Jump to content



Επιλογή πολυμηχανήματος με 2 ή 4 μελάνια;


Recommended Posts

Γεια σας παιδιά...Έχουμε και λέμε είμαι φοιτητής κ ενδιαφέρομαι να αγοράσω ένα φθηνό πολυμηχανημα γυρω στα 60Ε.

Όμως δεν ξέρω πιο είναι καλύτερα να επιλέξω ενα με 2 μελάνια(black & color) ή ένα με 4(black,magenta,yellow,cyan)...

Απο αυτά που έχω δει ειμαι ανάμεσα σε ένα Epson Epson Stylus SX218 | Skroutz.gr και ένα HP HP Deskjet F2480 All-in-One | Skroutz.gr

Εσείς πιο θα μου προτείνατε σε αυτά τα χρήματα;:)

Link to comment
Share on other sites

Τελικα τα μελανια απο που να τα αγοραζω απο ebay.com ή ebay.co.uk;

Yπάρχουν μολύ φθηνά CISS για Epson για ΠΟΛΛΕΣ εκτυπώσεις : http://cgi.ebay.co.uk/CISS-SYSTEM-EPSON-S-D-DX-SX-SERIES-PRINTER-/220707022375?pt=UK_CamerasPhoto_Printing_PrinterInkCatridges_JN&hash=item336329e627

Link to comment
Share on other sites

Μην τα προτιμάτε αν δεν τυπώνεται κιβώτια κάθε μήνα γιατί τα ciss έχουν τα θέματά τους. Μετά από συμβουλή του μελσνά που παίρνω εδώ και χρόνια μελάνια, χρησιμοποιώ τα διάφανα και γελοιωδώς απλά στην αναγόμωση διάφανα cartridges και τα γεμίζω με σύριγγα χωρίς καν να πρέπει να τα βγάλω από την κεφαλή!!!

Όποιος έχει αναγομώσει μόνος του στο παρελθόν , ειδικά τα 6μέλανα της σειράς r200, 300 κ.ο.κ. θα καταλαβαίνει πόσο διαφορετικό είναι αυτό από την παλαιά μεθοδολογία!

Link to comment
Share on other sites

Τα CISS τι ακριβώς είναι;Πάντως για τον Epson SX218 που είναι 4μελανος εχω βρει της pelikan και άλλους γυρο στα 3-5 το ενα αντί για 9,5 που κάνουν τα αυθεντικά απο Ελλαδα...Πιστεύω είναι αρκετά καλές τιμές...Η διαδικασία του να τα γεμίζεις μόνος σου είναι αρκετά πολύπλοκη για την σειρά της SX της Epson;

Link to comment
Share on other sites