Jump to content



Forthnet: Χρέωση ενώ έχω κάνει διακοπή


blkik

Recommended Posts

Μετα από 5 μήνες αναμονή για να μπω στο ιδιόκτητο και ενώ είχα τηλεφωνία και internet απο την Forthnet. Στις 7/11 πήγα στα γραφεία τους της Θεσσαλονίκης και κατέθεσα 3 διαφορετικές αιτήσεις . Μια ακύρωσης 2play, μια διακοπής internet, και μια τηλεφωνίας.

Μετά από αλλεπάλληλα τηλέφωνα και αφού μπέρδεψαν-έχασαν τις αιτήσεις ξαναέστειλα στις 12/11 την αίτηση τηλέφωνο και μου επιβεβαίωσαν και αυτοί και ο ΟΤΕ(Τηλ στο 134) ότι έγινε η διακοπή και γύρισα στον ΟΤΕ. Η ακύρωση του 2play είχε γίνει και περίμενα του Internet

Παράλληλα περίμενα και την σύνδεση μου με το Ζisto οπότε και να κόβανε το Internet λίγο αργότερα δεν με πείραζε και πολύ. Εγινε λοιπόν η ενεργοποίηση του zisto και ξαπόστειλαν με fax την αίτηση διακοπής την οποία μου επιβεβαίωσαν.

Και μετά απο μια εβδομάδα έρχονται οι λογαριασμοί. Χρέωση παγίου internet(768) μέχρι 27.01.2008. Για αυτό μου είπε η κοπέλα που μίλησα πριν από λίγο ότι θα βγει καινούργιος λογαριασμός που θα με χρεώνει μέχρι τις 6/12 που είχα internet απο αυτούς(επιφυλάσσομαι)

Για το τηλέφωνο όμως είχαμε κάποια διαφωνία με τον υπάλληλο που συνδέθηκα μετά η χρεώση ήταν μέχρι 20/11 και μου είπε ότι στις 12/11 απλά έφυγε η προεπιλογή και ότι το συμβόλαιο(που δεν θυμάμαι να υπέγραψα λήγει στις 23/11) και θα υπάρξει και άλλος ένας λογαριασμός που θα με χρεώνει και τις 3 επόμενες ημέρες το πάγιο. Όταν άρχισα να φωνάζω άλλαξε το τροπάρι και μου είπε ότι υπάρχει νόμος που τους επιτρέπει να χρεώνουν το πάγιο 20 μέρες μετά την διακοπή. Οταν ζήτησα λεπτομέρειες με έβαλε στην αναμονή και μετά μου είπε ότι δεν τον έχει μπροστά του και να κάνω γραπτό αίτημα.

Πριν προβώ σε οποιαδήποτε κίνηση σας ακούω

Ευχαριστώ

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Χθες ήρθε και ο Λογαγιασμός ο διορθωμένος υποτίθεται για το Internet με χρέωση εως 26/1/08

Εχω κάνει διακοπη αρχικα στις 7/11 και στις 20/11 και 14/12 εχω ξαναστείλει την άιτηση

