γραμμή έχει ενεργοποιηθεί κλπ κλπ, μιλώντας με μια κοπελιά απο το tech support ( :inlove: ) μου αποκάλυψε ότι το username που της έλεγα δεν υπάρχει.... :tomato: ... υπήρχε ένα άλλο που είχε 1 γράμμα διαφορά... είναι πραγματικά αστείο γιατί, αφού διαπιστώσαμε ότι δεν λειτουργεί η γραμμή υποθέσαμε ότι κάποιο τέτοιο λάθος είχε γίνει και τους είχαμε στείλει κατόπιν συννενοησης και φαξ και ε-μαιλ με τα στοιχεια +Username +password... :toomuchne

Link to comment
Share on other sites

greekfragma δεν ηθελα να θιξω την γενικοτερη εικονα της ετεριας αλλα μονο οσα εγιναν.....

JaguarOne ξερεις ποια modem/router υποστηριζει?(αυτο US Robotics 9107?)

εσυ τι εχεις?

thnks planetman

Link to comment
Share on other sites

οκ το διορθωσαν

Αγαπητέ κύριε *******

εκ παραδρομής θα θέλαμε να ζητήσουμε συγνώμη για το λάθος μας. Λόγο του μεγάλου όγκου εργασιών και της ταχύτητας διεκπεραίωσης αυτών ξεκινήσαμε την επιστολή μας με λάθος όνομα.

τους αδικισα...:boxed:

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.