atiman Μάρτιος 11, 2016 #8741 Μάρτιος 11, 2016 Ναι πρεπει να καθαρισεις τους παλιους. Για τι μηχανημα μιλαμε ? Αναλογως την απαντηση θα σου πω αν ειναι καταλληλο για απεγκατασταση της περιπτωση σου το Atiman Uninstaller 9.0.6
hurin Μάρτιος 11, 2016 #8742 Μάρτιος 11, 2016 πριν 2 ώρες, το μέλος valantismp έγραψε: λυθηκε το προβλημα με τους 16.3 τελικα? Με power efficiency=off έχει βελτιωθεί σημαντικά η κατάσταση, μέσα στις αποστολές δεν πέφτουν καθόλου τα ρολόγια. Στην μετάβαση από μενού σε μενού όμως μπορεί να πέσει και στα 300mhz. 1
haris013 Μάρτιος 11, 2016 #8743 Μάρτιος 11, 2016 3 hours ago, atiman said: Ναι πρεπει να καθαρισεις τους παλιους. Για τι μηχανημα μιλαμε ? Αναλογως την απαντηση θα σου πω αν ειναι καταλληλο για απεγκατασταση της περιπτωση σου το Atiman Uninstaller 9.0.6 desktop είναι με asus 380 strix OC, i5 6400, asrock h170 pro4, 8gb ram 2400mhz kingston hyper x fury, samsung 250 evo 256gb. δεν ξέρω αν χρειάζεσαι κάτι άλλο, έχω και τους drivers της ενσωματομένης κάρτας του επεξεργαστή αν έχει κάποια συμασία
atiman Μάρτιος 11, 2016 #8744 Μάρτιος 11, 2016 (edited) Δεν θα εχεις καποιο προβλημα. Η ενσωματωμενη δεν ενοχλει, ουτε πειραζεται απο αυτον τον Uninstaller. Σημ: Το προγραμμα θα σου βρει τον Samsung και θα σου προτεινει να κανει restart into safe mode, να το κανεις. Οπως επισης και system restore point που παλι θα σου προτεινει να κανεις. Έγινε επεξεργασία Μάρτιος 11, 2016 από atiman
hurin Μάρτιος 12, 2016 #8745 Μάρτιος 12, 2016 Τα προβλήματα δεν σταματούν εδώ. Τώρα έχω και το σύστημα να μην ξυπνά. Χρησιμοποιώ το πρόγραμμα Asus AI Suite που έχει λειτουργεία sleep (AI Nap). Με την 6970 δεν είχα πρόβλημα, αν και έχω την εντύπωση ότι και με τους μη-crimson drivers ήμουν καλά με την 390. Για παράδειγμα απόψε τον βάζω για ύπνο (lol) κατά τις 1, το πρωί που ξύπνησα το σύστημα δεν ξύπναγε. Στην οθόνη του G15 έχω μόνιμα το AIDA 64, και έλειπαν οι ενδείξεις των Mhz, gpu load, θερμοκρασίας και speed fan. Το μόνο που είχα μείνει ήταν η ένδειξη gpu ram όπου και έδειχνε 0mb.
atiman Μάρτιος 12, 2016 #8746 Μάρτιος 12, 2016 Μηπως χρησιμοποιησες ddu? Με τους οδηγους τετοιο θεμα ευθυνης δεν εχει παρατηρηθει.
hurin Μάρτιος 12, 2016 #8747 Μάρτιος 12, 2016 58 minutes ago, atiman said: Μηπως χρησιμοποιησες ddu? Με τους οδηγους τετοιο θεμα ευθυνης δεν εχει παρατηρηθει. Όχι, μόνο με το δικό σου πρόγραμμα κάνω απεγκατάσταση. Τώρα ψήνομαι να βγάλω τους crimson και να ξαναπεράσω τους 15.10, αλλά μετά το XCOM2 θα πηγαίνει καρέ-καρέ... 1
LocoDiceGR Μάρτιος 12, 2016 #8748 Μάρτιος 12, 2016 2 hours ago, atiman said: Μηπως χρησιμοποιησες ddu? Με τους οδηγους τετοιο θεμα ευθυνης δεν εχει παρατηρηθει. Δεν υπαρχει τετοιο προβλημα με DDU, και απο οτι λεει χρησιμοποιει το δικο σου unistaller. Οποτε μηπως εχει προβλημα το δικο σου? 1 hour ago, hurin said: Όχι, μόνο με το δικό σου πρόγραμμα κάνω απεγκατάσταση. Τώρα ψήνομαι να βγάλω τους crimson και να ξαναπεράσω τους 15.10, αλλά μετά το XCOM2 θα πηγαίνει καρέ-καρέ... Καποιο conflict υπαρχει με τα προγραμματα, δεν νομιζω να φταινε η 16.3. 1