Αποφάσισα να κάνω την παρακάτω καταγγελία

Περίπου στις 19/6/07 και όντας πελάτης της Forthnet τότε, και στην τηλεφωνία και στο internet αποφασίζω να μπω στο ιδιόκτητο δίκτυο της εταιρείας και στέλνω την αίτηση για το πρόγραμμα 2play. Στις 26/6/07 σύμφωνα με την Forthnet καταχωρήθηκε η αίτηση στο σύστημα της. Σε τηλεφωνική επικοινωνία μαζί τους με διαβεβαιώνουν ότι το πολύ σε δυο μήνες θα έχει ενεργοποιηθεί. Πέρασαν 5 μήνες και πάνω από 100 διαφορετικές δικαιολογίες και ώρες αναμονής στο τηλέφωνο για την ενεργοποίηση της υπηρεσίας που δεν έγινε ποτέ, οποτε και αποφασίζω να αλλάξω εταιρεία και καταθέτω αίτηση διακοπής στις 7/11/07, ξεχωριστά για κάθε υπηρεσία (1 για τηλεφωνία, 1 για Internet και 1 ακύρωσης του 2Play) στα γραφεία της Forthnet στην Θεσσαλονίκη στην οδό Μητροπόλεως. Παράλληλα κάνω αίτηση για το πρόγραμμα Τellas Zisto. Στην forthnet μέσα σε μια εβδομάδα ακυρώνουν την αίτηση για το 2play χωρίς όμως να προχωρήσουν της άλλες δύο αιτήσεις. Αυτήν του internet δεν την βλέπουν καν και την άλλη της τηλεφωνίας έχουν μπερδέψει τα στοιχειά τα δικά μου με της μητέρας μου (το internet είναι στο όνομα μου και το τηλέφωνο στο όνομα της μητέρας μου). Παρόλο που τις αιτήσεις διακοπής τις συμπλήρωσε υπάλληλος της Forthnet στο δικό τους κατάστημα. Στις 20/11/07 μιλώντας με τον κ. Θεοδωράκη, υπάλληλο του κέντρου εξυπηρέτησης πελατών της Forthnet, μου είπε ότι η αίτηση μου είναι εντάξει και καταχωρήθηκε στις 12/11 αλλά καλό θα ήταν να την ξαναστείλω για παν ενδεχόμενο, πράγμα του έκανα με fax, αμέσως μετά. Την ίδια μέρα τηλεφωνώ και στον ΟΤΕ στο 134 όπου με διαβεβαιώνει ότι η γραμμή μου πέρασε στον ΟΤΕ και θα χρεώνομαι από αυτόν. Στις 13/12 ενεργοποιήθηκε η υπηρεσία Ζisto από την Tellas. Αμέσως τηλεφωνώ στην forthnet να ρωτήσω τι έγινε με την ακύρωση του internet και παίρνω πάλι την ίδια απάντηση ότι δεν λάβανε τετοια άιτηση. Οπότε την ξαναστέλνω με fax και παίρνω τηλέφωνο για επιβεβαίωση.

Μετά από όλα αυτά λαμβάνω λογαριασμούς από την forthnet για χρέωση μετά την μετάβασή της γραμμής στον ΟΤΕ και ακόμα πιο μετά της ενεργοποίησης του Ζιsto.

Συγκεκριμένα στην τηλεφωνία η χρέωση ήταν μέχρι 22/11/07 αρχικά για να ακολουθήσει μετα από 1 μήνα διόρθωση 3 ημερών δηλαδή μέχρι τις 20/11/07. Το διάστημα δηλαδή από 12/11 μέχρι και 20/11 χρεώθηκα και από τον ΟΤΕ και από την Forthnet.

Για το internet ή χρέωση αρχικά ήταν μέχρι 27/1/08 για να ακολουθήσει διόρθωση 1 ημέρας, δηλαδή 1.5 μήνα παραπάνω χρέωσης από 14/12/07(οπού έστειλα την αίτηση διακοπής για τρίτη φορα μέχρι τις 26/01/08.

Σε πολλαπλές τηλεφωνικές επικοινωνίες που είχα με την forthnet άκουσα πολλές δικαιολογίες μεταξύ των οποίων ότι υπάρχει νόμος που τους επιτρέπει να χρεώνουν έως και 10 μέρες μετά από την διακοπή. Φυσικά ζήτησα να μου πουν τον νόμο αυτόν αλλά απάντηση δεν πήρα.

Τον λογαριασμό της τηλεφωνίας ήδη τον έχω πληρώσει αναλογικά μέχρι της 12/11 αφαιρώντας το αντίστοιχο πόσο. Για το internet το δεύτερο διορθωμένο υποτίθεται λογαριασμό τον έλαβα χθες και μάλιστα καθυστερημένα αφού λήγει στις 15/02/08

Το παρόν θα κοινοποιηθεί στην εταιρεία forthnet και θα δημοσιευτεί στις ιστοσελίδες www.adslgr.com και www.thelab.gr

Επιφυλάσσομαι για κάθε νόμιμο δικαίωμα μου και ελπίζω σύντομα να έχω νέα σας

Μετα τιμής,

Κικίδης Βασίλης

Ακούω την γνώμη σας

Link to comment
Share on other sites

νομιζω φιλε εχεις δει και το δικο μου...ειχα και και εγω προβληματα με το λογαριασμο,

Ειναι προφανες οτι η forthnet στη θεσσαλονικη ειναι το απολυτο 0

Εχω μαθεο εκ των υστερων για αρκετους ακομα που ειχα προβληματα σοβαροτατα με τηλεφωνικα, internet ή και τα 2

Link to comment
Share on other sites

Ναι το διάβασα και το δικό και δεκάδες άλλα στο adslgr αλλα και σε blogs.

