Jump to content



ελατήρια για καλύτερη στήριξη της Infinity


Dr. Gonzo

Recommended Posts

Θέλοντας να δοκιμάσω αυτό το mod που είδα στο xtreme systems για να πατάει καλύτερα η Infinity,

ψάχνω μαγαζί με μικρά τέτοια ελατήρια (όσα καταστήματα σιδηρικών πήγα, δεν είχαν τέτοια μεγέθη/σκληρότητα).

Τέτοια ελατήρια δεν μπαίνουν και στα waterblocks? (δεν ξέρω, είμαι άσχετος από w/c).

Υπάρχει περίπτωση να βρω κανένα set βίδες/ελατήρια πουθενά?

Επίσης, αυτά τα knobs που αναφέρει το παλικάρι (δλδ σαν καρυδάκια, αλλα με μέγεθος από thumscrews για να στριβουν με το χέρι, μπορώ να βρω πουθενά?

Link to comment
Share on other sites

Αρχική απάντηση από Dr. Gonzo

Τέτοια ελατήρια δεν μπαίνουν και στα waterblocks? (δεν ξέρω, είμαι άσχετος από w/c).

Υπάρχει περίπτωση να βρω κανένα set βίδες/ελατήρια πουθενά?

Αν δεν βαριεσαι ελα αυριο κατα τις 7.30 στο καφε ΝΟΑ στην Κ.Τουμπα να σου δωσω ενα σετακι ελατηρια βιδες κτλ

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Τελικά το δοκίμασα 2 φορές, αλλά χρειάζεται οπωσδήποτε backplate για να εξασκήσεις περισσότερη πίεση.

Με το που αρχίζουν να πιέζονται τα ελατήρια, η μητρική φαίνεται ότι "κάνει κοιλιά",

και μάλλον αυτό δεν είναι καλό, ούτε για την πίεση (που προφανώς τη θέλουμε στο κέντρο, όχι στις 4 βίδες)

αλλά ούτε και για τη μητρική (δεν δοκίμασα να boot-άρω έτσι για να αποφύγω κανένα σοκ :p)

Θα κοιτάξω να βρω κανένα backplate (περισεύει σε κανέναν?) και θα επανέλθω με photos κι αποτελέσματα.

Link to comment
Share on other sites

Καταρχήν να ευχαριστήσω τον Eleven για τις βίδες-ελατήρια, καθώς και το backplate,

που τελικά μη βρίσκοντας κατάλληλο μονωτικό Παρασκευή βράδυ-Σαββατο πρωί,

αποφάσισα να κάνω την πατέντα που είχα σκεφτεί πιο παλιά, αλλά μου φαινόταν άθλια (κι οπτικά ίσως είναι λίγο..)

Πήρα 2 brackets από κάτι αρχαία κουτιά, το ένα πιο σκληρό (που θα έμπαινε πρώτο από κάτω)

και το δεύτερο με μια σχετική ανοχή στο λύγισμα για να πιάσει από πάνω.