Jump to content



Official Cars, Motors, βελτίωση, τρακαρίσματα και οδήγηση Thread (MotorLab)


LevelOne

Recommended Posts

@ΑΝ7

Άκη το αμάξι σου είναι καινουργίλα και καλά κάνεις και το προσέχεις και το φροντιζεις και το γουστάρεις να το ευχαριστηθείς. Αλλά μαζί με την καινουργίλα και την όλη φάση στο μυαλό σου που δημιουργεί η απόκτηση του 1ου αυτοκινήτου μην ξεχνάς οτι παρέα με αυτό πάει και η γλύκα να το πατήσω λιγάκι να δω πως πάει....να του βάλω και κάνα καλύτερο τελικό να πάρει λίγο νεύρο.....και ναι το mazda2 σου είναι σβέλτο....ελαφρύ και με γενικά καλή κατασκευή.....

αλλά όταν η κουβέντα πάει σε γραμμές και όχι λωρίδες......και με το ιστορικό που μας έχεις δείξει παλιότερα (εικόνα γράφημα αν θυμάμαι καλά για την απόδοσή που πέτυχες σε 0-100-0-200 δε θυμάμαι και καλά) οφείλουμε να νοιαστούμε για πάρτη σου οτι καλή η αδρεναλίνη όταν δοκιμάζεις τα όρια σε κάτι.....κακή όμως όταν τη δοκιμάζεις σε άδειο δρόμο είτε είναι 4 το πρωί και δεν υπάρχει ψυχή και έχεις 5 λωρίδες και είσαι στη μεσαία.

τράβα στην πίστα και ξέσκισε το........όταν κάνεις Αγία Παρασκευή-levelone 10λεπτά και περνάς από Συγγρού στις 4 το πρωί με 4 λωρίδες άδειες και 150-180χλμ τότε προκαλείς την τύχη σου........το ξέρεις οτι περνάει κόσμος τα κιγκλιδώματα στο ύψος του Ciao Italia για να πάει να φάει ενώ έχει παρκάρει στην απέναντι πλευρά?4 το πρωί με 150χλμ/ω αν τύχει και ξαναπερνάς σκέψου αν θα προλάβεις να σταματήσεις αν δεις πεζό (και πιθανόν πιωμένο) να πετάγεται απο το παρτέρι στη μέση και να περνάει την Συγγρού ποδαράτος 4 λωρίδες κυκλοφορίας........

δεν ξέρω πόσο αρρωστάκι ή υγιής οδηγός είσαι αλλά παλιότερα μια φορά που πηγαίναμε εγώ εσύ και ο level στου βούδα (ήσουν με το focus) μου φάνηκε οτι το είχες έστω και λίγο το μικρόβιο.

ότι λέμε τα λέμε για να σε προστατεύσουμε.........και επιπλέον γιατί προσωπικά δε μ αρέσει να διαβάζω τελευταία τόσο μυστήρια πράγματα που τυχαίνει να σου συμβαίνουν στο δρόμο και το βγάζεις μετά ρεπορτάζ.......γενικά είμαι ορθολογιστής....αλλά και λίγο προληπτικός όταν βλέπω "γκαντεμιά" να με κυνηγάει από κοντά......και εκεί κρατάω ακόμα περισσότερες πισινές και φυλάγομαι.

peace bro:turn:

Το οτι έχω το μικρόβιο η όχι είναι άλλο θέμα.Το να με έχεις δει μια φορά να κάνω ταρζανιά σε 1 στροφή της Ποσειδώνος πάλι δεν λέει κάτι.Αγία Παρασκευή-lvl1 δεν έχω κάνει 10 λεπτά ποτέ γιατί απλά είναι αδύνατο σε αυτούς τους δρόμους να το κάνω.

Ναι έχω δείξει γράφιμα 0-100χλμ και 0-400μ.Το κακό που είναι σε αυτό?Μήπως και αυτά τα έκανα πάνω στην Μεσογείων η με είδες να χτυπάω κανέναν άνθρωπο όταν τα έκανα?Το "Ελεγχόμενες συνθήκες" το έχεις κατα νού.

