Jump to content



Official Cars, Motors, βελτίωση, τρακαρίσματα και οδήγηση Thread (MotorLab)


LevelOne

Recommended Posts

Ε, μα, τον πηρα τηλ να του πω οτι το ωστηριο με συγχωρεσε, και μου λεει, αστα αυτα, εγινε τρακαρισμα μπροστα μου. Ε, τον εκλεισα να παει να κανει ρεπορταζ :hehe:

Link to comment
Share on other sites

Σας παρακαλώ.Απλά μην με αφήνετε να βγαίνω στον δρόμο.

Καθώς έφευγα απ του Μήτσου(lvl1) και ανέβαινα την Χαμοστέρνας(προς Βουλιαγμένης πχ) η πρώτη στροφή που συναντάς είναι μια αριστερή παρατεταμένη(αμέσως μετά το γεφυράκι που περνάει ο ηλεκτρικός από πάνω).

Καθώς πηγαίνω χαλαρός αριστερή ακούω στριγκλιές από λάστιχα ακριβώς πάνω στο apex της στροφής.Αμέσως γυρίζω κεφάλι και βλέπω ένα πράγμα να πηγαίνει προς τα κάτω κάθετο στο δρόμο....άκουγα άκουγα άκουγα...για ~ 5-8 δεύτερα πήγαινε στριγκλίζοντας ώσπου ακούγεται το πολυπόθητο μπαμ...(εκείνη την στιγμή με έπαιρνε και ο spresv τηλέφωνο)

Αμέσως αναστροφή όπου μπορούσα και πάω να δώ.

Εγώ πίστευα ότι θα έχει σκάσει σε κανένα πεζοδρόμιο επι της χαμοστέρνας...αμ δε...

Ο φίλτατος πήγαινε για πάνω από 50μ ίσως και παραπάνω(πρέπει να ήταν αρκετά με παραπάνω από 130χλμ/ω γιατί αλλιώς δεν δικαιολογείται αλλιώς να έφτασε τόσο κάτω) με τις πόρτες και για τρελή κωλοφαρδία του κοιτάχτε που χώθηκε.(αν χτύπαγε πουθενά αλλού θα είχε τούμπες....

090610001113w.jpg

Link to comment
Share on other sites

Tι λες τώρα; Άκη άψογο το ρεπορτάζ σου :hehe:

Ήμουν σε εκείνο το σημείο κατά τις 17.00. Είχα πάει την αδερφή μου, είχε μάθημα εκεί λίγο πιο πάνω και πέρασα...Ευτυχώς δεν συναίβει τίποτα μοιραίο...

Link to comment
Share on other sites

έτσι είναι........πήρε το vtr (του κουτιού από οτί βλέπω) και βγήκε να δει αν μπορεί να το τελικιάσει στη Χαμοστέρνας..........(130χλμ Χαμοστέρνας) <----wtf αυτός ο δρόμος δεν είναι για πάνω απο 70-90 με τόσα φανάρια και τόσες στροφές με βλάστηση που δεν έχεις πλήρη ορατότητα.

Link to comment
Share on other sites

να σου πω αφέντη μου*. Θα σου δώσω το πρόγραμμα της εξεταστικής μου, και εκείνες τις μέρες απαγορεύεται να πλησιάσεις στην Αττική Οδό από Κύμης μέχρι Κατεχάκη, στην Πανεπιστημιούπολη, αλλά και στα σύνορα Πεύκης-Ηρακλείου-Λυκόβρυσης. Όχι να πηγαίνω για να γράψω και να βρεθώ στο ΚΑΤ επειδή θα έχω πετύχει τον γκαντέμη στο δρόμο :p

*Μην το πάρεις πάνω σου, Κεφαλονίτικη προσφώνηση είναι :p

Link to comment
Share on other sites

να σου πω αφέντη μου*. Θα σου δώσω το πρόγραμμα της εξεταστικής μου, και εκείνες τις μέρες απαγορεύεται να πλησιάσεις στην Αττική Οδό από Κύμης μέχρι Κατεχάκη, στην Πανεπιστημιούπολη, αλλά και στα σύνορα Πεύκης-Ηρακλείου-Λυκόβρυσης. Όχι να πηγαίνω για να γράψω και να βρεθώ στο ΚΑΤ επειδή θα έχω πετύχει τον γκαντέμη στο δρόμο :p

*Μην το πάρεις πάνω σου, Κεφαλονίτικη προσφώνηση είναι :p

Το καλύτερο δεν στο είπα.