Χαίρομαι που δεν ενεργοποιήθηκα ποτέ και πήγα στην Τellas

Για το τηλέφωνo η χρέωση δεν είναι και πολυ μεγάλη γύρω στα 5 αλλά για το internet είναι άλλα 25. Φανταστειτε τώρα πόσο κέρδος βγάζει αν σε κάθε έναν που δεν αντιδρα και δεν το πολυψάχνει χρεώνει 5 και 25 παραπάνω πόσα βγάζει extra.

Link to comment
Share on other sites

Η εταιρία αυτή ήταν κάποτε το Νο 1 απο τότε που μπήκε στο παιχνίδι με την σταθερή τηλεφωνία και το ιντερνετ έχει χασει τα αυγά και τα πασχάλια! απλά φίλε μου να σου πώ το εξής, αν θες να είσαι κύριος και εντάξει με την εταιρία θα τους πλήρώσεις μόνο μέχρι την ημέρα που έγινε η σύνδεση σου με τον άλλο πάροχο και τίποτα παραπέρα και άστους αυτούς να λενε, Αν πάλι το ποσό δεν ξεπερνάει τα 90 ευρώ δεν μπορούν να σου κάνουν απολύτος τίποτα, το πολυ πολύ να σε πάρουν τηλέφωνο 4-5 φορες και να σου λένε οτι χρωστάς, τους στέλνεις στο δ....... και τους λες οτι να με πάτε δικαστικός! Πρόσεξε όμως ξαναλέω εφ' όσον το ποσό δεν ξεπερνάει τα 90 ευρώ! Τέλος χτυπάς και μια ωραία καταγγελία στην Ε.Ε.Τ.Τ να έχουν να ασχολούντε!!!

Link to comment
Share on other sites

Manos3000

Οπώς ανέφερα παραπάνω το ποσώ είναι γύρω στα 25 και η καταγγελία που θα στείλω(μένει μόνο να σκανάρω τα απαραίτητα έγγραφα) είναι στο 2ο post

Αν είναι τόσο μικρο το ποσο δεν ασχολιούνται ή θα έρθει μετα απο 10 χρόνια να μου πει χρωστας 25 + τοκους+ εξοδα+++... 250?

Link to comment
Share on other sites

Φίλε μου! αυτό λυπάμε αλλά δεν μπορώ να το ξέρω σίγουρα! αυτό που ξέρω είναι οτι δεν υπάρχουν τόκοι σε κάτι τέτοια γιατί δεν είναι τράπεζα ή κάποιος άλλος δημόσιος φορέας και στο κάτω κάτω γιατί πληρώσεις για μια υπηρεσία την οποία δεν μπόρεσε να σου παρέχει η εταιρία! Αυτά υπάρχουν σαν στοχεία στις εταιρίες από πότε μέχρι πότε ήσουν στο δυκτιό τους πότε έγινε η σύνδεση με τον άλλο πάροχο και τέτοια και αν κάνεις και μια καταγγελία στην Ε.Ε.Τ.Τ με όλα τα παραπάνω στοιχεία έχοντας την κοινοποιήσει δεν μπορούν να σου κάνουν τίποτα! Καλού κακού αν έχεις κανένα φίλο δικηγόρο ρώτησε τον και να μην πετάξεις καμία απόδειξη πληρωμής η οτιδήποτε άλλο χαρτί έχεις. Το μόνο που είναι σίγουρο είναι το εξής, οτι με την πολιτική που έχει η εταιρία αυτή 1ον έχει πολυ σημαντικότερα πράγματα να ασχοληθεί απο το δικό σου και 2ον πιστέυω οτι θα πουληθεί σύντομα αν στο μεταξύ δεν το κλείσουν το ''μαγαζάκι'' με την αδυναμία και την ανευθυνότητα της εταιρίας ώς προς τους πελάτες της!!!

Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...

