Jump to content



Vista, DX10.. Αναγκαίος συνδιασμός;


Fandom

Recommended Posts

Καλησπέρα παιδιά,

Πρίν κάμποσο καιρό άρχισα να δουλεύω μια 8800 GT και μπορώ να πώ ότι είμαι αρκετά ικανοποιημένος. Έπεται φορμάτ όμως και αναρωτιέμαι για τo dx10 και πόσο απαραίτητο είναι για να δείς ποιότητα/απόδοση στα νέα παιχνίδια. Έχω γίνει κάπως φανατικός των xp x64 και δεν ξέρω αν η σωστή κίνηση θα είναι να πάω σε vista για να εκμεταλλευτώ την κάρτα.

Υπάρχει μήπως τρόπος για dx10 σε xp; Μήπως γενικά δεν αξίζει;

Link to comment
Share on other sites

Κοίταξε να δεις πως πάει το πράγμα:

Το DX10 όταν πρωτοξεκίνησε να δημιουργείται, είχε βγάλει κάτι tech demo στα οποία δείχναν τι δυνατότητες θα έχει το καινούριο API. Μέσα εκεί, παρουσίαζαν κυρίως τα εφέ τα οποία θα έβαζε μέσα, κάνοντας μια επίδειξη...φωτορεαλισμού.

Όλα αυτά τα εφέ, όπως το Depth of Field (που θολώνουν τα τριγύρω αντικείμενα όταν εστιάζεις κάπου - πολύ γνωστό στο Crysis και στο Call of Duty 4), το Motion Blur, οι καινούριες ρεαλιστικότερες σκιάσεις, η εξελιγμένη φυσική, τα Volumetric Clouds, ο καπνός σε μορφή Particles και όχι σε Multi-Textures, τα Advanced Lighting Effects, και ούτ' ο καθεξής, ήταν να βγουν μόνο και αποκλειστικά, σε DX10.

Αυτό όμως δεν έγινε. Ξαφνικά η MS, με μια συνεχή εισβολή Updates, αναβάθμισε το DX9 υπερβολικά πολύ, προσθέτοντας όλα αυτά τα εφέ μέσα του, αφήνοντας το DX10 με ορισμένα "exclusive", όπως ένα καλύτερο ποιοτικά Motion Blur και καλύτερες σκιές.

Είναι όμως τόσο αμελητέα αυτά τα εφέ, που πλέον ο κόσμος αναρωτιέται, γιατί να πάω σε Vista για να δω DX10, αφού περίπου το ίδιο είναι και στα ΧΡ. ’σε που τα Vista, σου ρίχνουν τα FPS...

Αυτή τη στιγμή λοιπόν, μάλλον, για κάποιον φανατικό Gamer, τα ΧΡ είναι ο δρόμος αν θέλει να έχει καλά FPS, μιας και τα Vista για χάριν μερικών ανεπαίσθητων εφέ του DX10, σου κόβουν αρκετά τις επιδόσεις.

Βέβαια το DX10 απάτη δεν είναι - ότι βλέπουμε στο Unreal 3, το Call of Duty 4 ή στο Very High του Crysis, είναι όλα εφέ που προήλθαν από το DX10. Και σαφώς το DX10, με βάση όσα έχω κατά καιρούς διαβάσει από Developers, είναι πολύ μα πολύ πιο εύκολο στη χρήση, σε σχέση με το 9άρι, για όποιον φτιάχνει ένα παιχνίδι.

Προσωπικά, εγώ ειδικά στο Motion Blur του DX9 σε σχέση με αυτό του DX10 βλέπω έντονες διαφορές. Είναι πολύ πιο "αληθοφανές" στα μάτια μου το 10άρι.

Και πάλι όμως, ΧΡ έχω ;)

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Δημιουργία...

Important Information

Ο ιστότοπος theLab.gr χρησιμοποιεί cookies για να διασφαλίσει την καλύτερη εμπειρία σας κατά την περιήγηση. Μπορείτε να προσαρμόσετε τις ρυθμίσεις των cookies σας , διαφορετικά θα υποθέσουμε ότι είστε εντάξει για να συνεχίσετε.