Jump to content

Recommended Posts

Posted
Αρχική απάντηση από Spartiatis

Κανα C*rack? gia pro

Θα προτιμούσα να μην γίνονται αναφορές για crack/warez στο lab Spartiati.....

Posted

Ενα προχειρο που ετρεξα την πρωτη φορα μου πεταξε κατι γαι τον divx codec και το αλλο μου βγαλε κοντα στα 5500 σκορ....(283 fsb 2.6C 5/4 9700 pro 2 x Maxtor raid 0 )

Posted
Αρχική απάντηση από RootX [26-11-2003 και 20:07]

Θα προτιμούσα να μην γίνονται αναφορές για crack/warez στο lab Spartiati.....

Γιαυτο δεν το εγραψα καθαρα...;)

  • 2 weeks later...
Posted

Δοκιμάστε να βάλετε real time priority από τον task manager.

Εμένα μου δίνει +1400 βαθμούς!!!!!

Barton @ 11x218

GF4 MX460 @ 390/690

Αλλά δεν μπορώ να κάνω publish γιατί έκανα αυτό που λέει ο Spartiatis :'(

Τελικά χρειάστηκε και παρέμβαση στην registry αλλά επιτέλους ξαναέγινε unregistered

Compare

post-159-1416070672,414_thumb.jpg

Posted

Έτσι την είχα πατήσει εγώ με το 3dmark03... απεγκατάσταση και εγκατάσταση ξανά, πρέπει να σου λύσει το πρόβλημα.

  • 9 months later...
Posted

Καλο!!!! Αλλα το προβλημα ειναι πως δεν μετραει και την οθονη!

ΜΑΛΟΝ ΘΑ ΕΤΡΩΓΕ ΤΣΑΙ Η EIZO!!!!!!!!!

post-886-1416071229,8556_thumb.jpg

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.