Nephiλiμ Μάρτιος 19, 2010 Author #2341 Μάρτιος 19, 2010 Τeamspeak Server is online. Bad Company awaits. Join Us!
Lazy Dog Μάρτιος 19, 2010 #2342 Μάρτιος 19, 2010 (edited) Τeamspeak Server is online.Bad Company awaits. Join Us! Noob here....please explain how...:sorry:(όσον αφορά το Teamspeak) Έγινε επεξεργασία Μάρτιος 19, 2010 από Lazy Dog
mariosdeme Μάρτιος 19, 2010 #2343 Μάρτιος 19, 2010 Πάνω από 2.3 εκατομμύρια πωλήσεις το Battlefield: Bad Company 2 1
louis_gas Μάρτιος 19, 2010 #2344 Μάρτιος 19, 2010 Τeamspeak Server is online.Bad Company awaits. Join Us! εγω που δεν εχω μικροφωνο παιζει να μπω να σας ακουω μονο?
Nephiλiμ Μάρτιος 19, 2010 Author #2345 Μάρτιος 19, 2010 εγω που δεν εχω μικροφωνο παιζει να μπω να σας ακουω μονο? Οπως τη βρισκει κανεις... 3
Jaco Μάρτιος 19, 2010 #2346 Μάρτιος 19, 2010 BC2: 2.3x10^6 * (~40€/game) = 92.000.000€Tzoulia: 2x10^6 * (~20€/dvd) = 40.000.000€Αν ήταν "BottleField: Bad Tzoulia 2", θα ήταν classic... 7
narta Μάρτιος 19, 2010 #2347 Μάρτιος 19, 2010 BC2: 2.3x10^6 * (~40€/game) = 92.000.000€Tzoulia: 2x10^6 * (~20€/dvd) = 40.000.000€Αν ήταν "BottleField: Bad Tzoulia 2", θα ήταν classic...LMAO!!!
FocusX Μάρτιος 19, 2010 #2348 Μάρτιος 19, 2010 BC2: 2.3x10^6 * (~40€/game) = 92.000.000€Tzoulia: 2x10^6 * (~20€/dvd) = 40.000.000€ Αν ήταν "BottleField: Bad Tzoulia 2", θα ήταν classic... ROFL, το post της χρονιας :haha:
mariosdeme Μάρτιος 19, 2010 #2350 Μάρτιος 19, 2010 M1 AVAILABLE!!!VETERANS ΤΡΕΞΤΕ!!!Σιγά το όπλο...:whistling
Manos1212 Μάρτιος 19, 2010 #2351 Μάρτιος 19, 2010 ρε παιδια αυτα τα dogs δεν ξερω πως τα λενε σε τι χρισιμευουν??????????
mariosdeme Μάρτιος 19, 2010 #2352 Μάρτιος 19, 2010 ρε παιδια αυτα τα dogs δεν ξερω πως τα λενε σε τι χρισιμευουν??????????dog tags είναι τα kills που κάνεις με το knife
SirDiman Μάρτιος 19, 2010 #2353 Μάρτιος 19, 2010 Χαμος στη λεωφόρο γίνεται στο Kastro...Φιάσκο του jaco να τρωμε ομαδικά CTD :banging::banging:
dexter20csgr Μάρτιος 19, 2010 #2354 Μάρτιος 19, 2010 [QQ overubersuperextraultradose mode on]Πωπω δεν τη πάλεψα...Κάθεσαι να παίξεις να χαλαρώσεις λιγάκι και ΕΛΕΟΣ κάθε 3 και λίγο CTD... [/QQ mode off]
ΛΑΜΠΡΟΣ Μάρτιος 19, 2010 #2355 Μάρτιος 19, 2010 τι θα γινει με τα friends invite?εχω κανει σε διαφορα παιδια τους εχω ρωτησει δεν τους εχουν ερθει και το αντιστροφο.
Nephiλiμ Μάρτιος 19, 2010 Author #2357 Μάρτιος 19, 2010 5 στο Καστρο (του Τακεσι).Το εχει παραχεσει...
sofix Μάρτιος 19, 2010 #2358 Μάρτιος 19, 2010 ρε σεις υπαρχει ακομα το οριο στους φιλους? μεχρι 20 επιτρεπει οπως η beta? εγω εκλεισα...οσοι τυχεροι προλαβανε γινανε!
Athanasios2104 Μάρτιος 19, 2010 #2359 Μάρτιος 19, 2010 (edited) πλέον, μετά το patch (...) για να παίξεις ένα πλήρη γύρο είναι άθλος. Πάντως έχω παρατηρήσει ότι μετά από κάποια CTD + disconnects, "στρώνει" και μπορείς να παίξεις για ώρες. Άβυσσος ο κώδικας του BF...----επίσης:We have just distributed a new server version named R7 to the server hosts.Early signs from the hosts are good with 20% less load on the server CPU, improved hit detection, Veteran rank handling is fixed so you should get your M1 Garand back now plus some other fixes to better help the server hosting companies and better management of Punkbuster ID's. Αυτό σημαίνει ότι το PB ενεργοποιήθηκε;; Έγινε επεξεργασία Μάρτιος 19, 2010 από Athanasios2104
TifoziF1 Μάρτιος 19, 2010 #2360 Μάρτιος 19, 2010 Αφου έφαγα πολλές σφαίρες και ακόμα περισσότερα CTD πάω να βάλω τις μικρές για ύπνο και έρχομαι να σας δώσω πίσω τα dog tags που σας πήρα.Sorry(να πούμε και κανένα αστείο έτσι)μετα τιμήςn00b4ever
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now