Jump to content



Official Cars, Motors, βελτίωση, τρακαρίσματα και οδήγηση Thread (MotorLab)


LevelOne

Recommended Posts

Δεν πειράζει, όταν συζητάμε για το πως θα πάρεις μία στροφή σε δρόμο σαν να ήταν πίστα έχει χαθεί το νόημα.

Ο καθένας με τις εμπειρίες του μένει και οδηγεί όπως νομίζει. :)

To να ξέρεις γραμμές δεν σημαίνει ότι οδηγείς παντού σα να είσαι σε rally.

Αναλόγως των συνθηκών,της κίνησης,της στροφής κτλπ εκμεταλλεύεσαι αναλόγως το αντίστοιχο φάρδος του δρόμου.

Το να είσαι πχ στο συγκεκριμένο δρόμο που έγινε το ατύχημα και να μπαίνεις με γραμμές το θεωρώ χαζό.

Όπως χαζό είναι πχ να πας ένα ταξίδι να πρέπει να περάσεις από βουνά που έχουν κάθε λογής στροφών (δόξα το θεό έχουμε μπόλικα απ' αυτά)και λόγω του ότι δεν ξέρεις τις σωστές γραμμές να κόβεις στην κάθε στροφή στα 30km/h και να τη παίρνεις σα χάρος.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Δεν πειράζει, όταν συζητάμε για το πως θα πάρεις μία στροφή σε δρόμο σαν να ήταν πίστα έχει χαθεί το νόημα.

Ο καθένας με τις εμπειρίες του μένει και οδηγεί όπως νομίζει. :)

Σου είπα και πιο πάνω η στροφή είναι στροφή.

Πολύ σωστά έπιασε το νόημα ο Γιώργος(ReaperX)

Link to comment
Share on other sites

Πάντως για τη στροφή που λέτε στη Χαμοστέρνας, κι εγώ όταν ήμουν νέος και άμυαλος (τώρα γέρασα, πήγα 23 :hehe: ), έμπαινα με 80+km/h. Κι αυτό με ένα απλό corsaκι 1.200cc. Τώρα πλέον έχω την αίσθηση και τον φόβο του τι μπορεί να γίνει. Τότε όχι :cry:

Link to comment
Share on other sites

Συμφωνώ με τον Jpavly σχετικά με τις στροφές. Όταν είσαι σε δημόσιο δρόμο δεν οδηγείς με γραμμές, οδηγείς με λωρίδες, διαφορετικά η οδήγηση σου χαρακτηρίζεται επιθετική και επικίνδυνη. Και μη μου πείτε ότι πάντα ξέρετε τι θα βρείτε στην άκρη της στροφής, απλά δε γίνεται. Γι'αυτό λοιπόν καλύτερα με 30 και 40, αν θέλετε να φάτε το κεφάλι σας να πάτε στην πίστα, οι δρόμοι είναι άθλιοι για κάτι παραπάνω. Άμα κάνεις 10 λεπτά παραπάνω να φτάσεις δε χάλασε κι ο κόσμος..

[rant mode on]Βέβαια με τους γαμάτους έλληνες οδηγούς που τα ξέρουν όλα από τα 18 (πριν καν βγάλουν δίπλωμα τα ξέρουν) και αφού τοποθετήσουν την εξάτμιση από τον Zapatinas δε χρειαζόμαστε λωρίδες.. ούτε γραμμές.. έναν δρόμο για τον καθένα τους θελουμε γιατί αυτομάτως έχουν τα κρατήματα της ferrari, τα χέρια του σουμάχερ, την αντίληψη πιλότου F16 και τη παναγιά μαζί τους.. [/rant mode off]

Να υποθέσω ότι όλοι εσείς ποτέ δεν έχετε κόψει λωρίδες σε στροφή όταν ο δρόμος είναι άδειος,ποτέ δεν έχετε ξεπεράσει το όριο ταχύτητας,ποτέ δεν έχετε παρκάρει παράνομα ποτέ δεν έχετε πατήσει τον Κ.Ο.Κ και εννοείται κανένας δεν έχει τρακάρει από φταίξιμό του.

οκ got it.

Και sorry jp αλλά εσύ γιατί έχει χαμηλώσει και έχεις κάνει κούτσουρο το αμάξι,έχεις φορέσει εξάτμιση και όλα τα λοιπά?