Η Ιστορία έχει και συνέχεια η Forthnet αντέδρασε και με πήρε τηλέφωνο προσπαθώντας να με πείσει να πληρώσω όλο το ποσό για το internet γιατί στο συμβόλαιο λέει ότι πρέπει να στείλω την αίτηση 30 μέρες πριν κάνουν αυτοί την τιμολόγηση δηλαδή στις 28/10 αντι 7/11 που έστειλα εγώ για αυτό με χρεώνουν όλο το επόμενο δίμηνο άσχετα αν ήμουν πελάτης τους μόνο μέχρι 13/12.

Τους απάντησα λοπον με email:

Σε τηλεφωνική επικοινωνία που είχατε σήμερα (17/03/2008 13:00) μαζί προσπαθήσατε να με πείσετε ότι τα έγγραφα για την κατάργηση της υπηρεσίας δεν είναι σωστά ή τα έστειλα αργά γιατί υποτίθεται ότι στο συμβόλαιο που υπογράψαμε, λέει ότι πρέπει να τα στείλω 30 μέρες πριν την τιμολόγηση που κάνετε.

Θέλω να διευκρινίσω λοιπόν τα εξής:

1)Το μοναδικό συμβόλαιο που υπέγραψα (Αίτηση για ΑDSL 1Bill για ADSL in a box plus στις 25/10/06 με διάρκεια 3+3 μήνες δεν λέει τίποτα τέτοιο.

Μετά κάνατε τη σύνδεση σε αορίστου χρόνου χωρίς να με ρωτήσετε και χωρίς να υπογράψω κάτι άλλο. Σε περίπτωση που υπέγραψα κάτι και δεν το θυμάμαι στείλτε το μου να το δω και ‘γω, όπως επίσης και υποδείξτε τις αντίστοιχες παραγράφους που αφορούν την διακοπή της υπηρεσίας.

2) Δεν είμαι υποχρεωμένος να ξέρω κάθε πότε κάνετε τιμολόγηση. Σε ερώτηση μου στο τηλεφωνικό σας κέντρο για το τι χρειάζεται για την διακοπή, μου είπαν μια αίτηση, μια φωτοτυπία της ταυτότητας 30 μέρες πιο πριν από την διακοπή, πράγμα που το έκανα και με το παραπάνω(36 μέρες πιο πριν).

3) Δεν είμαι υποχρεωμένος επίσης να σας στέλνω την ίδια αίτηση δυο και τρεις φόρες επειδή μπερδευτήκατε, την χάσατε, την αγνοήσατε, με γράψατε εκεί που δεν πιάνει η μελάνη.

Η αρχική αίτηση έγινε στις 7/11/07 και η διακοπή για την ενεργοποίηση του Tellas zisto στις 13/12/07.

4) Αν κάνατε την τιμολόγηση και μετά είδατε την αίτηση οφείλετε να μου πιστώσετε το πόσο όπως ακριβώς έκανε και ο ΟΤΕ όταν ενεργοποιήθηκε η σύνδεσή μου στο πρόγραμμα Tellas Zisto.

Ο τελευταίος λογαριασμός σας για παροχή υπηρεσιών internet είναι απο 28-11-07 εως 26-1-08 πιστώνοντας μου μια ημέρα(0,62€). Το λογαριασμό αυτό προτίθεμαι να πληρώσω τις επόμενες μέρες, μόνο μέχρι της 13/12/08, ημερομηνία μέχρι την οποία μου παρείχατε την συγκεκριμένη υπηρεσία, δηλαδή μόνο για 15 μέρες καταθέτοντας το αντίστοιχο ποσό 0,62€ x15 όπως ήδη έκανα και με τον υπερτιμολογημένο λογαριασμό του τηλεφώνου (για το οποίο δεν φέρατε καμία αντίρρηση).

Το παρόν θα κοινοποιηθεί στην ΕΕΤΤ και θα δημοσιευτεί στις ιστοσελίδες www.adslgr.com και www.thelab.gr

Επιφυλάσσομαι για κάθε νόμιμο δικαίωμα μου και αναμένω σύντομα να ρυθμιστεί το ζήτημα της πίστωσης, καθώς και την απάντηση της αρμόδιας αρχής.

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

H EETT μου κοινοποίησε την ότι η Forthnet οφείλει να αποδείξει σε εμένα και σε άλλους 13 αν έχει δίκιο ή όχι και να πράξει ανάλογα εντος 1 μηνός απο την αποστολή της επιστολής δηλαδή μέχρι 10-5-2008.