Επίσης το ότι με κρίνεις χωρίς να έχεις μπει έστω και μία φορά στο αυτοκίνητο ενώ οδηγώ δεν το δέχομαι.

Έχω πετύχει άπειρες φορές κόσμο να περνάει την συγγρού 4 το πρωί,και νωρίτερα,επίσης έχω δεί τα άπειρα τρακαρίσματα όπως έχει παρατηρήσει.Ξέρω πολύ καλά τι γίνεται στον δρόμο εκείνο γιατί περνάω συχνά.Εδώ παρατρήχα μια φορά να χτυπήσω ενα ζευγάρι στην Κατεχάκη μέσα σε πίσα σκοτάδι.Σταμάτησα να τους δώ και ήταν μεθυσμένοι.

Και όχι ευχαριστώ,όπως ειπώθηκε δεν είναι κανένας ο πατέρας μου οπότε δεν δέχομαι και κήρυγμα από κανέναν όταν δεν έχει κάτσει ούτε μια φορά σαν συνοδηγός.End of story.

Link to comment
Share on other sites

Άκη ξαναδιάβασε το post μου.......ούτε κηρυγμα σου κάνω ούτε πατέρας σου είμαι.

Την εντύπωση που μου δωσες έγραψα.....δεν σημαίνει οτι ισχύει...αν ήξερα οτι ίσχυε θα σου χα ρίξει καντήλια στο msn καιρό τώρα:hehe:

αλλά δε νομίζω οτι άξιζα και τέτοιας απάντησης όταν γράφω τόσο κατεβατό για να σου εξηγήσω πως φαίνεσαι στα μάτια μου (άσχετα αν έχω δίκιο ή άδικο).....την ανησυχία μου κράτα.......ίσως σε αρκετούς να δείχνω υπερβολικός και αρκετά συντηρητικός μιας και έχω άλλη φιλοσοφία στο αμάξι γι αυτό και οδηγώ ότι οδηγώ και το παίζω και λίγο "family guy with a prius hybrid, the dog on the co-driver seat and 2 bicycles on the top rack for the kids to spend the weekend".

Link to comment
Share on other sites

παιδια πιστευω οτι ο καθενας μπορει να οδηγει με οποιον τροπο θελει, αρκει να μπορει να σεβεται το γεγονος οτι βρισκεται στον δρομο με αλλους ανθρωπους, καποιους απτους οποιους ειναι ομοιος. Κανεις απο ολους μας δεν ειναι χερας, αν κατι τετοιο δεν εχει αποδειχτει σε πιστες κ χρονους. Αν ο καθενας οδηγει εχοντας μετρησει τα ρισκα του, its ok for me. Αν καποιος ομως υπταται σε ονειρωξεις ari vatanen και pikes peak τοτε τα πραγματα γινονται επικινδυνα για ολους.

Το 94 οταν ειχε βγει το punto gt ολα τα περιοδικα μιλαγαν για φονεα γιγαντων. Οι 4Τροχοι νομιζω ηταν, ειχαν βγαλει διαδρομη αθηνα-ιτεα-αθηνα με ενα punto, ενα carerra2 και ενα ducati γυμνο. Προφανως δεν γινοτανε αμεση συγκριση αλλα θελανε να δουνε ποια αισθηση αφηνε τελικα ο μπομπιρας μπροστα σε 2 τερατα στον χωρο τους. Σε ενα σημειο του κειμενου λοιπον ελεγε για την καταβαση προς την ιτεα, για αυτους τους βουνισιους δρομους που λετε, η συμβουλη-ερωτημα του τι θα εκανες αν ερχοτανε ο καθρεφτης σου απο την αντιθετη λωριδα..food for thought

Link to comment
Share on other sites

Όπως κάθε μυαλωμένος και ευσυνείδητος άνθρωπος, εχουμε την πλήρη ευθύνη των πράξεων μας.