Ιονια Οδό...κατέβαινα από Γιάννενα...το mazdaki όσο πάει,πλησιαζω μπροστά(~100μ)ένα μαύρο CZ3...κάποια στιγμή αρχίζει να βγάζει άσπρο καπνό....μετά πό 3 δεύτερα σκάει το πίσω αριστερό λάστιχο..(αφού είχα πλακωθεί στα φρένα)..πρέπει να ήταν με καμιά 160αρού

Μία που πάει ο τύπος προς διάζωμα...μία που πλησιάζει αφάνταστα τον διπλανό του(όπου δεν πήρε χαμπάρι) και μία που βγήκε ΛΕΑ....

Η απίστευτα κωλόφαρδος ή καλός χεράς...

@φραγμα

Και με παραπάνω πάς..το θέμα είναι να ξέρεις το τιμόνι σου

Link to comment
Share on other sites

@φραγμα

Και με παραπάνω πάς..το θέμα είναι να ξέρεις το τιμόνι σου

αυτή η σιγουριά είναι που τρώει τους περισσότερους "χεράδες"......μετά τη μλκια όμως καταλαβαίνουν οτι οι χεράδες (και οι πραγματικά έμπειροι και ψημένοι οδηγοί) είναι μετρημένοισ στα δάχτυλα του ενός χεριού.

και sorry που στο λέω αλλά καλά θα κάνεις Άκη να αφήσεις τα πολλά γκάζια με το mazda σου.....άσχετα αν έχει καλά κρατήματα...άσχετα αν έχεις καλά λάστιχα άσχετα αν είναι τελείως ερημιά ο δρόμος.......

με 150χλμ σε δρόμο όπως η Χαμοστέρνας ή η Αττική οδό 3 το πρωί που έχει νέκρα δεν είναι δύσκολο να πεταχτεί μπροστά σου κανα σκυλί.....και όταν μέσα στη νύχτα που θα πηγαίνεις άνετος σου πεταχτεί χωρίς να το περιμένεις η αντίδρασή σου δεν πιστεύω οτι θα είναι και η πιο ψύχραιμη όπως ενός οδηγού με τα χαρακτηριστικά που ανέφερα παραπάνω.......9 στους 10 θα τσιτώσου τα φρένα και ούτε καν θα σκεφτούν που πρέπει να πάνε το τιμόνι....ή σταθερό και όπου πάει ή σπασμωδικές κινήσεις στο περίπου.:shifty:

(οτι έγραψα δε σημαίνει οτι το γραψα για σένα προσωπικά μιας και δε ξέρω πως το πας....αλλα μου δίνει την εντύπωση οτι οδηγείς με λάθος προσανατολισμό)

Link to comment
Share on other sites

στο κομματι που δωσανε τωρα λες;

Δεν έχω ιδέα πότε το δώσανε,αλλά η άσφαλτος ήταν κατάμαυρη και δεν παίζει αυτοκίνητο να καταφέρει να σπινιάρει εκεί ή να του φύγει πουθενά.Ωραίος δρόμος,τελείως επίπεδος χωρίς ανωμαλίες

αυτή η σιγουριά είναι που τρώει τους περισσότερους "χεράδες"......μετά τη μλκια όμως καταλαβαίνουν οτι οι χεράδες (και οι πραγματικά έμπειροι και ψημένοι οδηγοί) είναι μετρημένοισ στα δάχτυλα του ενός χεριού.

και sorry που στο λέω αλλά καλά θα κάνεις Άκη να αφήσεις τα πολλά γκάζια με το mazda σου.....άσχετα αν έχει καλά κρατήματα...άσχετα αν έχεις καλά λάστιχα άσχετα αν είναι τελείως ερημιά ο δρόμος.......

με 150χλμ σε δρόμο όπως η Χαμοστέρνας ή η Αττική οδό 3 το πρωί που έχει νέκρα δεν είναι δύσκολο να πεταχτεί μπροστά σου κανα σκυλί.....και όταν μέσα στη νύχτα που θα πηγαίνεις άνετος σου πεταχτεί χωρίς να το περιμένεις η αντίδρασή σου δεν πιστεύω οτι θα είναι και η πιο ψύχραιμη όπως ενός οδηγού με τα χαρακτηριστικά που ανέφερα παραπάνω.......9 στους 10 θα τσιτώσου τα φρένα και ούτε καν θα σκεφτούν που πρέπει να πάνε το τιμόνι....ή σταθερό και όπου πάει ή σπασμωδικές κινήσεις στο περίπου.:shifty:

(οτι έγραψα δε σημαίνει οτι το γραψα για σένα προσωπικά μιας και δε ξέρω πως το πας....αλλα μου δίνει την εντύπωση οτι οδηγείς με λάθος προσανατολισμό)

Φράγμα και στο δρόμο να περπατάς μπορεί να σε χτυπήσει αυτοκίνητο και επειδή παρατρίχα να μου τύχει στην βάρκιζα όπου ανέβαινα με κοπέλα ένα δρόμο και έπεσε 5 μέτρα μπροστά μας ενα Audi 80 σε μια κολόνα.

