Jump to content



Official Cars, Motors, βελτίωση, τρακαρίσματα και οδήγηση Thread (MotorLab)


LevelOne

Recommended Posts

Αν μιλάς για αυτή τη στροφή ναι http://www.ploigos.gr?sessionid=e4c028ae5cf74b5d44adfedb1dab2dea

Αν σου έθιξα τα 10-20 χιλμ που περνάς εσύ παραπάνω, συγνώμη, αλλά μιλάω εκ του ασφαλούς.

Και επέτρεψε μου επειδή ζω εκεί δίπλα να έχω δει όχι 1-2 αλλά τουλάχιστον 20 τρακαρίσματα εκεί.

Τσου.

Δεν είναι αυτό.

Είναι αυτό εδώ

http://www.ploigos.gr?sessionid=748f0d3546f57005df97a25ca769c07f

Και ποτέ δεν είπα ότι εγώ περνάω με τόσα.Μιλάω για το πόσα είναι η στροφή.

Που σημαίνει ότι όσο και να νομίζεις ότι είναι σούπερ σταθερό κλπ, πάντα είναι κουβαδάκι και οι δρόμοι μας δεν είναι πίστα. Δυστυχώς πολλοί προσπαθούν να αγγίζουν το όριο των αυτοκινήτων τους και των δρόμων, το θέμα ότι αν το περάσεις αυτό το όριο σε ένα τέτοιο αμάξι δεν κάνεις τίποτα παρά μόνο περιμένεις.

Δεν ξέρω αν σε θίγω ή αν θίγω το αμάξι σου, κι εμένα στην ίδια κατηγορία είναι για αυτό δεν το παρακάνουμε στα ρίσκα που παίρνουμε

Τι διαφορετικό θα γίνει άμα το κάνω με το mondeo του πατέρα μου?

Αυτό δεν το καταλαβαίνω.

Link to comment
Share on other sites

Αν έπεσε εκεί μάλλον στη στροφή που σου λέω το έχασε, κατά 99%.

Και για το Mondeo θα σου έλεγα ότι είναι απλά ένα οικογενειακό. Όλο το θέμα είναι να ξέρεις ποια είναι τα όρια του αυτοκινήτου σου, του δρόμου που πατάς και να μην τα πλησιάζεις καν. Αυτό σου εξηγώ, ούτε αγωνιστικό έχεις, ούτε σε πίστα είσαι.

Από κει και πέρα ο καθένας κάνει ότι θέλει :)

Link to comment
Share on other sites

Αν έπεσε εκεί μάλλον στη στροφή που σου λέω το έχασε, κατά 99%.

Και για το Mondeo θα σου έλεγα ότι είναι απλά ένα οικογενειακό. Όλο το θέμα είναι να ξέρεις ποια είναι τα όρια του αυτοκινήτου σου, του δρόμου που πατάς και να μην τα πλησιάζεις καν. Αυτό σου εξηγώ, ούτε αγωνιστικό έχεις, ούτε σε πίστα είσαι.

Από κει και πέρα ο καθένας κάνει ότι θέλει :)

Όπα το ίδιο σημείο λέμε.(απλά μπερδεύτικα με την εικόνα δορυφόρου)

Ναι σε αυτή το έχασε.

Δεν παίζει θεωρεία το όριο της στροφής να είναι 90 πάντως.Και με 3κυκλο μπαίνει και ο κουλός παραπάνω που λέει ο λόγος.

Όσο για τα όρια αυτοκινήτου, δρόμου κτλπ,απλά λέω ότι δεν είμαι χάρος.Απο κει και πέρα ας κάνουν όλοι οι άλλοι ότι θέλουν.

Link to comment
Share on other sites

Εχω την εντύπωση οτι ο Ακης εννοεί να μπαίνεις με γραμμές. Αν είναι έτσι, τότε 120++ εγω προσωπικα εχω μπει.

Για να μείνεις πιστός στη λωρίδα σου; Το έχασες πριν ξεκινήσεις το παιχνίδι.