Αυτο σημαίνει οτι πρίν πάρω με ανάποδα μια στροφή, εχω πληρη συνείδηση του τι πάω να κάνω. Πληρώνω την ασφάλεια μου, τα τέλη κυκλοφορίας μου και σε περίπτωση που παραβώ κάποιον κανόνα του ΚΟΚ και με πιάσουν, θα πληρώσω το πρόστιμο. Γιατι ειμαι υπεύθυνος των πράξεων μου.

Αυτο επίσης σημαίνει οτι κάνω το αμάξι μου 988 αλογα και εχω στο πίσω μέρος του μυαλού μου το ημιαξόνιο να κόβεται με 250+ χμ/ω. Αν πεθάνω; Δεν θα φταίει κανείς, μονο εγώ. Οσο για τον πιτσιρικά που πήρε το αμαξι απο την αντιπροσωπεία και έψαξε να βρει τα όρια του στην πρώτη στροφή που συνάντησε, καλά να πάθει. Αν πεθάνει, λίγο οξυγόνο παραπάνω για ολους μας. Αν πάρει και άλλους στο λαιμό του; Διώκεται ποινικά, και για οσους πουν "ναι, αλλα χάθηκαν 2-3-4-5 ζωές", το μονο που θα σας πω ειναι οτι η κοινωνία μας το έχει προβλέψει και αυτο, κοστολογωντας την ανθρωπινη ζωη. Κριμα. Ετσι απλά. Ζουμε σε μια πολύ περίπλοκη κοινωνία και όλοι μας καθε μερα ρισκάρουμε τη ζωή μας με τρόπους που ποτέ δεν φανταζόμαστε.

Street racing IS a crime μόνο οταν σε πιάσουν. Χοντρό; Τι να κάνουμε, κάποια στιγμή θα σκάσει η μπουρμπουλήθρα, που θα πάει. Μέχρι τότε θα παίρνω τα ρίσκα μου και θα το γουστάρω. Κοψε το ένα, κοψε το άλλο, κοψε εκεινο κοψε το παράλλο....:giveup:

Έγινε επεξεργασία από LevelOne
Link to comment
Share on other sites

Όπως κάθε μυαλωμένος και ευσυνείδητος άνθρωπος, εχουμε την πλήρη ευθύνη των πράξεων μας.

Αυτο σημαίνει οτι πρίν πάρω με ανάποδα μια στροφή, εχω πληρη συνείδηση του τι πάω να κάνω. Πληρώνω την ασφάλεια μου, τα τέλη κυκλοφορίας μου και σε περίπτωση που παραβώ κάποιον κανόνα του ΚΟΚ και με πιάσουν, θα πληρώσω το πρόστιμο. Γιατι ειμαι υπεύθυνος των πράξεων μου.

Αυτο επίσης σημαίνει οτι κάνω το αμάξι μου 988 αλογα και εχω στο πίσω μέρος του μυαλού μου το ημιαξόνιο να κόβεται με 250+ χμ/ω. Αν πεθάνω; Δεν θα φταίει κανείς, μονο εγώ. Οσο για τον πιτσιρικά που πήρε το αμαξι απο την αντιπροσωπεία και έψαξε να βρει τα όρια του στην πρώτη στροφή που συνάντησε, καλά να πάθει. Αν πεθάνει, λίγο οξυγόνο παραπάνω για ολους μας. Αν πάρει και άλλους στο λαιμό του; Διώκεται ποινικά, και για οσους πουν "ναι, αλλα χάθηκαν 2-3-4-5 ζωές", το μονο που θα σας πω ειναι οτι η κοινωνία μας το έχει προβλέψει και αυτο, κοστολογωντας την ανθρωπινη ζωη. Κριμα. Ετσι απλά. Ζουμε σε μια πολύ περίπλοκη κοινωνία και όλοι μας καθε μερα ρισκάρουμε τη ζωή μας με τρόπους που ποτέ δεν φανταζόμαστε.