Μόνο για την πίστα?Σου κόβεται η μέση και σου παίρνει τα αυτιά για 1-2 φορές το χρόνο που θα μπείς πίστα?

Έλα να μην δουλευόμαστε και μεταξύ μας τώρα

Έγινε επεξεργασία από AN7 OverClocker
Link to comment
Share on other sites

Αν τα έκανα δεν έχει σχέση με το τι είναι σωστό και τι όχι. 100 μλκς το μήνα πεθαίνουν επειδή τα κάνουν. Αν θες να γίνεις ένας από αυτούς (χτύπα ξύλο) μαγκιά σου, αλλά μη πάρεις κανέναν ανθρωπάκο στο λαιμό σου.

Link to comment
Share on other sites

Αν τα έκανα δεν έχει σχέση με το τι είναι σωστό και τι όχι. 100 μλκς το μήνα πεθαίνουν επειδή τα κάνουν. Αν θες να γίνεις ένας από αυτούς (χτύπα ξύλο) μαγκιά σου, αλλά μη πάρεις κανέναν ανθρωπάκο στο λαιμό σου.

Έλεος πιά.

Είπα εγώ ποτέ τι κάνω και τι όχι στον δρόμο?

Link to comment
Share on other sites

Μπορείς να ζητάς όσο έλεος θέλεις, δε με ενδιαφέρει. Κι επίσης δεν αναφέρθηκα σε σένα, αλλά στην κουβέντα του ότι στους δημόσιους δρόμους στρίβεις με γραμμές και όχι με λωρίδες, κάτι που φάνηκε να συμφωνείς.

Link to comment
Share on other sites

αν δεν εχεις ορατοτητα πως ξερεις οτι ειναι αδειος ο δρομος;

πριν κανα μηνα ανεβαινα με φιλο την κηφισιας περασμενες 4 καθημερινη.αδειος ο δρομος μεχρι τη στροφη της bmw και ξαφνικα 5-6 αυτοκινητα με 5χλμ/ωρα κωνοι κατω και μια τζαγκουαρ αναποδογυρισμενη κτλ... αφου αραξαμε να δουμε τι εγινε, περναει ενα suv πιταπιτα αναμεσα απ τους κωνους -πανω στο απεξ ολα αυτα- αποφευγοντας τους "αργους" και το τζαγκουαρικο.

αδειος δρομος και γραμμες ομως.

Link to comment
Share on other sites

Αν θες να γίνεις ένας από αυτούς (χτύπα ξύλο) μαγκιά σου, αλλά μη πάρεις κανέναν ανθρωπάκο στο λαιμό σου.
Μπορείς να ζητάς όσο έλεος θέλεις, δε με ενδιαφέρει. Κι επίσης δεν αναφέρθηκα σε σένα, αλλά στην κουβέντα του ότι στους δημόσιους δρόμους στρίβεις με γραμμές και όχι με λωρίδες, κάτι που φάνηκε να συμφωνείς.

Το χάσαμε?

Ναι ρε είμαι τρελός.Στην στροφή αυτή μπαίνω ΠΑΝΤΑ με 885.3χλμ/ω και χρησιμοποιώ και το αντίθετο ρεύμα,βέβαια καμιά φορά χτυπάω λιγάκι στην μπαριέρα αλλά δεν τρέχει κάτι.Εννοείται ότι το κοντέρ μου δεν πέφτει κάτω από 200 όταν πάω βόλτα.

Γιατί απαντάς συνεχώς τότε ρε Άκη λες και σε κατηγορούν; lol, αυτή την εντύπωση δίνεις.

Γιατί όσες φορές έχω απαντήσει κάνετε quote σε μένα η αναφέρεστε σε εμένα προσωπικά.

Μπορείς να το δείς διαβάζοντας τα ποστς.

αν δεν εχεις ορατοτητα πως ξερεις οτι ειναι αδειος ο δρομος;

πριν κανα μηνα ανεβαινα με φιλο την κηφισιας περασμενες 4 καθημερινη.αδειος ο δρομος μεχρι τη στροφη της bmw και ξαφνικα 5-6 αυτοκινητα με 5χλμ/ωρα κωνοι κατω και μια τζαγκουαρ αναποδογυρισμενη κτλ... αφου αραξαμε να δουμε τι εγινε, περναει ενα suv πιταπιτα αναμεσα απ τους κωνους -πανω στο απεξ ολα αυτα- αποφευγοντας τους "αργους" και το τζαγκουαρικο.

