Jump to content



Official Cars, Motors, βελτίωση, τρακαρίσματα και οδήγηση Thread (MotorLab)


LevelOne

Recommended Posts

Σαφώς και δεν είναι πλεονέκτημα το χαμηλό HTHS.

Απλά λέει Number=2385396'>εδώ ότι δεν χρειάζεται να ξεπερνάει πολύ το 3.0.

Τώρα, άμα λένε βλακείες σε εκείνο το φόρουμ, θα πάω να χτυπήσω το κεφάλι μου που τόσο καιρό δεν έπαιρνα κατευθείαν τα Mobil1 ESP :p

Δεν βλέπω τι λένε εκεί γιατί το λινκ που έδωσες θέλει registration.

Αν κατάλαβα, αυτό που κάνεις, είναι να παίρνεις ένα 5-30 που σπάει εύκολα ώστε να έρχεται κοντά στα επίπεδα ιξώδους του 0-30?

Link to comment
Share on other sites

http://www.motul.com/system/product_descriptions/technical_data_sheets/48/8100%20Eco-clean%20%205W-30%20(GB).pdf?1323960068

(αν δε το διαβασετε ..scrollαρετε τερμα κατω)

Aυτα ειχα σταμπαρει..(τα + (plus) )

Μου αρεσει στη motul που δεν χρειαζεται να λιωσεις στο google για να βρεις προδiαγραφες.

Αν εχει κανεις εμπειρια για τα συγκεκριμενα ή παραπλησια...καλοδεχουμενη.

Link to comment
Share on other sites

βλεπεις απο που βγαινει καπνος? μπορει να εχει τρυπησει ψυγειο. το βεντιλατερ δουλευει? μηπως εχει καει ασφαλεια ή βραχυκυκλωμα και δεν δουλευει. Ποσα χιλιομετρα εχεις κανει? μπορει να ειναι φλατζα.

@ntg εγω εχω τα 5-40, πολυ ευχαριστημενος, πολυ καλο και για λαδωμα αλυσιδας ποδηλατου! :p (σοβαρα καμια σχεση με κατι bp 10-40 στην υφη). Τα βαζουν σε s2000 και εχουν παρει πιστοποιηση απολες τις μαρκες, αν προσθεσεις τα θετικα σχολια που τους ακολουθουν νομιζω οτι ειναι λαδι-benchmark, σιγουρα δεν ειναι τα μονα, απλως η ευκολια διαθεσης και τιμης ειναι αλλο ενα ατου.

Έγινε επεξεργασία από fotme
Link to comment
Share on other sites

βλεπεις απο που βγαινει καπνος? μπορει να εχει τρυπησει ψυγειο. το βεντιλατερ δουλευει? μηπως εχει καει ασφαλεια ή βραχυκυκλωμα και δεν δουλευει. Ποσα χιλιομετρα εχεις κανει? μπορει να ειναι φλατζα.

ειναι στα 100.000 και κατι ψιλα

δεν το εχω δει ακομα απο κοντα

γιατι το εδωσα να πανε για δουλειες

τωρα το παρκαρανε σε ενα μερος

το χειροτερο ειναι οτι ειμαι εκτος της πολης μου(και το καρο)

Link to comment
Share on other sites

ειναι στα 100.000 και κατι ψιλα

δεν το εχω δει ακομα απο κοντα

γιατι το εδωσα να πανε για δουλειες

τωρα το παρκαρανε σε ενα μερος

το χειροτερο ειναι οτι ειμαι εκτος της πολης μου(και το καρο)

πρεπει να το πας σε ενα συνεργειο, μαλλον φλατζα ειναι..

Link to comment
Share on other sites

[MENTION=555]AN7 OverClocker[/MENTION], δεν ξέρω να σου απαντήσω ειλικρινά :p

Λοιπόν, τα έβαλα. Καλές οι πρώτες εντυπώσεις.

Το παλικάρι στο συνεργείο μου είπε ότι πριν λίγο καιρό σε 2 Yaris βάλανε Eneos 0W-30.

Μετά από κανά μήνα, γύρισαν και τα δύο με κροτάλισμα στο μοτέρ επειδή ήταν πολύ λεπτό.

Επίσης άλλο ένα έβαλε Motul ή Castrol (δεν θυμόταν) 0W-30 και είχε το ίδιο πρόβλημα.