Street racing IS a crime μόνο οταν σε πιάσουν. Χοντρό; Τι να κάνουμε, κάποια στιγμή θα σκάσει η μπουρμπουλήθρα, που θα πάει. Μέχρι τότε θα παίρνω τα ρίσκα μου και θα το γουστάρω. Κοψε το ένα, κοψε το άλλο, κοψε εκεινο κοψε το παράλλο....:giveup:

ok δέχομαι πλήρως αυτά που λες , ένα πράγμα όμως δεν διευκρινίζεις .τι θα γίνει

αν πάρεις με ανάποδα την στροφή και πέσεις πάνω μου και με σκοτώσεις?τότε τι γίνεται φιλε μου?

εσύ τότε τι θα πεις στον εαυτό σου?ότι έχεις την συνείδηση των πράξεων σου?

ok μου λες ότι αν γίνει αυτό θα διωχθείς ποινικά .το δέχομαι.αλλα τι σημαίνει αυτό?

σημαίνει ότι επειδή θα διωχθείς ποινικά όλα είναι ok και δεν τρέχει τίποτα?

και μια ερώτηση αν το κράτος κοστολογεί τη ζωή μου,εσύ ποσο κοστολογείς τη δίκια μου?:)

Link to comment
Share on other sites

Κατ'αρχην το ποστ μου ηταν άκρως ειρωνικό. Δευτερόν, δεν νομίζω οτι κάμια ποινή ξεπερνάει το γεγονός οτι θα ζήσεις την υπόλοιπη ζωη σου γνωρίζοντας οτι εχεις σκοτώσει άνθρωπο. Εγω δεν ειμαι εκτιμητής ζωών, απλα προσπαθώ να σου δώσω να καταλάβεις λίγο τα πράγματα απο την ορθολογική μεριά της πολιτείας. Εχουν προβλέψει τα πάντα.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Κατ'αρχην το ποστ μου ηταν άκρως ειρωνικό. Δευτερόν, δεν νομίζω οτι κάμια ποινή ξεπερνάει το γεγονός οτι θα ζήσεις την υπόλοιπη ζωη σου γνωρίζοντας οτι εχεις σκοτώσει άνθρωπο. Εγω δεν ειμαι εκτιμητής ζωών, απλα προσπαθώ να σου δώσω να καταλάβεις λίγο τα πράγματα απο την ορθολογική μεριά της πολιτείας. Εχουν προβλέψει τα πάντα.

ο x,y,z μπορεί να κάνει το κομμάτι του όσο θέλει αλλα σε καμια περίπτωση δεν θα πρέπει η δίκια μου ζωή να κινδυνεύει έστω και ελάχιστα....κάτι το οποιο δεν ισχύει με όλους τους επίδοξους σουμάχερ

Link to comment
Share on other sites

Θα σου πω που είσαι λάθος. Αν θες η δική σου η ζωή να μην κινδυνεύει καθόλου, θα πρέπει να μεινεις 'σώκλειστος. Γιατι η ζωή σου βρίσκεται απο τα χέρια του συντηρητή του ασανσέρ, μέχρι του Εγκέλαδου...

Link to comment
Share on other sites

αυτό που λες δεν έχει καμια σχέση με το θέμα που θίγω εγώ...δεν έχει καμια σχέση γιατί τα παραπάνω είναι τυχαία παραδείγματα . εκτος και αν ξέρεις συντηρητές ασανσέρ που λύνουν τα συρματόσχοινα γιατί την βρίσκουν κλπ.εύχομαι να μην τα εννοείς αυτά που λες...στο 1 post αναφέρεις την λέξη ευσυνείδητος οδηγός . αν η δίκια σου συνείδηση περιορίζεται στο να πληρώνεις την ασφάλεια (και όλα τα αλλα που είπες )καλά κανεις και τρέχεις (αν τρέχεις).όμως εγώ με το δικό μου ανώριμο μυαλό , δεν θεωρώ κανέναν ευσυνείδητο όταν δεν σέβεται την δίκια μου ζωή γιατί προφανώς τον νοιάζει περισσότερο η δίκια του διασκέδαση

Link to comment
Share on other sites

sorry κιολας αλλά είναι λογική αυτή? επειδή ο άλλος θέτει σε κίνδυνο τη ζωή του με αυτά που κάνει θα πρέπει άμα μου τύχει να προκαλέσω κάτι και να τον "μαζέψω" κιόλας?