αδειος δρομος και γραμμες ομως.

Όλοι μπλέκετε το να κόβεις λωρίδα σε άδειο δρόμο και το να παίρνεις γραμμές για να κόβεις την στροφή με το να τρέχεις.

Πότε θα το καταλάβουμε ότι είναι και τελείως 2 διαφορετικά πράγματα?

Δλδ είσαι σε βουνό,με 5 διαδοχικές στροφές και βλέπεις μέχρι και την 5η αφού είναι ευθεία, δεν θα τις κόψεις? θα πάς στην λωρίδα σου?

Έγινε επεξεργασία από AN7 OverClocker
Link to comment
Share on other sites

Η απίστευτα κωλόφαρδος ή καλός χεράς...

@φραγμα

Και με παραπάνω πάς..το θέμα είναι να ξέρεις το τιμόνι σου

Πιστεύω ότι κάπου εκεί άρχισες να δίνεις εντυπώσεις man. Εγώ φιλικά μιλάω, ούτε πατέρας σου είμαι ούτε τίποτα.

Έχω κι εγώ τις εμπειρίες μου, οι οποίες όπως κι αν το κάνουμε, όσο κι αν θες είναι περισσότερες από τις δικές σου.

Και επειδή έχω κάνει κι εγώ τα λάθη μου, τι πρέπει να πω; Κάντε τα κι εσείς και καλή τύχη;

Ο καθένας είναι με τις απόψεις του, το ξαναείπα. Και δεν θα αλλάξει το οδηγικό στυλ κανενός έτσι απλά. Δυστυχώς όλοι μαθαίνουμε μετά από άσχημη εμπειρία αν ξεκινήσαμε "στραβά".

Link to comment
Share on other sites

Πιστεύω ότι κάπου εκεί άρχισες να δίνεις εντυπώσεις man. Εγώ φιλικά μιλάω, ούτε πατέρας σου είμαι ούτε τίποτα.

Έχω κι εγώ τις εμπειρίες μου, οι οποίες όπως κι αν το κάνουμε, όσο κι αν θες είναι περισσότερες από τις δικές σου.

Και επειδή έχω κάνει κι εγώ τα λάθη μου, τι πρέπει να πω; Κάντε τα κι εσείς και καλή τύχη;

Ο καθένας είναι με τις απόψεις του, το ξαναείπα. Και δεν θα αλλάξει το οδηγικό στυλ κανενός έτσι απλά. Δυστυχώς όλοι μαθαίνουμε μετά από άσχημη εμπειρία αν ξεκινήσαμε "στραβά".

Είπα ότι μπορείς να πας.Δεν είπα ότι έχω πάει.

Γιατί πρέπει να γινόμαστε Νικολούλη?

Δλδ δεν μπορώ να κρίνω μια στροφή?

Επειδή εγώ είμαι κουλός και κάνω στην πίστα 1,00,538 σημαίνει ότι δεν πάει παρακάτω?

Ελεορ πια. Ευαγγελάτους και Νικολούλιδες γίναμε όλοι.

Link to comment
Share on other sites

εγω απλα λεω οτι αδειοι δρομοι+γραμμες-ορατοτητα ειναι μια εξισωση που δε μ αρεσει γιατι συνηθως οταν ειναι αδειοι οι δρομοι πας πιο γρηγορα,ειτε απο επιλογη ειτε απο αντανακλαστικο.

και απ τα πιο κλασσικα παραδειγματα, μηχανες που πανε κομματια χωρις φωτα -εννοειται προσπερνανε απ τα αριστερα...στην αριστερη-.ναι , υπαρχουν και ΤΟΣΟ ηλιθιοι στο δρομο που πρεπει να προσεχεις οταν κοβεις τις λωριδες

Link to comment
Share on other sites

και απ τα πιο κλασσικα παραδειγματα, μηχανες που πανε κομματια χωρις φωτα -εννοειται προσπερνανε απ τα αριστερα...στην αριστερη-.ναι , υπαρχουν και ΤΟΣΟ ηλιθιοι στο δρομο που πρεπει να προσεχεις οταν κοβεις τις λωριδες

Μου έχει τύχει να είμαι δεξια λωρίδα, να θέλω να στρίψω δεξιά(εννοείται αναμμένο φλας) και να έρχεται μηχανάκι απ τα δεξιά(ανάμεσα σε πεζοδρόμιο και εμένα) να περάσει.