Μου έβαλε έννοιες στο μυαλό, αλλά βέβαια τα Redline δεν είναι σαν τα Eneos.

Ελπίζω να βγάλω μία χαρά το καλοκαίρι με αυτά και μετά θα χώσω τα ESP, once and for all.-

Thanks for the tips @ all :)

Link to comment
Share on other sites

[MENTION=555]AN7 OverClocker[/MENTION], δεν ξέρω να σου απαντήσω ειλικρινά :p

Λοιπόν, τα έβαλα. Καλές οι πρώτες εντυπώσεις.

Το παλικάρι στο συνεργείο μου είπε ότι πριν λίγο καιρό σε 2 Yaris βάλανε Eneos 0W-30.

Μετά από κανά μήνα, γύρισαν και τα δύο με κροτάλισμα στο μοτέρ επειδή ήταν πολύ λεπτό.

Επίσης άλλο ένα έβαλε Motul ή Castrol (δεν θυμόταν) 0W-30 και είχε το ίδιο πρόβλημα.

Μου έβαλε έννοιες στο μυαλό, αλλά βέβαια τα Redline δεν είναι σαν τα Eneos.

Ελπίζω να βγάλω μία χαρά το καλοκαίρι με αυτά και μετά θα χώσω τα ESP, once and for all.-

Thanks for the tips @ all :)

εχω κανει την ιδια διαδρομη με τον ιδιο καιρο με ENEOS 5W30 (με ~4Κ χμ) και φρεσκα mobil1 5w30..Δεν ξερω αν κανω κατι λαθος με τα λαδια και φθειρονται πιο ευκολα (πχ παραταω το αυτοκινητο για 10ημερα ακινητο και οξειδωνονται????? δεν ξερω) αλλα υπηρχε ΧΟΝΤΡΗ διαφορα στις θερμοκρασιες με τα mobil..Τωρα βεβαια πουχω κλεισει

Link to comment
Share on other sites

με ποιο απο τα 2 να έχει χαμηλότερες?

mobil1..Λεμε για ΧΟΝΤΡΗ ΔΙΑΦΟΡΑ.

εντελως ενδεικτικα,ο δεικτης θερμοκρασιας λαδιου παιρνει σημα στους 50 βαθμους.

Με το ενεος εδειχνε 50 4 τετραγωνα κατω απτο σπιτι μου ,με το mobil1,σε αποσταση που για να την καλυψεις με τα ποδια θες... 25 λεπτα...

εγινε με διαφορα 2-3 ημερων

Link to comment
Share on other sites

mobil1..Λεμε για ΧΟΝΤΡΗ ΔΙΑΦΟΡΑ.

εντελως ενδεικτικα,ο δεικτης θερμοκρασιας λαδιου παιρνει σημα στους 50 βαθμους.

Με το ενεος εδειχνε 50 4 τετραγωνα κατω απτο σπιτι μου ,με το mobil1,σε αποσταση που για να την καλυψεις με τα ποδια θες... 25 λεπτα...

εγινε με διαφορα 2-3 ημερων

αυτό μπορεί να σημαίνει 2 πράγματα.... είτε το ενεος εχει πολύ καλύτερες θερμαπαγωγηκες ιδιότητες, είτε απλά είναι πιο χοντρό το Mobil

Έγινε επεξεργασία από AN7 OverClocker
Link to comment
Share on other sites

Το περίμενα κι αυτό :p Κοίτα:

Λάδια-φίλτρο-εργασία κάνουν 70-80 ευρώ (αναλόγως το λάδι). Ε, δεν είναι κι εύκολο, φοιτητής είμαι.

Υπάρχουν ένα σωρό άλλα Yaris εταιρικά, που μένουν κάθε φορά με το ίδιο λάδι για πάνω από 15.000 km (και βάζουν λαδάκια Toyota, όχι Redline). Είναι εγγυημένο ότι δεν θα καταλάβει τίποτα, αν μία φορά δεν μπορέσω να πάω για ενδιάμεση και αφήσω τα λάδια παραπάνω. Ούτε τούρμπο είναι, ούτε το σκίζω. Όταν πάρω αμάξι της προκοπής, θα βγάζω και λεφτά να το συντηρώ, και τότε, i promise, θα αλλάζω κάθε 5k. :p Ως τότε, πλιζ don't bug me, πρώτο μου αμάξι είναι και ούτε κι εγώ ξέρω πόσο χρήμα και χρόνο έχω αφιερώσει για να είναι μετά από 3 χρόνια όπως τη μέρα που το πήρα :)

1)Σωστα.