Δόξα το θεό ούτε μάγκας πάω να το παίξω ούτε τίποτα.Πάω όσο μπορεί ο δρόμος και μετά πόσο μπορώ να το πάω εγώ.Σε στενά ποτέ δεν έτρεξα και πάντα έβριζα αυτούς που το κάνουν.

Επίσης μου έχουν πεταχτεί άπειρες φορές μπροστά μου αυτοκίνητα από παραβίαση ΣΤΟΠ και δόξα το θεό τα απέφυγα γιατί πρώτα είχα πειραματιστεί με το ABS και με την συμπεριφορά του αυτοκινήτου πρώτα σε ελεγχόμενες συνθήκες ακόμα και μέσα σε αλάνα και πάνω σε χιόνι.

Εκεί που θέλω να καταλήξω είνα ότ, αυτό που λές ,δεν ισχύει,δεν χρειάζεται να τρέχεις σε rally για να μπορείς να αντιμετωπίσεις ακραίες καταστάσεις.Δες πόσα τρακαρίσματα σε wrc και rally έχουν γίνει και οι οδηγοί ή στριγγλίζουν η κρατάν πατημένο το γκάζι.

Το παλικάρι με το C2 παραπάνω δεν είχε καθόλου εμπειρία και τρόμαξε πολύ, λογικά, γιατί δεν έκανε καμία κίνηση να σώσει το αμάξι σε τόσο φαρδύ και μακρύ δρόμο

Πάντως ένα πράγμα που θέλω να κάνω είναι να πάω σε σχολή οδηγών ασφαλούς οδήγησης που είναι τα αυτοκίνητα πάνω σε αράχνη.Την εμπειρία που αποκτάς εκεί δεν την έχεις αλλού

Link to comment
Share on other sites

Αντε πάλι τρακάρισμα στη Χαμοστέρνας.. Περισσότερα και φωτορεπορτάζ σε λίγο απο τον πανταχού παρών AN7... :hehe:

Ο φίλτατος πήγαινε για πάνω από 50μ ίσως και παραπάνω(πρέπει να ήταν αρκετά με παραπάνω από 130χλμ/ω γιατί αλλιώς δεν δικαιολογείται αλλιώς να έφτασε τόσο κάτω) με τις πόρτες και για τρελή κωλοφαρδία του κοιτάχτε που χώθηκε.(αν χτύπαγε πουθενά αλλού θα είχε τούμπες....

έτσι είναι........πήρε το vtr (του κουτιού από οτί βλέπω) και βγήκε να δει αν μπορεί να το τελικιάσει στη Χαμοστέρνας..........(130χλμ Χαμοστέρνας) <----wtf αυτός ο δρόμος δεν είναι για πάνω απο 70-90 με τόσα φανάρια και τόσες στροφές με βλάστηση που δεν έχεις πλήρη ορατότητα.

Η συγκεκριμένη στροφή είναι για 70-80 εξωτερική και 80-90 εσωτερική. Εσωτερική έχεις 0 ορατότητα από πεζούς, σκυλιά, κώνους, φυτά κλπ οπότε εξωτερική ή μεσαία με 70-80.

Επειδή μένω ακριβώς ένα στενό πιο κάτω από τη συγκεκριμένη, τα πιο hot που έχουν φύγει εκεί είναι τα Civic Type-R και Impreza WRX. Κοινώς, η στροφή είναι σκοτώστρα, έχει αντίθετη κλίση από ότι έπρεπε να έχει και 0 ορατότητα.

Link to comment
Share on other sites

fragma ζω ενα δραμα.

εχω ενα φιλο ο οποιος εχει μια Ε-200 και γενικος του αρεσουν μονο τα mercendes.

μου την δινει στα νευρα:crazy:

νομιζει οτι τα mercendes ειναι καλυτερα οδηγικα απο τα saab xwd.

τι βλαχοι κυκλοφορουν θεε μου.

εγω δεν θα επερνα ποτε ενα αμαξι που το εχουν τα μελη των συνδεσμων κρεοπώληδων και μαναβιδων....:TD:

η πλακα ειναι οτι μαζι στην παρεα ειναι και ενας αλλος ο οποιος εχει μια c-230 και συνεχεια τσακόνονται λες και εχουν κανένα R8:hehe:

Link to comment
Share on other sites

Η συγκεκριμένη στροφή είναι για 70-80 εξωτερική και 80-90 εσωτερική. Εσωτερική έχεις 0 ορατότητα από πεζούς, σκυλιά, κώνους, φυτά κλπ οπότε εξωτερική ή μεσαία με 70-80.