να τον τρομάξω λιγάκι με το να ξεκινάω να του κλείνω την τρύπα που θέλει να περάσει ωστέ να τσιτωθεί στα φρένα χωρίς να με χτυπήσει ναι....αυτό το δέχομαι.....να τον μπινελικώσω και να ξελαρυγγιάσω την κόρνα μου στο αυτί του για να μάθει οτι δεν είναι μόνος του στο δρόμο και αυτό το δέχομαι......

το να του κλείσω απότομα το δρόμο όμως χωρίς να με νοιάζει αν θα προλάβει να φρενάρει και να τον "μαζέψω" το θεωρώ απαράδεκτο.......

IMHO,εστιασες ολη την απαντηση σου σε λαθος σημειο.Και εξηγουμαι:

Οταν καποιος δεν ξερει ποια ειναι η θεση του στο δρομο και

1.χωνεται δεξια σου οταν εισαι στη δεξια

2.χωνεται αριστερα σου οταν κακως βρισκεσαι στην αριστερη

3.οδηγει αργα και αριστερα

4.περναει κοκκινα και STOP σαν να μην υπαρχουν

5.κανει αναστροφη εκει που οχι μονο απαγορευεται αλλα και αντικειμενικα ειναι πολυ επικινδυνο

6.παραβιαζει τη διπλη διαχωριστικη

7.οδηγει τερμα δεξια στην εθνικη,εξω απο τη διαχωριστικη

8.μπαινει αναποδα σε μονοδρομο

9.μπαινει σε στενο διπλης κατευθυνσης με "γραμμες",χωρις να ανοιξει την τροχια του

10.δεν χρησιμοποιει τα φλας

11.ξεκιναει απο σταση χωρις να ελεγξει

12.....

13.....

14..

.

.

.

1002

...μοιραιο ειναι καποια στιγμη να το φαει το κεφαλι του

Και μπορει εγω να μη μαζεψω ποτε κανενα παπι σκοπιμα ή οχι (γιατι τυγχανει να δουλευω τους καθρεφτες) αλλα η θειά μου με το 5μετρο SUV θα τον φαει λαχανο και θα βγει και λαδι,γιατι το θυμα δεν γνωριζε τη θεση του στο δρομο.

Κι ας μην κοροιδευομαστε,η περιπτωση με το μηχανακι που ανεφερε ο Ακης,ειναι το ιδιο με το να "φαει" καποιος ενα κοκκινο,μπορεις πολυ ευκολα ακομα και να σκοτωσεις καποιον χωρις να εχεις καμμια διαθεση.

Κι επειδη δεν εχουμε ολοι κληρονομικο χαρισμα να καταλαβαινουμε ποσο συγκεντρωμενοι/ικανοι ειναι οι υπολοιποι γυρω μας στους δρομους,καλο ειναι να προσεχουμε εμεις οι ιδιοι τι κανουμε,που παμε και με ποσα αναλογως των περιστασεων

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

Το οτι έχω το μικρόβιο η όχι είναι άλλο θέμα.Το να με έχεις δει μια φορά να κάνω ταρζανιά σε 1 στροφή της Ποσειδώνος πάλι δεν λέει κάτι.Αγία Παρασκευή-lvl1 δεν έχω κάνει 10 λεπτά ποτέ γιατί απλά είναι αδύνατο σε αυτούς τους δρόμους να το κάνω.

Ναι έχω δείξει γράφιμα 0-100χλμ και 0-400μ.Το κακό που είναι σε αυτό?Μήπως και αυτά τα έκανα πάνω στην Μεσογείων η με είδες να χτυπάω κανέναν άνθρωπο όταν τα έκανα?Το "Ελεγχόμενες συνθήκες" το έχεις κατα νού.