2)Δεν το ηξερα( οτι εισαι φοιτητης) με το ανεφερες τωρα.Οπωτε πασο.

3)Τα εταιρικα δεν τους νοιαζει γιατι συνηθως το λιζινγκ η η εταιρεια τα πληρωνει + το παιρνει ο καθε πυραυλοκινητος

πωλητης που με το δικο του (εαν εχει) δεν κανει μ....ιες και βγαζει τα απωθημενα του στο αμαξακι.

Οσο για τα λαδακια της Toyota τι σε κανει να λες οτι ειναι τοσο χαλια?Ξερεις οτι πχ η Toyota δεν εχει ζητησει

απο την Castrol να τους συσκευαζει λαδια σε κουτι Toyota και με τις προδιαγραφες που θελει η Toyota? ;)

Τα Redline συγνωμη κιολας αλλα πρωτη φορα τα ακουω.Και το λεω αυτο γιατι στην δουλεια μου εχουμε αντιπροσωπεια λαδιων οπωτε πρεπει να γνωριζω τι γινεται.Τα Eneos αντιθετα τα γνωριζω ;) Μπορει να ειναι τελεια αλλα δεν τα γνωριζω και μεχρι να μαθω δεν εκφερω γνωμη.

4)Σε καταννοω και εγω απολυτως για το θεμα της μιας στο τοσο.Και στο δικο μου αρκετες φορες ξεχαστηκα

και τα αφησα (μην φανταστεις τπτ τρελο ε? :p 200~300 χλμ παραπανω).Απλα ετσι πως το διαβασα

καταλαβα οτι κανεις συχνα εως συνεχεια και λεω wtf ? Στα τοσα αλλαζα στην μοτοσυκλετα ανεβηκαν και τα

αμαξια τοσο?

Οσο για το αμαξι προκοπης μια χαρα ειναι στην χωρα που ζουμε..εαν ειχαμε αλλες συνθηκες θα πετουσα και

εγω το δικο μου και εσυ σε ευχομαι να ειχες κατι καλυτερο.:T:

5)Δεν σε κολλαω ουτε σε τσιμπαω.Ισως να το εδειξα ετσι με το τροπο που το ρωτησα.

Καλα κανεις να το εχεις ετσι και μπραβο σου γιατι χαιρομαι ανθρωπους που προσεχουν ,σεβονται και εκτιμανε

το αυτοκινητο τους.Απο εκει και περα εαν σε εθιξα sry ληγει το θεμα εδω .

Link to comment
Share on other sites

4 ευρω οσο γνωριζω ειναι εκαστο μπεκ.Για καθαρισμο πεταλουδας ΟΚ οσο για τον επαναπρογραμματισμο?

Δεν νομιζω να χρειαζεται γιατι δεν αλλαζεις κατι σημαντικο.Αν εχει πιασει κασερι η πεταλουδα

ισως το ξαναλεω ισως εχεις υψηλο ρελαντι μετα τον καθαρισμο και αυτο θα στρωσει το αργοτερο 3 ~4 ωρες μεχρι ο σερβομηχανισμος να καταλαβει τι εχει γινει αρχισει να κλεινει και να ανοιγει σωστα.

[MENTION=4802]PetrosD[/MENTION]

Θα ρωτησω αλλα οσο γνωριζω καλυτερα λαδια για διαφορικα και κιβωτια

ιδιως αυτοματα καλυτερα απο τα εργοστασιακα δεν εχει.

Το εχω δει ιδοιος ομασι το Ε34 του κολητου οταν εβαλε after markeτ βαλβολινες στο

αυτοματο κιβωτιο και ειχε βγαλει τρελλες φρικες.Οπως επισης εχω δει Mini CooperS

να το εχουνε βαλει παλι αλλες βαλβολινες και να μην πηγαινει πανω απο 50..

Έγινε επεξεργασία από 2cpu
Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
×
×
  • Δημιουργία...

Important Information

Ο ιστότοπος theLab.gr χρησιμοποιεί cookies για να διασφαλίσει την καλύτερη εμπειρία σας κατά την περιήγηση. Μπορείτε να προσαρμόσετε τις ρυθμίσεις των cookies σας , διαφορετικά θα υποθέσουμε ότι είστε εντάξει για να συνεχίσετε.