Τι να του πεις?

http://rs5.rapidshare.com/files/14550874/iaberis_asfalis_odigisi.pdf

Αν δε το έχετε διαβάσει, κάντε τη χάρη στον εαυτό σας και διαβάστε το.

Δεν πιστεύω άνθρωπος που σέβεται τον εαυτό του και είναι λάτρης της οδήγησης να μην το έχει ούτε ακουστά

Αλλά ένα λαθάκι για μένα είναι ότι στην 165 σελίδα ο Κύριος Ιαβέρης σε μαθαίνει να παίρνεις το πέταλο στα λιμανάκια.

Έγινε επεξεργασία από AN7 OverClocker
Link to comment
Share on other sites

Μου έχει τύχει να είμαι δεξια λωρίδα, να θέλω να στρίψω δεξιά(εννοείται αναμμένο φλας) και να έρχεται μηχανάκι απ τα δεξιά(ανάμεσα σε πεζοδρόμιο και εμένα) να περάσει.

Τι να του πεις?

Να μη του πεις τιποτα.Να τον "μαζεψεις" κανονικα.Τους 6 μηνες που θα ειναι στο νοσοκομειο θα εχει ολο το χρονο να ξανασκεφτει ποια ειναι η θεση του στο δρομο.

Εχει παραγινει το κακο με τα μηχανακια(κυριως παπια) που κανουν οτι μπορεις να φανταστεις(αριστερη στην εθνικη με τερμα γκαζι δλδ ~80χαω και φυσικα χωρις καθρεφτες :rant: )

Link to comment
Share on other sites

Να μη του πεις τιποτα.Να τον "μαζεψεις" κανονικα.Τους 6 μηνες που θα ειναι στο νοσοκομειο θα εχει ολο το χρονο να ξανασκεφτει ποια ειναι η θεση του στο δρομο.

Εχει παραγινει το κακο με τα μηχανακια(κυριως παπια) που κανουν οτι μπορεις να φανταστεις(αριστερη στην εθνικη με τερμα γκαζι δλδ ~80χαω και φυσικα χωρις καθρεφτες :rant: )

sorry κιολας αλλά είναι λογική αυτή? επειδή ο άλλος θέτει σε κίνδυνο τη ζωή του με αυτά που κάνει θα πρέπει άμα μου τύχει να προκαλέσω κάτι και να τον "μαζέψω" κιόλας?

να τον τρομάξω λιγάκι με το να ξεκινάω να του κλείνω την τρύπα που θέλει να περάσει ωστέ να τσιτωθεί στα φρένα χωρίς να με χτυπήσει ναι....αυτό το δέχομαι.....να τον μπινελικώσω και να ξελαρυγγιάσω την κόρνα μου στο αυτί του για να μάθει οτι δεν είναι μόνος του στο δρόμο και αυτό το δέχομαι......

το να του κλείσω απότομα το δρόμο όμως χωρίς να με νοιάζει αν θα προλάβει να φρενάρει και να τον "μαζέψω" το θεωρώ απαράδεκτο.......

για όσα ειπώθηκαν νωρίτερα από τον άκη να πω το εξής.

@ΑΝ7

Άκη το αμάξι σου είναι καινουργίλα και καλά κάνεις και το προσέχεις και το φροντιζεις και το γουστάρεις να το ευχαριστηθείς. Αλλά μαζί με την καινουργίλα και την όλη φάση στο μυαλό σου που δημιουργεί η απόκτηση του 1ου αυτοκινήτου μην ξεχνάς οτι παρέα με αυτό πάει και η γλύκα να το πατήσω λιγάκι να δω πως πάει....να του βάλω και κάνα καλύτερο τελικό να πάρει λίγο νεύρο.....και ναι το mazda2 σου είναι σβέλτο....ελαφρύ και με γενικά καλή κατασκευή.....

