Jump to content

vsync on η off σε παιχνιδια με ati 5850????


Recommended Posts

καλησπερα!θα ηθελα να ρωτησω αν θα πρεπει εγω με το συστημα της υπογραφης μου,να εχω ενεργοποιημενο η οχι το vsync???τα παιχνιδια που παιζω ειναι:cod mw2,bbc2,just cause 2,metro 2033,assassin's creed 2,splinter cell conviction,dragon age,blur+split second σε 1680χ1050 με full ρυθμισεις και σε lcd 23'(ενταξει,εκτος απο το metro το οποιο σε full ρυθμισεις,ειναι σαν να παιζω σε slow motion!!biggrin.pnggrin.pngsmilie.pngconfused.pngcry.png)

και αυτο γιατι σε διαφορα benchmarks για games με την συγκεκριμενη καρτα,αλλοι το εχουν ενεργοποιημενο και αλλοι οχι..με ενα προχειρο τσεκαρισμα σε just cause 2 και bbc 2,δεν ειχα tearing και με vsync off,ειχα τουλαχιστον +10 frames διαφορα..

__________________

intel i7 920 OC 3.33GHZ(TURBO ON), KINGSTON 3GB DDR3 1333MHZ, MSI X-58 PRO, SAPPHIRE RADEON 5850, SCYTHE MUGEN 2, THERMALTAKE V9 CASE, 2X640GB WD CAVIAR GREEN, THERMALTAKE TOUGHPOWER 650W, SAMSUNG 23' LCD-TV MONITOR (2333HD)

Link to comment
Share on other sites

online gaming v-sync OFF σε οποιαδηποτε αλλη περιπτωση ON εκτος και αν θες να δοκιμασεις το παιχνιδι ποσα φρειμς βγαζεις

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Δεν υπάρχει γενικός κανόνας για το offline κομμάτι. Είναι θέμα προσωπικής προτίμησης+δε συμπεριφέρονται ολα τα παιχνίδια το ίδιο.

Όπως σου λέει κι' ο gbak, δοκιμάζοντας θα βρείς ποια είναι η καλύτερη ρύθμιση για κάθε παιχνίδι. Λες και μόνος σου ότι σε κάποια παιχνίδια δεν εμφανίζεται tearing με το v-sync off. Οπότε εκεί μπορείς να το έχεις απενεργοποιημένο.

Σε άλλα είναι έντονο το tearing.

Μετά εχω παρατηρήσει πως μπορεί να δείς διαφορές και από τον τρόπο με τον οποίο ενεργοποιείς το v-sync.

π.χ : στο Dead Space αν ενεργοποιούσες το v-sync από τα in-game options, τότε το παιχνίδι ''κλέιδωνε'' στα 30fps.

αν το ενεργοποιούσες από το control panel της κάρτας γραφικών, ''κλείδωνε'' στα 60.

Άλλα παιχνίδια αγαπάνε την εφαρμογή μεσω d3doverrider(vsync+triple buffering), που δίνει και ελαφρώς καλύτερο framerate.

Συνεπώς, στην περίπτωση που εγκαθιστάς κάποιο παιχνίδι και η ανάλογη ρύθμιση από το εσωτερικό του μενού δε σε ικανοποιεί, τότε ξεκινάς να δοκιμάζεις τους διάφορους τρόπους, μήπως και πάρεις το επιθυμητό αποτέλεσμα.

Μπορεί και να μην το πάρεις βέβαια, και τότε το μόνο που σου μένει (αν είσαι v-sync junkie), είναι να δοκιμάσεις κάποιο tool τύπου fps limiter, και να μπλοκάρεις τα frames εκεί που θες εσυ.

  • Like 5
Link to comment
Share on other sites

μιλαω παντα για offline παιχνιδια..στο split second και στο just cause 2,παρατηρω οτι εχω πτωση απο τα 60 frames στα 30..ειναι λογω ελλειψης triple buffering??? με το d3doverrider τι γινεται ακριβως??να το χρησιμοποιησω??στα υπολοιπα games κλειδωνει λογω hz οθονης στα 60 frames(ειπαμε..εκτος απο metro 2033)..να πω την αληθεια δεν καταλαβαινω διαφορα απο 60 σε 70 η 80!επομενως μενω με vsync on και προσθετω tripple buffer????tearing υπαρχει περιπτωση να εμφανιστει με την καρτα γραφικων μου???

Link to comment
Share on other sites

εγω παντως για να σε διευκολυνω λιγο στην σκεψη σου..σε οφλαιν παντα vsync on και tripple buffer on..αυτες ειναι οι δυο ρυθμισεις που κανω στο κοντρολ πανελ της ατι οποτε το γυρναω απο καποιο ονλαιν σε οφλαιν game..εκει εξαντλεις καθε ενδεχομενο tearing..ολα τα αλλα default..

τωρα υπαρχει περιπτωση μερικα παιχνιδια να εχουν προβλημα με το vsync..που συνηθως αυτο διορθωνεται ειτε με πατς παιχνιδιου..ειτε με αναβαθμιση οδηγων της καρτας γραφικων..

Link to comment
Share on other sites

οκ,αφου ειμαι μονο του offline κομματιου,θα το κρατησω ενεργοποιημενο...ετσι κ αλλιως,στα 60 frames που κλειδωνει,ειμαι καλα..βασικα δεν μπορω να δω διαφορα απο 60 σε 70 η 80!πως ενεργοποιω το triple buffering???γιατι απο ati ccc,ενεργοποιεις μονο αυτο για opengl,εγω το θελω για τα games μονο..επισης,θα πρεπει να το ενεργοποιησω για ολα τα games που παιζω η μονο σε αυτα που εχω προβλημα πτωσης απο 60 σταθερα σε 30(μερικες φορες και για το just cause2 η το slit second για παραδειγμα που εχω παρατηρησει..)

Link to comment
Share on other sites

Αυτο με το offline μου φαινεται ακυρο επιχειρημα τελειως, δηλαδη αμα παιξει το παιδι guitar hero και street fighter IV με triple buffering και vsync και φαει 60ms input lag στην μαπα το οτι δεν παιζει online θα τον παρηγορησει ? :p

http://www.behardware.com/articles/632-3/lcds-images-delayed-compared-to-crts-yes.html

Παρε ενα 120hz monitor, βαλε vsync off και τελος :hehe:

(εμπειρικα μιλαω παντα)

Link to comment
Share on other sites

ε κοιτα αμα δεν θες tearing ειναι μονοδρομος..δεν υπαρχει μεγαλυτερη απολαυση..με ολα φουλ χαι σεττινγκς..καρφωτο 60 φρειμς..και σμουθ gaming...σε campaign mode

ονλαιν σε κοβει αρκετα ειναι αισθητη η διαφορα συν οτι πλεον δεν σε καιει και τοσο η ποιοτητα των γραφικων...καθως κοβεις και αλλα εκτος του vsync και triple buffering..

Link to comment
Share on other sites

  • 6 months later...

Ξεθαβω για να πω τον πονο μου.

Μα καλα τοσο δυσκολο ειναι να φτιαξουν σωστο vsync?

Σε πολλα παιχνιδια, αν το εχεις off το tearing καθιστα το παιχνιδι unplayable, ενω αν το ενεργοποιησεις το ποντικι κινειται σαν να ειναι ψαροτρατα.

Σε αλλα παιχνιδια, πχ COD, οι διαφορες ειναι σχεδον αναπαισθητες.

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
 Share

×
×
  • Create New...