Jump to content



Ποια καλυτερη μηχανη??? οεο!!!


o polonos

Recommended Posts

Παιδια επειδη ειμαι τρλαμενος με της μηχανες σκεφτομαι να παρω περισσοτερα cc σε motard παντα. Σκεφτομαι μια απο αυτες KTM DUKE II or HUSQVARNA 570 (610) Παιζουν στα ιδια λεφτα περιπου (απο εξοτερικο παντα) Θελω την γνωμη σας:D

Link to comment
Share on other sites

κατα την ταπεινή μου γνωμη το Duke είναι καλυτερο γιατι ειναι πιο δυνατό..

Εμένα δεν μου αρέσουν τα Motard αλλά οι Street αλλά αυτο δεν έχει καμία σημασία

Link to comment
Share on other sites

Αρχική απάντηση από King_Arthour [20-08-2006 19:51]

κατα την ταπεινή μου γνωμη το Duke είναι καλυτερο γιατι ειναι πιο δυνατό..

Εμένα δεν μου αρέσουν τα Motard αλλά οι Street αλλά αυτο δεν έχει καμία σημασία

Κι εμενα τα street μ αρεσουν.Αλλα στη δικη σου περιπτωση θα επαιρνα το husqvarna,γιατι ολοι τη σημερον ημερα εχουν duke και LC,εχω βαρεθει να τα βλεπω.Παρε ενα διαφορετικο μηχανακι και οσο για τη λιγοτερη δυναμη,με εναν εκκεντροφορο θα σαι comple:T:

Link to comment
Share on other sites

Αρχική απάντηση από giorgos_cupra [Σήμερα, στις 10:12]

Κι εμενα τα street μ αρεσουν.Αλλα στη δικη σου περιπτωση θα επαιρνα το husqvarna,γιατι ολοι τη σημερον ημερα εχουν duke και LC,εχω βαρεθει να τα βλεπω.Παρε ενα διαφορετικο μηχανακι και οσο για τη λιγοτερη δυναμη,με εναν εκκεντροφορο θα σαι comple:T:

Λοιμπον τον εκκεντροφορο τον βρηκα ηδη ειναι ενα wadenboss 5ου σταδιου. Βρηκα και στροφαλο και ενα fcr με σκερη και μια akrapovic. Θα παρω την husqvarna γιατι αν της βαλω ολα αυτα πανω θα φτασει περιπου 60 αλογα. Και το duke βγαζει πολλα προβληματα πιο πολυ στης κεφαλες. Οσο για τα street που λετε μου εδοσε ενας φιλος ενα gsxr 1100 για μια βολτα και δεν μου πολυ αρεσε. Off topic προσφατα φτιαξαμε ενα glx 57mm-57mm κυλινδρος-διαδρομη Ειχε 135 τελικη ταχυτητα αλλα εκοψε στροφαλο:tomato: για να δειτε το glx http://www.bikepics.com/members/thomaspapi/
Link to comment
Share on other sites

Ναι ναι πάρε Husqvarna και οταν ξανακλείσει το εργοστάσιο να πηγαίνεις στα είδη κήπου να πάιρνεις στροφαλοπίστονα απο αλυσοπρίονο:p

’σε που ο Dudukas τα έχει τα 55 και κατι ψιλα απο μαμά...πόσο μάλλον με εκκεντροφόρο FCR και ολόσωμη Akrapovic....

Προβλημα με ραγισμένη κεφαλή όντως πάιζει αρκετά πιο σπάνια απο παλιότερα και στην αλλάζει μπαμ μπαμ η Hellinmoto στα πλαίσια της εγγύησης.

Αν έπαιρνα πάλι motard θα επαιρνα ξανα LC το καινούργιο με τα 2 τελικά η ακόμα καλύτερα θα περίμενα το νέο μοτερ :T:

Link to comment
Share on other sites

husqvarna for the win!!!

Tο έχω απο το πάσχα και είμαι παραπάνω απο χαρούμενος.έχει στήσιμο σε αντίθεση με το lc4 ενός φίλου,6αρι σασμάν με κοντές σχέσεις,απίστευτο μπροστινό φρένο και αξιοπρεπές γκάζι.Η αλήθεια είναι ότι είναι κλειστό το μοτερ άρα έχει και περισσότερο juice :p

όσο για τα άλογα και το χασκάκι βγάζει 50 στον τροχό+ότι δεν έχει πολούς κραδασμούς στις χαμηλές και πιάνει και ροπή απο τις 5500 μέχρι να σπάσει.κοντά στα 165 στο κοντέρ βγάζει αν και με 5000 χιλιόμετρα είναι ακόμα νωρίς για τελική κρίση.ακόμα ανοίγει :p

edit:για το 2006 μοντέλο μιλάω,το 2003 δεν το έχω πάρει βόλτα αλλά όσο το είδα δεν μου γέμισε το μάτι.

αν δεν σε πολυενδιαφέρει να μπορείς να κάνεις αποστάσεις πάρε το 510RR να ξεδίνεις.σιγουρέψου όμως ότι θα μπορείς να του κάνεις service όποτε χρειάζεται επειδή δεν είναι αυτά τα μηχανάκια για πολλά πολλά.

Link to comment
Share on other sites

Aπο μενα Duke ωραιο κορυφαιο μηχανακι αλλα...

Πολυ νευρικο.Μολλις ακουμπισεις το γκαζακι νομιζεις οτι το εχεις ανοιξει τερμα.

Εχω ακουσει απο ενα φιλο μου μηχανικο οτι εχει σοβαρο προβλημα με τις καλες..λακουβες στο καρτερ..

Link to comment
Share on other sites

Μια husqvarna που πηρα μολις χθες απο εναν φιλο για βολτα με ολα αυτα που θελω να βαλω και εγω πανω με πιστονι wiseco στην τεταρτη του ανοιξα γκαζι και παρα λιγω να το φαω στο κεφαλι:...: Πολλη δυναμη το μηχανακι!!! Αλλα εμαθα οτι καθε 48 ωρες κυκλοφοριας θελει λυσιμο:( Αυτα... Μαλλον θα παρω το ktm για να μπορω να βαλω και την καλη μου και να παμε εκδρομη ξεκουραστα;)

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Δημιουργία...

Important Information

Ο ιστότοπος theLab.gr χρησιμοποιεί cookies για να διασφαλίσει την καλύτερη εμπειρία σας κατά την περιήγηση. Μπορείτε να προσαρμόσετε τις ρυθμίσεις των cookies σας , διαφορετικά θα υποθέσουμε ότι είστε εντάξει για να συνεχίσετε.