Jump to content



Προβλημα με play.com


javaneze:

Recommended Posts

Εκανα μια παραγγελια απο το play.com πριν 25 μερες και δεν εμφανιστηκε.

Ζητησα με το αυτοματοποιημενο συστημα που εχουν να μου γινει refund, και μου εστειλαν ενα απαντητικο email συμφωνα με το οποιο πρεπει να εκτυπωσω μια φορμα που εχει, να υπογραψω και να τους τη στειλω.

Να χρεωσουν την πιστωτικη χωρις υπογραφη, ηξεραν. Να τα δωσουν πισω χωρις υπογραφη ομως αδυνατουν ...:wall:

In order for us to issue you with a replacement we require a signed confirmation from you so that an official Royal Mail investigation can take place. Details of your missing item will be sent to Royal Mail as part of our ongoing efforts to ensure that our customers receive the items dispatched to them.

Θελουν την δικια μου υπογραφη για να κανουν ερευνα ...

Και τα εξοδα του γραμματος που θα τους στειλω θα επιβαρυνουν εμενα ετσι;

Εν τω μεταξυ στο site δεν υπαρχει ουτε ενα link με email επικοινωνιας.

Να χρεωθω δλδ και τηλεφωνο αγγλια για να συνεννοηθω ...

Το εχει παθει καποιος αλλος να μου πει πως επραξε;

Ξερει καποιος να μου δωσει ενα working email του site;

Ευχαριστω.

Link to comment
Share on other sites

Την υπογραφή σου την θέλουν για τα αρχεία τους και γιατί την απαιτεί από τον πελάτη το British Mail προκειμένου να ξεκινήσεις έρευνα ΓΙΑΤΙ δεν έφτασε το πακέτο. ΔΕΝ έχει να κάνει με το Play.

Link to comment
Share on other sites

Συγνωμη αλλα αυτο φιλε ακουγεται παραλογο.

Ο αποστολεας ειναι που κανει την ερευνα, που χρεωθηκε την αποστολη και απορει αφου πληρωσα γιατι δεν εχει παει ... οχι παραληπτης απ'την αλλη χωρα.

Και ποια αρχεια τους; Εδω δεν χρειαζονται στα αρχεια τους την υπογραφη/εγκριση για να χρεωσουν την πιστωτικη, στην ερευνα της αποστολης τους ξαφνικα γινονται τυπικοι και χρειαζεται;

Ολα δικαιολογια για να κωλυσιεργησουν ειναι ...

Link to comment
Share on other sites

Για κάνε και μία βόλτα από το τοπικό σου Ταχυδρομικό Γραφείο μπας και με το όνομα σου βρουν τίποτα. Επίσης μέσα από τη καρτέλα σου στο Play δες πότε γίνανε posted τα πράγματα. Σε δική μου παραγγελία με 5 είδη που γίνανε posted 9/4/2010 παρέλαβα το τελευταίο δέμα χτες. Επίσεις για δοκίμασε καποιο απο αυτα τα email helpdesk@play.com , customercare@play.com

Link to comment
Share on other sites

και γιατί την απαιτεί από τον πελάτη το British Mail προκειμένου να ξεκινήσεις έρευνα ΓΙΑΤΙ δεν έφτασε το πακέτο.

Τι Δυσνόητο λέω?

Έχω πάρει 3 φορές refund από το play και δεν είχα ΠΟΤΕ θέμα.

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Δημιουργία...

Important Information

Ο ιστότοπος theLab.gr χρησιμοποιεί cookies για να διασφαλίσει την καλύτερη εμπειρία σας κατά την περιήγηση. Μπορείτε να προσαρμόσετε τις ρυθμίσεις των cookies σας , διαφορετικά θα υποθέσουμε ότι είστε εντάξει για να συνεχίσετε.