Επίσης το ότι με κρίνεις χωρίς να έχεις μπει έστω και μία φορά στο αυτοκίνητο ενώ οδηγώ δεν το δέχομαι.

Έχω πετύχει άπειρες φορές κόσμο να περνάει την συγγρού 4 το πρωί,και νωρίτερα,επίσης έχω δεί τα άπειρα τρακαρίσματα όπως έχει παρατηρήσει.Ξέρω πολύ καλά τι γίνεται στον δρόμο εκείνο γιατί περνάω συχνά.Εδώ παρατρήχα μια φορά να χτυπήσω ενα ζευγάρι στην Κατεχάκη μέσα σε πίσα σκοτάδι.Σταμάτησα να τους δώ και ήταν μεθυσμένοι.

Και όχι ευχαριστώ,όπως ειπώθηκε δεν είναι κανένας ο πατέρας μου οπότε δεν δέχομαι και κήρυγμα από κανέναν όταν δεν έχει κάτσει ούτε μια φορά σαν συνοδηγός.End of story.

μπορει να σε κρινει και καποιος απ εξω ενω οδηγεις.δεν χρειαζεται να βλεπουμε ποσο γρηγορα συμπλεκταρεις οταν αλλαζεις ταχυτητες.

το "ξερω να οδηγω" ειναι σχετικο

ξερω να οδηγω μπορει να ειναι να καταφερνω να παω απο το σπιτι στο σουπερμαρκετ χωρις να τρακαρω

ειναι και το να κανω πολλα χλμ σε αντιξοες συνθηκες

ειναι και να καταφερνω να προβλεπω και να αποφευγω καταστασεις που ο μεσος οδηγος δε μπορει.

ολοι στην ελλαδα ξερουν να οδηγανε...γι αυτο αλλωστε παιρνουν τοσο ευκολα διπλωματα

Link to comment
Share on other sites

Από όλο το νήμα, μου δημιουργήθηκε μια απορία: Εγώ που έχω πιάσει μέγιστη (για κάποια ώρα εννοώ, κι όχι για προσπέραση) ταχύτητα τα 130χλμ στην Αττική Οδό, χωρίς ιδιαίτερη κίνηση, μήπως πρέπει να το παρατήσω το "σπορ"; :p Βλέπω κάτι 80-110 χλμ/ω σε στροφές (δεν την ξέρω τη χαμοστέρνας), και νιώθω από n00b μέχρι φλώρος :red:

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Προσωπικη αποψη:

Καλος οδηγος δεν ειναι αυτος που ξερει να οδηγει καλα.

Καλος οδηγος για μενα θεωρειται αυτος που μπορει να σκεφτει πως

θα αντιδρασει καποιος αλλος στον δρομο και να παρει τα καταλληλα μετρα.

Περιστατικο που μου συνεβει προσφατα.

Περιμενω σε φαναρι και μπροστα μου βρισκεται φορτηγακι τυπου Datsun με καροτσα

και εχει φορτωμενες μερικες σιδερενιες σκαλωσιες.

Αναβει πρασινο και δεν ξεκινω καθολου. Φευγει ο μπροστινος και απλα με το πατημα του γκαζιου, εφυγαν ολες οι σκαλωσιες στον δρομο....

Η γυναικα μου που ηταν διπλα μια που με ρωτησε γιατι δεν ξεκινω και μια που ειδε τις σκαλωσιες να φευγουν.

" Εγω ουτε καν το σκεφτηκα" μου ειπε....

  • Like 3
Link to comment
Share on other sites

έτσι...

ο "χεράς" στη καθημερινή μετακίνηση είναι ο προνοητικός και αυτός που έχει εμπειρία στο να αντιδράσει σωστά άν π.χ. πεταχτεί μια μπάλα ή ένα παιδί στο δρόμο. είναι εκείνος που όχι μόνο θα φρενάρει αλλά θα κόψει και το τιμόνι αριστερά ή δεξιά πετώντας το αμάξι στα παρκαρισμένα ωστέ να γλιτώσει έστω μισό μέτρο που μπορεί να σώσει το παιδί.