αλλά όταν η κουβέντα πάει σε γραμμές και όχι λωρίδες......και με το ιστορικό που μας έχεις δείξει παλιότερα (εικόνα γράφημα αν θυμάμαι καλά για την απόδοσή που πέτυχες σε 0-100-0-200 δε θυμάμαι και καλά) οφείλουμε να νοιαστούμε για πάρτη σου οτι καλή η αδρεναλίνη όταν δοκιμάζεις τα όρια σε κάτι.....κακή όμως όταν τη δοκιμάζεις σε άδειο δρόμο είτε είναι 4 το πρωί και δεν υπάρχει ψυχή και έχεις 5 λωρίδες και είσαι στη μεσαία.

τράβα στην πίστα και ξέσκισε το........όταν κάνεις Αγία Παρασκευή-levelone 10λεπτά και περνάς από Συγγρού στις 4 το πρωί με 4 λωρίδες άδειες και 150-180χλμ τότε προκαλείς την τύχη σου........το ξέρεις οτι περνάει κόσμος τα κιγκλιδώματα στο ύψος του Ciao Italia για να πάει να φάει ενώ έχει παρκάρει στην απέναντι πλευρά?4 το πρωί με 150χλμ/ω αν τύχει και ξαναπερνάς σκέψου αν θα προλάβεις να σταματήσεις αν δεις πεζό (και πιθανόν πιωμένο) να πετάγεται απο το παρτέρι στη μέση και να περνάει την Συγγρού ποδαράτος 4 λωρίδες κυκλοφορίας........

δεν ξέρω πόσο αρρωστάκι ή υγιής οδηγός είσαι αλλά παλιότερα μια φορά που πηγαίναμε εγώ εσύ και ο level στου βούδα (ήσουν με το focus) μου φάνηκε οτι το είχες έστω και λίγο το μικρόβιο.

ότι λέμε τα λέμε για να σε προστατεύσουμε.........και επιπλέον γιατί προσωπικά δε μ αρέσει να διαβάζω τελευταία τόσο μυστήρια πράγματα που τυχαίνει να σου συμβαίνουν στο δρόμο και το βγάζεις μετά ρεπορτάζ.......γενικά είμαι ορθολογιστής....αλλά και λίγο προληπτικός όταν βλέπω "γκαντεμιά" να με κυνηγάει από κοντά......και εκεί κρατάω ακόμα περισσότερες πισινές και φυλάγομαι.

peace bro:turn:

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Δεν πιστεύω άνθρωπος που σέβεται τον εαυτό του και είναι λάτρης της οδήγησης να μην το έχει ούτε ακουστά

Αλλά ένα λαθάκι για μένα είναι ότι στην 165 σελίδα ο Κύριος Ιαβέρης σε μαθαίνει να παίρνεις το πέταλο στα λιμανάκια.

Άσε ρε με τον αλήτη!!!Τεχνικές σωστής καθημερινής οδήγησης και μιλάει για γραμμές!!! :-O:-O

Aν ήξεραν αρκετοί σωστές γραμμές και δεν έπαιρναν στροφές σα να ναι κουτιά πάνω σε ράγες τότε πολλά ατυχήματα δε θα γίνονταν...:)

Απ' την άλλη βλέπω μερικού να έχουν μια εμονή ότι γραμμές=πιάνω όλες τις λωρίδες...

Συγγνώμη,απ' την αρχή ξεκαθαρίσαμε ότι σε κεντρικούς δρόμους αυτό δεν έχει νόημα και μόνο κίνδυνο προκαλεί.

Υπάρχουν όμως ΑΠΕΙΡΟΙ δρόμοι που είναι διπλής κατεύθυνσης με μία λωρίδα ανά κατεύθυνση που έχεις και το απαιτούμενο πλάτος για να πάρεις γραμμές.

Φυσικά τέτοιοι δρόμοι είναι σε βουνά,πολλά παραθαλάσσια μέρη κτλπ...(και φυσικά δεν αναφέρομαι σε λιμανάκια,παραλιακές κτλπ για να προλάβω μερικούς)

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
×
×
  • Δημιουργία...

Important Information

Ο ιστότοπος theLab.gr χρησιμοποιεί cookies για να διασφαλίσει την καλύτερη εμπειρία σας κατά την περιήγηση. Μπορείτε να προσαρμόσετε τις ρυθμίσεις των cookies σας , διαφορετικά θα υποθέσουμε ότι είστε εντάξει για να συνεχίσετε.