vakis Δημοσιεύτηκε Οκτώβριος 22, 2010 #1 Δημοσιεύτηκε Οκτώβριος 22, 2010 υπάρχει στην αγορά Custom αερόψυκτρα για gtx470?? ψάχνω κάτι με μάξιμουμ ύψος 2 slot για να χωράει και δευτερη...προτιμώ μια σχετικά οικονομική λύση, βέβαια στο compatibility list των ψυκτρών που βλέπω Online δεν βλέπω κάν την 470 οπότε τι οικονομικά αφού μάλλον δεν πρέπει να πολυταιριάζει καμία.....επίσης προτιμώ να υπάρχει στην Ελληνική αγορά.ταιριάζουν οι βίδες του stock pcb με καμιά παλιά σειρά καρτών?ps δεν νομίζω να κάνει η zalman vf900 cu έτσι (έχω μια χωρίς βίδες από 7900gt εποχής lol)
venom7 Οκτώβριος 22, 2010 #2 Οκτώβριος 22, 2010 Εδώ είσαι αλλά όχι από Ελλάδα!!!1)Arctic Cooling Accelero XTREME Plus multi-compatible cooler for VGA boards Products Model: ACCELS-XT-PLS [ACCELS-XT-PLS] : Performance-PCs.com, ... sleeve it and they will come2)Zalman VF3000F (GTX 470) Premium Nvidia VGA Cooler Products Model: ZM-VF3000F470 [ZM-VF3000F470] : Performance-PCs.com, ... sleeve it and they will come3)Gelid Solutions "Icy Vision Rev 2" High End Gaming VGA Cooler Products Model: GC-VGA02-01 [GC-VGA02-02] : Performance-PCs.com, ... sleeve it and they will comeΕίναι και κατά σειρά προτήμησης!
evolution Οκτώβριος 22, 2010 #3 Οκτώβριος 22, 2010 υπάρχει στην αγορά Custom αερόψυκτρα για gtx470?? ψάχνω κάτι με μάξιμουμ ύψος 2 slot για να χωράει και δευτερη...προτιμώ μια σχετικά οικονομική λύση, βέβαια στο compatibility list των ψυκτρών που βλέπω Online δεν βλέπω κάν την 470 οπότε τι οικονομικά αφού μάλλον δεν πρέπει να πολυταιριάζει καμία.....επίσης προτιμώ να υπάρχει στην Ελληνική αγορά.ταιριάζουν οι βίδες του stock pcb με καμιά παλιά σειρά καρτών?ps δεν νομίζω να κάνει η zalman vf900 cu έτσι (έχω μια χωρίς βίδες από 7900gt εποχής lol)2 slot συλονο με τη καρτα η 3 μαζι με τη καρτα ?Εδώ είσαι αλλά όχι από Ελλάδα!!!1)Arctic Cooling Accelero XTREME Plus multi-compatible cooler for VGA boards Products Model: ACCELS-XT-PLS [ACCELS-XT-PLS] : Performance-PCs.com, ... sleeve it and they will come2)Zalman VF3000F (GTX 470) Premium Nvidia VGA Cooler Products Model: ZM-VF3000F470 [ZM-VF3000F470] : Performance-PCs.com, ... sleeve it and they will come3)Gelid Solutions "Icy Vision Rev 2" High End Gaming VGA Cooler Products Model: GC-VGA02-01 [GC-VGA02-02] : Performance-PCs.com, ... sleeve it and they will comeΕίναι και κατά σειρά προτήμησης!οπως το καταλαβα εγω μαλλον καμια απο αυτες δεν θα του κανει γιατι ολες πιανουν στο συνολο 3 slot
vakis Οκτώβριος 22, 2010 Author #4 Οκτώβριος 22, 2010 2 slot μαζί με την κάρτα, δεν έχει χωρο το motherboard, εντωμεταξύ δεν έχω διάθεση να παραγκείλω για κάτι τέτοιο από έξω.... θα πάω να ρίξω μια ματιά στουρνάρη να θυμηθώ τα 90'ς αν και εχουν μείνει 3-4 μικρά μαγαζάκια μόνο....ξέρει κανείς αν ξεκουμπώσω το πλαστικό και πιάσω πάνω ένα 12άρι με σύρμα θα κάνει καλύτερη δουλειά?