atiman Μάρτιος 12, 2016 #8749 Μάρτιος 12, 2016 (edited) Just now, valantismp said: Δεν υπαρχει τετοιο προβλημα με DDU, και απο οτι λεει χρησιμοποιει το δικο σου unistaller. Οποτε μηπως εχει προβλημα το δικο σου? Ευχαριστω για το κοπλιμεντο, σε διαβεβαιω πως οχι, δεν εχει τετοιο προβλημα το δικο μου. Τωρα για το ddu διαβαζω διαφορα προβληματα, οποτε ασε με να εχω καποιες επιφυλαξεις, μετα απο τις αναλυσεις μου. Οι crimson λειτουργουν τελειως διαφορετικα απο τους catalyst, θα πρεπει να εξετασουμε την πιθανοτητα να μην συνεργαζονται. Just now, hurin said: Όχι, μόνο με το δικό σου πρόγραμμα κάνω απεγκατάσταση. Τώρα ψήνομαι να βγάλω τους crimson και να ξαναπεράσω τους 15.10, αλλά μετά το XCOM2 θα πηγαίνει καρέ-καρέ... Με τον 9.0.6 ? Έγινε επεξεργασία Μάρτιος 12, 2016 από atiman
hurin Μάρτιος 12, 2016 #8750 Μάρτιος 12, 2016 1 hour ago, atiman said: Ευχαριστω για το κοπλιμεντο, σε διαβεβαιω πως οχι, δεν εχει τετοιο προβλημα το δικο μου. Τωρα για το ddu διαβαζω διαφορα προβληματα, οποτε ασε με να εχω καποιες επιφυλαξεις, μετα απο τις αναλυσεις μου. Οι crimson λειτουργουν τελειως διαφορετικα απο τους catalyst, θα πρεπει να εξετασουμε την πιθανοτητα να μην συνεργαζονται. Με τον 9.0.6 ? Ναι, με τον 9.0.6 έγινε απεγκατάσταση. 1
kyuubiii Μάρτιος 12, 2016 #8751 Μάρτιος 12, 2016 και γω τους 16.3 εβαλα τελικα σε r9 390 nitro. Tα ρολογια στα 1040 ειναι σταθερα. δεν παρατηρησα κανενα αλλο θεμα σε 2 ωρες witcher 3 ολα ultra no hairworks 1
hurin Μάρτιος 13, 2016 #8752 Μάρτιος 13, 2016 Γύρισα σε 15.10. Μου έβγαλε μαύρη οθόνη την ώρα που έβλεπα Walking Dead, και το πρωί το βρήκα πάλι να μην ξυπνά. Δεν μου το έχει κάνει σε καμία περίπτωση που να δουλεύει η gpu, παιχνίδια ή video encoding, μόνο σε κατάσταση ηρεμίας το κάνει.
PANOSMAMBAX Μάρτιος 13, 2016 #8753 Μάρτιος 13, 2016 Παιδες το Power efficiency τι ακριβως ειναι?επεισης να το εχω on-off?
hurin Μάρτιος 13, 2016 #8754 Μάρτιος 13, 2016 14 minutes ago, PANOSMAMBAX said: Παιδες το Power efficiency τι ακριβως ειναι?επεισης να το εχω on-off? Λένε ότι βελτιώνει το ανεβοκατέβασμα των ρολογιών. Βλέπω ότι με τους 15.10 έχω καλύτερη απόδοση στο XCOM2 από τους 16.3. Ελπίζω μόνο να μην ξαναέχω μαύρες οθόνες.
PANOSMAMBAX Μάρτιος 13, 2016 #8755 Μάρτιος 13, 2016 δεν μου κλινει δυστηχως διαβασα οτι και αλλη εχουν το ιδιο προβλημα
LocoDiceGR Μάρτιος 13, 2016 #8756 Μάρτιος 13, 2016 (edited) 13 minutes ago, PANOSMAMBAX said: δεν μου κλινει δυστηχως διαβασα οτι και αλλη εχουν το ιδιο προβλημα αμα εχεις καρτα της σειρας 200 δεν μπορεις να το βαλεις off. Μονο 300 / Fury / Nano. Βασικα μπορεις, αλλα οχι μεσα σπο crimson. Έγινε επεξεργασία Μάρτιος 13, 2016 από valantismp 2
PANOSMAMBAX Μάρτιος 13, 2016 #8757 Μάρτιος 13, 2016 Βλεπω ομως οτι σε πολλους γινεται να το κανεις off με 7970 και 200series
atiman Μάρτιος 13, 2016 #8759 Μάρτιος 13, 2016 Η εμφανιση και η λειτουργια του πληκτρου σε σειρα 200 και σε σειρα 7, εχει να κανει με δοκιμασμενα Hardware ID's καρτων. Για αυτο σε καποιους δεν εμφανιζεται και σε καποιους αλλους δεν λειτουργει.
hurin Μάρτιος 14, 2016 #8760 Μάρτιος 14, 2016 Το πρόβλημα δεν είναι σπάνιο, συμβαίνει σε πολλούς απότι διαβάζω σε φόρουμ. Σε μένα με το που περάσουν 20 λεπτά απραξίας, η οθόνη πέφτει για ύπνο. Αν δεν την ξυπνήσω, η κάρτα γραφικών εξαφανίζεται από το σύστημα (σύμφωνα με το MSI Afterburner) και το σύστημα παγώνει! Δοκίμασα power efficiency=off αλλά δεν είχε διαφορά. Επίσης απενοχοποιήθηκε το Asus AI Suite καθώς δεν το έχω τρέξει 2 μέρες τώρα. Προς το παρόν δοκιμάζω να μην κλείνει την οθόνη το σύστημα (την έβαλα σε πολύπριζο για να την ανοιγοκλείνω), καθώς και άλλαξα στη registry ότι ULPS βρήκα από 1 σε 0. Με την 6970 και 15.10 δεν το έκανε ποτέ, με την 390 και 15.10 επίσης. Από τι στιγμή που άλλαξα σε 16.3 ξεκίνησε, και τώρα ακόμα και που γύρισα σε 15.10, δεν φτιάχνει.
Recommended Posts