Επειδή μένω ακριβώς ένα στενό πιο κάτω από τη συγκεκριμένη, τα πιο hot που έχουν φύγει εκεί είναι τα Civic Type-R και Impreza WRX. Κοινώς, η στροφή είναι σκοτώστρα, έχει αντίθετη κλίση από ότι έπρεπε να έχει και 0 ορατότητα.

Σίγουρα μιλάμε για το ίδιο σημείο?

Thread splitted από το ΠΟΘ, μεγειά μας.

Btw, Άκη έχε στο νου σου πάντα πως ότι και να πιστεύεις το αμάξι σου είναι κουβαδάκι απλά ;)

Που σημαίνει?

fragma ζω ενα δραμα.

εχω ενα φιλο ο οποιος εχει μια Ε-200 και γενικος του αρεσουν μονο τα mercendes.

μου την δινει στα νευρα:crazy:

νομιζει οτι τα mercendes ειναι καλυτερα οδηγικα απο τα saab xwd.

τι βλαχοι κυκλοφορουν θεε μου.

εγω δεν θα επερνα ποτε ενα αμαξι που το εχουν τα μελη των συνδεσμων κρεοπώληδων και μαναβιδων....:TD:

η πλακα ειναι οτι μαζι στην παρεα ειναι και ενας αλλος ο οποιος εχει μια c-230 και συνεχεια τσακόνονται λες και εχουν κανένα R8:hehe:

Και γιατί είσαι τόσο σίγουρος ότι το Saab οδηγικά είναι καλύτερο?

Πάντως ένα C200 Compressor SC που έχω οδηγήσει ήταν απ τα πιο relaxing αυτοκίνητα και πραγματικά σου δίνει άλλη αίσθηση...λες και όλα τα υπόλοιπα αυτοκίνητα είναι 0.

Εξαρτάται τον λόγο και την αίσθηση που ζητάς το αυτοκίνητο.Άμα ο άλλος θέλει να είναι χαλαρός,να λιώνει μες στο δέρμα και να μην υπάρχει,εννοείται η mercedes του ταιριάζει και είναι το καλύτερο αυτοκίνητο για αυτόν.

το Aero έχει 9άλογα παραπάνω και ζυγίζει καμια 150αριά κιλά λιγότερο από τη μερσέντα......no way hose

+ περισσότερες απώλειες που έχει απ την πίσω κίνηση.

Αλλά γιατί νομίζω ότι το μπορεί να ζυγίζουν το ίδιο ?

ο δευτερος με τη c-230 ελεγε οτι τα ριχνει στο saab 9-3 aero που ειχαμε(του 06')

παιζει κατι τετοιο?

Ποιά 230?

ήταν η Compressor ή μετά που την άλλαξαν και έγινε 2500cc?

Το Αερο με τα 230ps λέμε έτσι?

Link to comment
Share on other sites

Σίγουρα μιλάμε για το ίδιο σημείο?

Αν μιλάς για αυτή τη στροφή ναι http://www.ploigos.gr?sessionid=e4c028ae5cf74b5d44adfedb1dab2dea

Αν σου έθιξα τα 10-20 χιλμ που περνάς εσύ παραπάνω, συγνώμη, αλλά μιλάω εκ του ασφαλούς.

Και επέτρεψε μου επειδή ζω εκεί δίπλα να έχω δει όχι 1-2 αλλά τουλάχιστον 20 τρακαρίσματα εκεί.

Που σημαίνει?

Που σημαίνει ότι όσο και να νομίζεις ότι είναι σούπερ σταθερό κλπ, πάντα είναι κουβαδάκι και οι δρόμοι μας δεν είναι πίστα. Δυστυχώς πολλοί προσπαθούν να αγγίζουν το όριο των αυτοκινήτων τους και των δρόμων, το θέμα ότι αν το περάσεις αυτό το όριο σε ένα τέτοιο αμάξι δεν κάνεις τίποτα παρά μόνο περιμένεις.

Δεν ξέρω αν σε θίγω ή αν θίγω το αμάξι σου, κι εμένα στην ίδια κατηγορία είναι για αυτό δεν το παρακάνουμε στα ρίσκα που παίρνουμε :)

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
×
×
  • Δημιουργία...

Important Information

Ο ιστότοπος theLab.gr χρησιμοποιεί cookies για να διασφαλίσει την καλύτερη εμπειρία σας κατά την περιήγηση. Μπορείτε να προσαρμόσετε τις ρυθμίσεις των cookies σας , διαφορετικά θα υποθέσουμε ότι είστε εντάξει για να συνεχίσετε.