Jump to content



πιθανο προβλημα με gtx 295 dual pcb


pug_f_e

Recommended Posts

εχω το εξης προβλημα..

εχω τη παραπανω καρτα και τη δοκιμασα στα παιχνιδια dirt 2 kai NFS shift.

και στα 2 εχει ψιλο "σπαστη" κινηση και απορησα διοτι πριν με μια ατι 512(hd 4870) παιζανε καλυτερα..

ειναι σιγουρα ενεργοποιημενο το sli και τη δοκιμασα και με το 3d mark και εβγαλε 30 000 ποντους

τι μπορει να φταιει?

καμια ιδεα?

Link to comment
Share on other sites

δε ξερω τι ειναι αυτο που λες ,αλλα δε μου ακουγεται καλο..:p

πως θα γινει να βαλω πιο παλιους drivers??

λογικα δε θα με αφησει,αφου εχω πιο καινουριους..

και που θα τους βρω? λογικα μονο τους τελευταιους θα εχει στο επισημο site..

Tελος να πω οτι τη πηρα μεταχειρισμενη.

Δε τη δοκιμασα και παλια για να πω οτι πριν δουλευε..

Απλα τη συνεκρινα με τη προηγουμενη που επαιζε + οτι εκανα το 3d mark τεστ και ειδα οτι βγαζει καλα νουμερα

Link to comment
Share on other sites

Μόλις ήρθες σε επαφή με το microstuttering. άλλαξε driver, δοκίμαζε έναν έναν και πήγαινε πιο πίσω....

Και τα 2 παιχνίδια τα λιώνω με drivers απο εποχη 198.χχ

Δεν υφίσταται θέμα microstuttering σε αυτά τα games, και ειδικότερα με τους τελευταίους drivers.

Link to comment
Share on other sites

to microstutering πολλές φορές παίζει από κάρτα σε κάρτα, ακόμα και στο ίδιο μοντέλο....

Καμία σχέση. :p

Τις περισσότερες φoρες όμως ο μέσος χρήστης μπερδεύει το microstuttering (μιας και είναι στη μόδα ο όρος microstuttering και όλα τα φορτώνουμε σε αυτό) με το influence tearing, το οποίο συμβαίνει όταν το rig σου είναι killer για το game που προσπαθείς να παίξεις, ακα ο αριθμός των frame επί της οθόνης ξεπερνά τον ρυθμό ανανέωσης των καρέ στον κάθετο άξονα που παρέχει η εκάστοτε οθόνη, που σε συντριπτική πλειοψηφία είναι τα 60hz. Άρα με force vsync on απο drivers όπως είπες είτε με τι χρήση του triple buffering, εξαφανίζουμε το φαινόμενο.

Link to comment
Share on other sites

Καμία σχέση. :p

Τις περισσότερες φoρες όμως ο μέσος χρήστης μπερδεύει το microstuttering (μιας και είναι στη μόδα ο όρος microstuttering και όλα τα φορτώνουμε σε αυτό) με το influence tearing, το οποίο συμβαίνει όταν το rig σου είναι killer για το game που προσπαθείς να παίξεις, ακα ο αριθμός των frame επί της οθόνης ξεπερνά τον ρυθμό ανανέωσης των καρέ στον κάθετο άξονα που παρέχει η εκάστοτε οθόνη, που σε συντριπτική πλειοψηφία είναι τα 60hz. Άρα με force vsync on απο drivers όπως είπες είτε με τι χρήση του triple buffering, εξαφανίζουμε το φαινόμενο.

έχεις δίκιο σε αυτό που λές, το tearing έιναι ένα κύμα που τρέχει μεσα στην οθόνη, το Microstuttering έιναι σαν να έχεις ένα strobo μέσα στην οθόνη....

Αν είναι tearing το triple buffering και το Vsync to Λύνουν.

Στο microstuttering έχω ακούσει ότι το vsync βοηθάει, εγώ το είχα σε 4870χ2 και λύθηκε με αλλαγή driver τότε , δεν πρόλαβα να δοκιμάσω το vsync. Αργότερα σε 2*4850 που έιχα δεν είχα τέτοιοπρόβλημα ποτε...

Πάντως το Microstuttering είναι εξαιρετικά μυστήριο και επειδή παίζει στη λετομέρια της συνεργασίας των δύο gpu μπορεί να διαφέρει ακόμα και ανάμεσα σε διαφορετικό κομμάτι από το ίδιο μοντέλο multi-gpu αλλά και στις ίδιες κάρτες σε διαφορετικό mobo...... ο φίλος πρέπει να μας πει τι ακριβώς είναι το πρόβλημα που αντιμετωπίζει...

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Δημιουργία...

Important Information

Ο ιστότοπος theLab.gr χρησιμοποιεί cookies για να διασφαλίσει την καλύτερη εμπειρία σας κατά την περιήγηση. Μπορείτε να προσαρμόσετε τις ρυθμίσεις των cookies σας , διαφορετικά θα υποθέσουμε ότι είστε εντάξει για να συνεχίσετε.