Jump to content



Πρόγραμμα για benchmarking/θερμοκρασίες


Recommended Posts

Αγόρασα πρόσφατα νέο PC με:

I7-950 (ψήκτρα Prolimatech Megahalems Rev.2)

Gigabyte GA-X58A-UD5

Corsair XMS3 3x2GB DDR3-1600

Palit GTX 470

Western Digital Caviar Black 1TB

Δεν μου έβαλαν ανεμιστήρα στην ψήκτρα και ανησυχώ λίγο για τον επεξεργαστή. Επίσης τελείως υποκειμενικά έχω την εντύπωση ότι το σύστημα δεν είναι και τόσο γρήγορο. Είδα στο sticky με τα tools (προγράμματα μέτρησης επιδόσεων και θερμοκρασίας) αλλά είμαι τελείως άσχετος με το σπορ και θέλω την γνώμη σας. Το PC είναι για studio (μουσικές εφαρμογές) και δεν θα ήθελα να φορτώσω την registry πειραματιζόμενος με διάφορα προγράμματα.

Άρα χρειάζομαι ένα πρόγραμμα που να μετρήσει επιδόσεις και αν δεν μπορεί το ίδιο ένα δεύτερο για θερμοκρασίες. Μήπως πρέπει να βάλω και πρόγραμμα που κάνει stress test την CPU όταν μετράω την θερμοκρασία;

Στον υπολογιστή τρέχει καθαρή εγκατάσταση win7 και πέρα από τα μουσικά προγράμματα δεν έχω περάσει τίποτα άλλο. Δεν μπαίνει στο internet και δεν υπάρχει antivirus. Ευχαριστώ.

Link to comment
Share on other sites

Τα πράγματα είναι απλά!

Καταρχάς μεγειές και καλοδούλευτα!Καλές επιλογές.:T:

Τώρα στην ψύκτρα ένας ανεμιστήρας είναι must και θα έπρεπε να τον έχεις βάλει από την αρχή.Αγόρασε έναν 12άρι.Το αν θες να είναι δυνατός ή αδύναμος αλλά αθόρυβος είναι δικό σου θέμα.Για μένα πάρε έναν από αυτούς

1)Xigmatek XLF-F1256 Blueline LED - 120mm - Case Fans - plaisio.gr

2)CoolerMaster SickleFlow Blue LED Fan - 120mm - Case Fans - plaisio.gr

3)Xigmatek CLF-F1251 Crystal Blue Led Fan - 120mm - Case Fans - plaisio.gr

ανάλογα και με το χρώμα που γουστάρεις για να δένει και με το σύνολο και το κουτάκι σου και θα είσαι κομπλέ από θέμα θερμοκρασιών για την χρήση που το θες.:T:Όπου και overclock να έκανες και πάλι κομπλέ θα ήσουν!:p