Jump to content


άνοιγμα port ή πρόβλημα ΝΑΤ?


edessaios

Recommended Posts

Έχω ένα USR9107A.

Eκεί που κατέβαζα ένα torrent μέσω του Azureus,μετά απο ένα κλείσιμο του υπολογιστή ,το προσωπάκι έγινε κίτρινο που σημαίνει ότι έχει πρόβλημα το NAT.Επίσης μου είπε πως πρέπει να ανοιχτεί η πόρτα 38268. Εγώ όμως είμαι τελείως άσχετος και θα ήθελα να με βοηθήσετε για αυτό.Βρήκα πως μπαίνω στο μενού του ρούτερ μέσω του ΙΕ και πήγα εκεί που λέει port triggering αλλά δεν ξέρω τώρα τι νούμερα πρέπει να βάλω για να λυθεί οτ πρόβλημα!Μήπως θα μπορούσε κάποιος να με βοθήσει?Αυτό έχει άμεση σχέση με το NAT?Οι χαμηλές ταχύτητες που παρατηρούνται στο torrent που κατεβάζω έχουν σχέση με αυτό?Επίσης οι ταχύτητες του upload είναι μεγαλύτερες απο αυτές του download!Οι ταχύτητες είναι μιδαμινές .Έχω 768 και κατεβάζει με 3 και ανεβάζει με 12-4!

Ευχαριστώ εκ των προτέρων

Βαγγέλης

Link to comment
Share on other sites

Αρχική απάντηση από spc [Σήμερα, στις 17:39]

Ρίξε μια ματιά καταρχήν εδώ: http://www.portforward.com/

ΥΓ

Αν και επίκαιρο το λάθος (βλ. Φράγμας κλπ συζητήσεις :p), διόρθωσε αυτό το MΑΤ στον τίτλο γιατί μπερδεύει.

Δεν υποστηρίζει το ρούτερ μου οπότε δεν μπορεί να με βοηθήσει γιατί οι ρυθμίσεις είναι δοαφορετικές για κάθε ρούτερ...Μήπως θα μπορούσε να βοθήσει κάποιος απο εδώ?

Link to comment
Share on other sites

Αρχική απάντηση από edessaios

Δεν υποστηρίζει το ρούτερ μου οπότε δεν μπορεί να με βοηθήσει γιατί οι ρυθμίσεις είναι δοαφορετικές για κάθε ρούτερ...Μήπως θα μπορούσε να βοθήσει κάποιος απο εδώ?

Οι ρυθμίσεις πάντως έχουν την ίδια ''λογική'' σε όλα τα router οπότε με λίγη προσπάθεια μπορείς να βγάλεις μάλλον άκρη.

Link to comment
Share on other sites

έκανα μια ρύθμιση αλλά όταν πάω στο NAT Test βγάζει πάλι πρό΄βλημα.Έβαλα σε όλες τις μεταβλητές τιμές 38268 αλλά τίποτα.Κάτι άλλο που θα μπορούσα να δώ!?Και γιατί μπορεί να μου εμφανίστηκε μετά απο καιρό!Μετά απο ένα ξαφνικό κλείσιμο?...

Link to comment
Share on other sites