Jump to content



Αγορά πρώτης DSLR έως 550€


Recommended Posts

Μιας και σκέφτομαι να πάρω και εγώ την πρώτη μου DSLR, τι θα προτείνατε σε κάποιον αρχάριο.

Λέω για κάποια από αυτές:

Nikon D3100

Nikon D5000

Pentax K-X

Pentax K-r

Κλίνω περισσότερο σε κάποια από τις nikon λόγω του πακέτου (είναι και σε άτοκες δόσεις) , αλλά αν οι pentax αξίζουν περισσότερο σαν σύνολο το συζητάω.

Επειδή μένω στην επαρχία δεν έχω την δυνατότητα να πάω σε κάποιο κατάστημα να τις δω από κοντά.

Την 3100 έτυχε και την είχαν στα multirama και μπορώ να πω ότι με βόλευε λίγο που την έπιασα. To ίδιο μέγεθος έχει και η D5000;

Οι pentax είναι και αυτές στο μέγεθος της d3100 ή είναι μεγαλύτερες;

Όπως καταλαβαίνετε είμαι τελείως αρχάριος, αλλά επειδή έχω όρεξη και θέλω να ασχοληθώ ζητάω να μου πείτε την άποψη σας οι πιο σχετικοί. :)

Link to comment
Share on other sites

Βασικά ναι, θέλω να πάρω τώρα που έχω σίγουρα χρήματα.

Μετά το καλοκαίρι δεν ξέρω αν θα έχω... :p

Edit:

Έβγαλα την D5000 από τις επιλογές.

Οπότε είμαι ανάμεσα σε αυτές τις τρεις:

Nikon D3100

Pentax K-X

Pentax K-r

Για την pentax k-x είχα διαβάσει πολύ καλά λόγια πριν λίγο καιρό που κοίταζα κάποια reviews.

Η k-r από ότι κατάλαβα είναι ο αντικαταστάτης της. Στο skroutz αμέσως επόμενη τιμή από αυτή του getitnow είναι 595€.

Άρα το δίλλημα μάλλον είναι nikon d3100 ή pentax k-r;

Link to comment
Share on other sites

παραθετω απο dpgr...

"Πωλειται canon 550d με τον φακό 18-55 IS

Επίσης ενα φιλτρακι που δε ξερω τι ακριβως είναι (κατι για τον ηλιο, ισως υπερυθρες; )

Και κάρτα μνήμης sandisk sdii 8 gb (κατάλληλο και για βίντεο full HD)

Αυτη τη στιγμή στον skroutz οι τιμές είναι

canon 550d με φακό 694 ε (δε διευκρινίζει αν είναι IS) ή 715 (εδω λεει ξεκαθαρα IS)

φίλτρο δε θυμαμαι ονομα (περίπου 20 ευρω. ποσο να εχει πέσει; )

κάρτα μνήμης 22 ευρώ

Σύνολο skroutz 736 ή 754 ευρω.