Jump to content


website design


SADAM131

Recommended Posts

Καλησπέρα,

Θέλω να κάνω μια ιστοσελίδα για ένα χρυσοχοείο, ο λόγος που κάνω εγώ το desing είναι λόγο των χρημάτων.

Δεν έχω και πολύ εμπειρία είμαι αρχάριος. :rolleyes:

Έχω αγοράσει ένα πακέτο από το tophost και το έχω παραγγείλει από τέλη Αυγούστου και έχουν ενεργοποιηθεί όλα.

Εκτός από το Control Panel έχω και ένα Οnline Site Builder από την Paralles στην διάθεση μου.

Το δοκίμασα και είναι απλό και εύκολο, υπάρχουν διάφορα Templates τα όποια κάνεις edit, αλλά από ότι κατάλαβα δεν έχει πολλές επιλογές.

Ένα Template μπορεί να είναι καλό στο layout αλλά έχει το πολύ 2-3 επιλογές για χρώμα το οποίο δεν με ικανοποιεί, ελπίζω να με καταλάβατε.

Έχω δοκιμάσει το fronpage και ένα άλλο από την adobe αλλά φαίνονται λίγο δύσκολα για έμενα.

Μηπως εχετε κατι αλλο να μου προτεινετε?:help:

Link to comment
Share on other sites

Οταν λες της adobe εννοείς το dreameaver; Αν ναι, θα σου έλεγα να επιμείνεις λίγο. Κάνε κουράγιο και δες κανα tutorial (υπάρχουν άπειρα στο νετ), δεν είναι δύσκολη εφαρμογή. Θα σου πάρει μια 2 μέρες να μάθεις τα βασικά (designers mode), αλλά πάλι καλυτερα θα είναι από τα templates που έχουν τα sitebuilders. (Άσε που έχει κ templates έτοιμα και το dreamweaver + άπειρα δωρεάν στο νετ).

Καλή τύχη :D

Link to comment
Share on other sites

Αρχάριος και site για κατάστημα... επιφυλάσσομαι. Δεν σε αποθαρύνω να "παίξεις" αλλά δεν είναι τόσο απλά τα πράγματα. Να μου το έλεγες καμμιά 10ριά χρόνια πριν θα σου έλεγα "προχώρα" αλλά πλέον το επαγγελματικό web (site καταστήματος) είναι αρκετά απαιτητικό.

Link to comment
Share on other sites

hmm.. το photosop ειχα χρησιμοποιήσει. Καλο φενετε και το dreameaver το εχω κ αυτο περασμένο στο pc αλλα συνειδητοποίησα οτι ειναι λιγο αργα, γιατι εχω λιγο περιθώριο, ως το τελος της εβδομαδας να ανεβασω την σελίδα.

Τωρα θα χρησιμοποιήσω το SiteBuilder 4.5.0 , εχει κατι special page με eshop.(και στο μελον θελω να ασχολιθω οντος με το dreamweaver)