Jump to content


Alienware


dazedd

Recommended Posts

Λοιπόν,σκέφτομαι να αγοράσω φορητό για δουλειά και μόνο.Ένας φίλος μου πρότεινε αυτή τη μάρκα.Έχει αγοράσει κάποιος από την παραπάνω εταιρεία;Αν ναι παρακαλείται να καταθέσει τις εμπειρίες του και αν γίνεται να μου πει αν βρήκε κάποιον έλληνικό αντιπρόσωπο.

Ευχαριστώ εκ των προτέρων.

Link to comment
Share on other sites

πες μας συγκεκριμενα για τι δουλεια το θες........να ξερεις παντως οτι τα alienware απευθυνονται κυριως για gaming....

απο την αλλη μερια τα πολυ απλα μοντελα δεν διαφερουν σε κατι απο αλλων εταιριων εκτος απο την φουτουριστικη εξωτερικη σχεδιαση

Link to comment
Share on other sites

Είμαι φοιτητής πολυτεχνικής σχολής και το θέλω αποκλειστικά για εργασία στη βιβλιοθήκη της σχολής,χρήση μαθηματικών πακέτων και πακώτων σχεδιασμού(autocad etc).Γνωστός μου με πληροφόρησε ότι είναι ότι πιο ανθεκτικό υπάρχει. Τέλος αναφέρω όιτ δε μπορώ να διαθέσω πάνω από 800-900 euro. Αν όχι Alienware τότε τι μάρκα και μοντέλο;

Link to comment
Share on other sites

για να παιξεις σωστα autocad θες μνημη και καλο επεξεργαστη.

και βεβαια μια αξιοπρεπη καρτα γραφικων.......λυπαμαι που θα στο πω αλλα 800-900 ειναι λιγα.......τα 1000 ειναι το μινιμουμ που πρεπει να ξεκινησεις.

π.χ.

http://www.multirama.gr/Multirama/product.aspx?a_id=111&cc_id=BrandedNote&cp_id=128373

http://www.multirama.gr/Multirama/product.aspx?a_id=111&cc_id=BrandedNote&cp_id=130033

εγω σου προτεινω Toshiba.κορυφαια ανθεκτικοτητα,εγγυηση και πολυ καλο after sales

service.

ασε τα alienware στην ακρη......για τα χρηματα που διαθετεις παιζουν σε αλλη κατηγορια....και δεν υπαρχει λογος να πας

(νταξ απο εμφανιση σκιζουν αλλα ισορροπησε τις αναγκες σου....ουσια....οχι φρου φρου και αρωματα)

Link to comment
Share on other sites

alienware και 900 ευρω απλα ΔΕΝ συμβαδιζουν!!!

Μηπως δεν καταλαβες καλα τι σου ελεγε ο γνωστος σου??