Link to comment
Share on other sites

Με γραμμές χαίρω πολύ. Δεδομένης της ανύπαρκτης ορατότητας όμως, αν πιάσεις εσωτερική δεν βλέπεις τι έχει μπροστά σου. Αν τυχόν υπάρχει άλλο όχημα/πεζός/ζωάκι στη δεξιά δεν το βλέπεις αμέσως, πόσο μάλλον με 120χλμ. Νύχτα μαύρη που ξέρεις ότι είναι άδειος ο δρόμος την κάνεις την κίνηση, αλλά προσωπικά δεν πιστεύω ότι αξίζει το ρίσκο :)

Είπαμε, μιλάμε για δρόμο, όχι για πίστα :p

Link to comment
Share on other sites

Εξωτερική πριν την είσοδο - εσωτερική - εξωτερική στην έξοδο δεν είναι το καλύτερό; Ή κάνω λάθος;

Κοινώς μειώνεις την στροφή και την κάνεις πιο ευθεία. Είπα "αν πιάσεις την εσωτερική", όχι αν την πάρεις από εσωτερική, έφυγες έτσι αμέσως.

Link to comment
Share on other sites

Ακριβώς, αυτός ειναι ο σκοπός, να μειώσεις την στροφή εκμεταλλευόμενος ολο το εύρος του δρόμου. Μπαίνεις απο την εξωτερική τέρμα, σημαδεύοντας με το τιμόνι το apex της στροφής. Μολις φτάσεις στο apex, σημαδεύεις με το τιμόνι πάλι την εξωτερική. Optimal racing line.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Ακριβώς, αυτός ειναι ο σκοπός, να μειώσεις την στροφή εκμεταλλευόμενος ολο το εύρος του δρόμου. Μπαίνεις απο την εξωτερική τέρμα, σημαδεύοντας με το τιμόνι το apex της στροφής. Μολις φτάσεις στο apex, σημαδεύεις με το τιμόνι πάλι την εξωτερική. Optimal racing line.

σας βλεπω πολυ racing τυπους:D

κατεβαινουμε να τρεξουμε τα εργαλεια μας στα Μεγαρα?

Υ.Σ.:το μονο εργαλειο που ειναι στο ονομα μου ειναι ενα ideal(bike) και ο πο^%^ος μου:hehe:

Link to comment
Share on other sites

σας βλεπω πολυ racing τυπους:D

κατεβαινουμε να τρεξουμε τα εργαλεια μας στα Μεγαρα?

Υ.Σ.:το μονο εργαλειο που ειναι στο ονομα μου ειναι ενα ideal(bike) και ο πο^%^ος μου:hehe:

διπλωμα εχεις; :p

τα αλλα δε τα σχολιαζω..εφηβεια..

Link to comment
Share on other sites

Με γραμμές χαίρω πολύ. Δεδομένης της ανύπαρκτης ορατότητας όμως, αν πιάσεις εσωτερική δεν βλέπεις τι έχει μπροστά σου. Αν τυχόν υπάρχει άλλο όχημα/πεζός/ζωάκι στη δεξιά δεν το βλέπεις αμέσως, πόσο μάλλον με 120χλμ. Νύχτα μαύρη που ξέρεις ότι είναι άδειος ο δρόμος την κάνεις την κίνηση, αλλά προσωπικά δεν πιστεύω ότι αξίζει το ρίσκο :)

Είπαμε, μιλάμε για δρόμο, όχι για πίστα :p

από πότε λέμε για όριο στροφής μιλώντας με λωρίδες?

Προφανώς και έλεγα για γραμμές.

Και ακριβώς επειδή δεν βλέπεις τπτ στην εσωερική δεν είναι ανάγκη να πάς πεζοδρόμιο.

Μπορείς κάλλιστα και και να είσαι αριστερή γραμμή μεσαίας/δεξιάς και ξανά αριστερή

Link to comment
Share on other sites

από πότε λέμε για όριο στροφής μιλώντας με λωρίδες?

Προφανώς και έλεγα για γραμμές.

Αυτά στην πίστα, όχι στο δρόμο. Εύχομαι να μην το μάθεις με κακό τρόπο :)

Από κει και πέρα ο καθένας, ως γνωστόν, κάνει του κεφαλιού του.