Απλά περιμένω

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

H Forthnet τελικά απάντησε με μια ανούσια και τυπική επιστολή που δεν αναφέρει τίποτα για το θέμα αλλά γενικολογει.

Συνεχίζουμε με άλλη μια καταγγελία

Μετά την απάντηση της εταιρείας Forthnet A.E, στις 04-06-08 με αριθμ. Πρωτ. 3133/08 την οποία έλαβα στις 10-6-08 και αφορά την αρχική μου καταγγελία στις 4/3/2008 με αριθ. πρωτ. ΕΕΤΤ 13008/6-3-08, θα ήθελα να σας ενημερώσω για την εν λόγω εταιρία ότι:

Σύμφωνα με επιστολή σας στις 9-4-2008 με αριθμό πρωτ ΕΕΤΤ 20085/Φ.300:

1)Έχει υπερβεί το χρονικό όριο της αποκλειστικής προθεσμίας του ενός μηνός από την λήψη της παρούσης επιστολής καθώς απάντησε 55 μέρες μετά στις 04-06-2008.

2) Η απάντηση της είναι τυπική και ανούσια και σε καμία περίπτωση δεν μπορεί να χαρακτηριστεί ορισμένη, αναλυτική και ειδικά αιτιολογημένη απάντηση.

3) Ισχυρίζεται ότι επί 5 μήνες υπήρχε έλλειψη διαθέσιμων βρόχων όταν έμενε μου έλεγε για προσωρινές βλάβες που θα λυθούν τον επόμενο μήνα και σωρεία άλλων δικαιολογιών. Ουδέποτε με ενημέρωσε για τη μη ύπαρξη ζευγών, θυρών ή βρόχων.

4) Δεν απαντάει καθόλου στο βασικό αίτιο της καταγγελίας, δηλαδή τη χρέωση μετά την διακοπή της υπηρεσίας και δεν επιδεικνύει κανένα απολύτως στοιχείο που να αποδεικνύει τους ισχυρισμούς της για την κανονικότητα των χρεώσεων αυτών.

5) Ισχυρίζεται ότι επικοινώνησε μαζί μου για να διευκρινιστούν οι οικονομικές εκκρεμότητες, το οποίο πράγματι έκανε στις 17/3/2008 στις 13:00μμ για να μου πει ότι η χρεώσεις είναι κανονικότατες και πρέπει να εξοφλήσω το ποσό “αλλιώς θα αναλάβει άλλο τμήμα” όπως χαρακτηριστικά ισχυρίστηκαν. Στην απειλή αυτή απάντησα την αμέσως επόμενη μέρα στην εταιρεία με e-mail το όποιο σας κοινοποίησα.

Παρακαλώ να πάρετε θέση για την ανευθυνότητα της εν λόγω εταιρείας και να επιβάλλεται τις αντίστοιχες κυρώσεις που προβλέπονται από τους νόμους.

Το παρόν θα κοινοποιηθεί στην Forthnet A.E και θα δημοσιευτεί στις ιστοσελίδες www.adslgr.com και www.thelab.gr

Επιφυλάσσομαι για κάθε νόμιμο δικαίωμα μου και αναμένω σύντομα να ρυθμιστεί το ζήτημα της πίστωσης του υποτιθέμενου οφειλόμενου ποσού, καθώς και για την απάντηση σας ως Αρμόδια Αρχή.

Με τιμή,

Link to comment
Share on other sites

Δεν προκειται να τους χαριστώ. Χθες με πήρε η Forthnet τηλέφωνο μετα την προχθεσινη 2η καταγελία και μου είπε ότι δεν έχει αλλάξει κατι και δεν πρόειται να μου κόψουν πιστωτικό

Εγω απάντησα ότι δεν κουβεντιάζω άλλο μαζί τους και δεν πρόκειται να τους πληρώσω και αν θελούν μπορούν να πάνε στα δικαστήρια.

Ετοιμάζω και άλλη καταγελία στην γενική γραμματεία καταναλωτή και το ΙΝΚΑ

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Δημιουργία...

Important Information

Ο ιστότοπος theLab.gr χρησιμοποιεί cookies για να διασφαλίσει την καλύτερη εμπειρία σας κατά την περιήγηση. Μπορείτε να προσαρμόσετε τις ρυθμίσεις των cookies σας , διαφορετικά θα υποθέσουμε ότι είστε εντάξει για να συνεχίσετε.