evolution Οκτώβριος 22, 2010 #5 Οκτώβριος 22, 2010 2 slot μαζί με την κάρτα, δεν έχει χωρο το motherboard, εντωμεταξύ δεν έχω διάθεση να παραγκείλω για κάτι τέτοιο από έξω.... θα πάω να ρίξω μια ματιά στουρνάρη να θυμηθώ τα 90'ς αν και εχουν μείνει 3-4 μικρά μαγαζάκια μόνο....Οι costum λυσεις απο ψυκτρες που εχει βρει για καρτες γραφικων (για 58χ0 ,470 ,480 στο συνολο βγαινουν 3 slot) επομενως δυσκολα να βρεις κατι
vakis Οκτώβριος 22, 2010 Author #6 Οκτώβριος 22, 2010 lol My custom GTX470 cooling + a question - Overclock.net - Overclocking.netθα το δοκιμάσω το σαββατοκύριακο!
evolution Οκτώβριος 22, 2010 #7 Οκτώβριος 22, 2010 lol My custom GTX470 cooling + a question - Overclock.net - Overclocking.netθα το δοκιμάσω το σαββατοκύριακο!Απο οσο ξερω σε costum Λυση οι περισσοτεροι πανε για περισσοτερη για να μειωσουν το θορυβο και εσυ θα βαλεις delta fan ? και οπως το βλεπω και αυτο πιανει 3 slot αρα δεν πετυχενεις αυτο που θεςΠοιος ειναι ο λογος που κοιτας για costum ψυκτρα?BTW εγω προσωπικα δεν θα πειραζα τη costum ψυκτρα ωστε να μην χασω εγγυηση(να την ανοιξω οπως αυτος απο το topic που δινεις ) οπως επεισης δεν θα εβαζα και αυτο εδο το "κουτι" μεσα στο κουτι μου μονο στην ιδεα οτι ηταν μεσα θα νευριαζα
vakis Οκτώβριος 22, 2010 Author #8 Οκτώβριος 22, 2010 δεν θα βάλω μέσα αυτό το κουτί, ούτε θα βάλω delta, θα δοκιμάσω με ένα 80 cfm 12αρι , έχω και ένα slipstream που πιάνει 110. νομίζω ότι δεν θα εμποδίζει για δεύτερη κάρτα αν και μπορεί να κάνω λάθος. αν κρατάει κλά τη θερμοκρασία θα κοιτάξω ανα αγοράσω κανέναν έξτρα λεπτό 12αρι που έχω δει να κυκλοφορούν.
evolution Οκτώβριος 22, 2010 #9 Οκτώβριος 22, 2010 δεν θα βάλω μέσα αυτό το κουτί, ούτε θα βάλω delta, θα δοκιμάσω με ένα 80 cfm 12αρι , έχω και ένα slipstream που πιάνει 110. νομίζω ότι δεν θα εμποδίζει για δεύτερη κάρτα αν και μπορεί να κάνω λάθος. αν κρατάει κλά τη θερμοκρασία θα κοιτάξω ανα αγοράσω κανέναν έξτρα λεπτό 12αρι που έχω δει να κυκλοφορούν.Aν ειναι να μπουνε κολητα οι καρτες οτι και να βαλεις θα εχεις προβλημα
vakis Οκτώβριος 22, 2010 Author #10 Οκτώβριος 22, 2010 Αυτό εδώ θα δοκιμάσω Guide: Simple way to improve cooling/noise level of yr GTX470 without voiding the warranty - VRForums - Singapore IT & Lifestyle Central
vakis Οκτώβριος 22, 2010 Author #11 Οκτώβριος 22, 2010 Aν ειναι να μπουνε κολητα οι καρτες οτι και να βαλεις θα εχεις προβλημαέχεις δίκιο μάλλον, θα δοκιμάσω να δω αν είναι αποτελεσματικό τουλάχιστον για μια κάρτα και αν πάω sli παίζω με στοκ
evolution Οκτώβριος 22, 2010 #12 Οκτώβριος 22, 2010 έχεις δίκιο μάλλον, θα δοκιμάσω να δω αν είναι αποτελεσματικό τουλάχιστον για μια κάρτα και αν πάω sli παίζω με στοκολα αυτα εγω προσωπικα δεν τα παω η θα πας σε μια σωστη costum λυση η μην το πειραξεις καθολου αν ειναι να κερδισεις 4-5 βαθμους
vakis Οκτώβριος 22, 2010 Author #13 Οκτώβριος 22, 2010 το τελευταίο λινκ έχει πολύ καλή θερμοκρασία 74 max με full βολτ. με την κανονική ψυκτρα αν βάλω τα βολτ εκεί βαράω 110 χαλαρα (και κολάει φυσικα). αν το πάρω απόφαση θα στείλω αποτελέσματα και φωτο
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.