Link to comment
Share on other sites

Μην λεμε οτι θελουμε. Χερας, εντος ή εκτος εισαγωγικων, ειναι αυτος που γνωριζει το αυτοκινητο του σαν την παλαμη του και μπορει να το κανει να συμπεριφερθει οπως θελει με ασφαλεια, πραγμα καθολου ευκολο.

Προνοητικος οφειλει να ειναι ο οποιοσδηποτε οδηγος, απο ενστικτο αυτοσυντηρησης και μονο. Αν και απ' οτι βλεπω τελευταια, πολλοι δεν νοιαζονται ουτε για την δικη τους τη ζωη, σιγα μην περιμενουμε να νοιαστουν για τις δικες μας...

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Μπορείς να σκοτώσεις/σκοτωθείς ή ακόμα χειρότερα πάθεις μεγάλη ζημιά, ακόμα και με 30-40 χλμ/ώρα. Δε χρειάζεται να τρέχεις για την πατήσεις.

Και σε μας πετάχτηκε ένα βλαμμένο μέσα στη μέση της Ποσειδώνος από τους θάμνους στη Γλυφάδα - αν τον αρπάζαμε, ποιος θα έφταιγε μετά? Τα αντανακλαστικά ή το ότι δεν τρέχαμε? Με 60 πηγαίναμε - αν είχαμε πιάσει 100, πολύ πιθανά ούτε καν να το ζούσαμε το όλο σκηνικό, γιατί θα είχαμε περάσει ήδη.

Χάος είναι η ζωή, από παντού μπορεί να σου κάτσει - προσπαθούμε να είμαστε όσο προσεκτικότεροι γίνεται, φοράμε ζώνη, ΔΕΝ οδηγούμε κουρασμένοι/μεθυσμένοι και τέλος.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

AN7 επειδή εκεί που είσαι ήμασταν, και εδώ που είμαστε ευχόμαστε να έρθεις, για αυτό σου μιλάνε τα παιδιά και έγινε σχεδόν προσωπικό θρέντα μεταξύ των 2 μοντ και εσού.

Εγώ θα σου πω μόνο να προσέχεις όσο είναι δυνατόν να καταλαβαίνεις να το κάνεις, και τουλάχιστον κάνε ότι κάνεις μόνος ME ζώνη

Και για καλούς οδηγούς κλπ, ο καλός ο οδηγός είναι ΜΟΝΟ στην πίστα.

Τελεία.

Στον δρόμο μπορεί να σου συμβούν ΤΟΣΑ απρόοπτα που καλός ή όχι κάνει μεν διαφορά αλλά μικρή.

Αν σου πεταχτεί ο πεζός με 150 στην Συγγρού, και κόψεις τιμονιά με αμάξι δρόμου ΤΙ θα μαζέψεις? Αν πατήσεις λάδια στην στροφή (το έχω πάθει στην Μήλο με μηχανάκι – 6 ράμματα σαγόνι (με κράνος) ), αν φύγει ένα μαδέρι από τον μπροστινό? Αν φας κάποιον στην μούρη από το αντίθετο? Αν αν αν αν.

Ο καλός είναι στην πίστα, στον δρόμο δεν έχει καλός, κακός όσο συνετός και προσγειωμένος και ωμά αναίσθητος.

Και αν και άκρος ειρωνικό όπως είπε ο L1 το πόστ του είναι αληθινό σε πολλά κομμάτια.

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
×
×
  • Δημιουργία...

Important Information

Ο ιστότοπος theLab.gr χρησιμοποιεί cookies για να διασφαλίσει την καλύτερη εμπειρία σας κατά την περιήγηση. Μπορείτε να προσαρμόσετε τις ρυθμίσεις των cookies σας , διαφορετικά θα υποθέσουμε ότι είστε εντάξει για να συνεχίσετε.