Jump to content



σύνδεση GPU με TV


MV040

Recommended Posts

επειδή πραγρατικά είμαι άσχετος με το αντικείμενο, ξέρετε τι καλώδιο χρειάζεται

για να συνδεθεί η ΑSUS 8800GTS 640 Mb με τηλεόραση; και αν δεν είναι κόπος

βάλτε και 1 φωτογραφία για να το έχω στο μυαλό μου και σχηματικά:) παρέχεται

και 1 μικρό καλωδιάκι στο κουτί της κάρτας με 3 βύσματα, αλλά δεν ξέρω τι μπορεί

να κάνει κάποιος με αυτό:)

Link to comment
Share on other sites

Ισως, αλλά θέλεις HDMI?

Κανονικά έχει ένα στρογγυλό βύσμα η κάρτα και ένα παρόμοιο καλώδιο πρέπει να είχε στο κουτί, που βγαίνει σε RCA...

Αν η κάρτα σου υποστηρίζει video in τότε το βύσμα αυτό θα καταλήγει σε 4 υποδοχές...

Link to comment
Share on other sites

σωστό... λοιπόν όπως βλέπω για τις υποδοχές:

Υποδοχή κάρτας μνήμης SD Όχι

Είσοδος HDMI Ναι

Είσοδος εικόνας Composite AV3: RCA x 1 (πλευρικά)

Είσοδος εικόνας

S-Video AV3: Mini DIN 4-pin (πλευρικά)

Είσοδος ήχου (για συσκευή εικόνας) AV3: RCA (L, R) (1 σετ, πλευρικά)

Είσοδος εικόνας Component RCA x 3 [Y , PB , PR ] (πίσω)

Είσοδος ήχου (για HDMI, PC, Component) RCA (L, R) (1 σετ, πίσω)

ΕίσοδοΙ/ΈξοδοΙ 21-Pin

AV1: AV In/Out, RGB In, Q-Link (πίσω)

AV2: AV In/Out, S-Video/RGB In, Q-Link (πίσω)

Έξοδος ήχου Υποδοχή ακουστικών (1, πίσω)

αυτα... βγάλατε άκρη; κι αν ναι τι πρέπει να πάρω; :)

Link to comment
Share on other sites

Καταρχην μονο με μια απλη συνδεση δηλαδη 1 καλώδιο, εικονα και ηχο δεν μπορεις να στειλεις απο το PC στην TV... αυτο θα γινόταν με HDMI καλώδιο αλλα η κάρτα δεν το υποστηρίζει....

Οπότε το πιο ευκολο που σκέφτομαι ειναι να συνδέσεις με ενα S-video καλώδιο την κάρτα με την ΤV και μετα μέσω του nvidia πανελ ενεργοποιεις την συνδεση ωστε να βλέπεις στην ΤV....

Τωρα οσον αφορα τον ηχο.... ειτε θα τον ακους απο τυχον ηχεια απο το PC...ειτε θα τον στειλεις και αυτον στην ΤV αλλα μέσω της onboard ή της κάρτα ηχου που εχεις...αυτο ειναι πιο ευκολο....

Τωρα αν εχει κανεις καμια καλυτερη ιδέα ας την ριξει...

Link to comment
Share on other sites