Link to comment
Share on other sites

Εγω πάντως θα κατέβω μια βόλτα μεχρι τσι Αφίδνες σε λιγάκι... Αν καταφέρω και το βάλω μέσα θα σας ανεβάσω βίδεο και φωτο :p

Short notice, αλλα οσοι πιστοί...

βολταρεις κιουρκα; προς αγια τριαδα;

Link to comment
Share on other sites

Ακριβώς, αυτός ειναι ο σκοπός, να μειώσεις την στροφή εκμεταλλευόμενος ολο το εύρος του δρόμου. Μπαίνεις απο την εξωτερική τέρμα, σημαδεύοντας με το τιμόνι το apex της στροφής. Μολις φτάσεις στο apex, σημαδεύεις με το τιμόνι πάλι την εξωτερική. Optimal racing line.

+1 και απο εμένα για την δήλώση αυτή.

Πήγαίντε και κανά Μέγαρο, δεν βλάπτει.

έχουνε κ@υλομέ*** εδω για να κλείσουμε μια μέρα πάντος, εγώ τον βάζω τον οβολό μου.

Link to comment
Share on other sites

Αυτά στην πίστα, όχι στο δρόμο. Εύχομαι να μην το μάθεις με κακό τρόπο :)

Από κει και πέρα ο καθένας, ως γνωστόν, κάνει του κεφαλιού του.

Η στροφή είναι στροφή.

Στροφή έχει και η πίστα,στροφή έχει και ο δημόσιος δρόμος.

Εγώ δεν μιλάω για το πώς συμπεριφέρομαι εγώ η θα συμπεριφέρεται ο καθένας στον δρόμο.Γούστο και μαγκιά του καθενός.Οι μλκίες πληρώνονται και ο καθένας είναι υπεύθυνος των πράξεών του.

Σχολίασα συγκεκριμένα το όριο που είπες.Που εγώ μίλαγα για γραμμές και συ με λωρίδες.

+1 και απο εμένα για την δήλώση αυτή.

Πήγαίντε και κανά Μέγαρο, δεν βλάπτει.

έχουνε κ@υλομέ*** εδω για να κλείσουμε μια μέρα πάντος, εγώ τον βάζω τον οβολό μου.

Και γώ μέσα.

Link to comment
Share on other sites

Εγώ δεν μιλάω για το πώς συμπεριφέρομαι εγώ η θα συμπεριφέρεται ο καθένας στον δρόμο.Γούστο και μαγκιά του καθενός.Οι μλκίες πληρώνονται και ο καθένας είναι υπεύθυνος των πράξεών του.

δεν ειναι γουστο και σιγουρα δεν ειναι μαγκια του καθενος να κανει οτι θελει στο δρομο.Γιατι ειναι παρα πολυ ευκολο να μη φας το κεφαλι σου αλλα να φας του διπλα που δεν εκανε τιποτα. Δεν αναφερομαι σε σενα προσωπικα !

Link to comment
Share on other sites

δεν ειναι γουστο και σιγουρα δεν ειναι μαγκια του καθενος να κανει οτι θελει στο δρομο.Γιατι ειναι παρα πολυ ευκολο να μη φας το κεφαλι σου αλλα να φας του διπλα που δεν εκανε τιποτα. Δεν αναφερομαι σε σενα προσωπικα !

Συμφωνω για αυτό και είπα ότι είναι υπεύθυνοι των πράξεών τους και ότι οι μλκίες πληρώνονται.

Link to comment
Share on other sites

Στροφή έχει και η πίστα,στροφή έχει και ο δημόσιος δρόμος.

Δεν πειράζει, όταν συζητάμε για το πως θα πάρεις μία στροφή σε δρόμο σαν να ήταν πίστα έχει χαθεί το νόημα.

Ο καθένας με τις εμπειρίες του μένει και οδηγεί όπως νομίζει. :)

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
×
×
  • Δημιουργία...

Important Information

Ο ιστότοπος theLab.gr χρησιμοποιεί cookies για να διασφαλίσει την καλύτερη εμπειρία σας κατά την περιήγηση. Μπορείτε να προσαρμόσετε τις ρυθμίσεις των cookies σας , διαφορετικά θα υποθέσουμε ότι είστε εντάξει για να συνεχίσετε.