Jump to content



Απορίες περί Sony Vaio


mech5107

Recommended Posts

Η sony σαν support τι λέει?

Λέει ότι οποιοδήποτε πρόβλημα κι αν έχεις, ακόμα κι αν το laptop είναι δύο ημερών, πρέπει να το πας στην αντιπροσωπεία, να το στείλουν Βέλγιο, να περιμένεις 10-15 μέρες και να το πάρεις πίσω. Αν δε, δε διαπιστωθεί πρόβλημα, πληρώνεις όλα τα μεταφορικά εσύ. :hang3:

Link to comment
Share on other sites

Λέει ότι οποιοδήποτε πρόβλημα κι αν έχεις, ακόμα κι αν το laptop είναι δύο ημερών, πρέπει να το πας στην αντιπροσωπεία, να το στείλουν Βέλγιο, να περιμένεις 10-15 μέρες και να το πάρεις πίσω. Αν δε, δε διαπιστωθεί πρόβλημα, πληρώνεις όλα τα μεταφορικά εσύ. :hang3:

Για τα εντός εγγύησης δεν υπάρχει service εδώ στην Ελλάδα...

Καλείς στο europe support (Βέλγιο) και έρχεται courier (DHL) στο χώρο σου. Όσες φορές έτυχε να χρειαστώ -εντός εγγύησης- υποστήριξη δεν κάνανε πάνω από εβδομάδα...:)

Link to comment
Share on other sites

Σκέφτομαι να πάρω ένα VPCZ13M9E/B.

Έχει κανείς εμπειρία? Λέει dual ssd. Έχει 2 κανονικά sata ή είναι κάνα ενσωματωμένο?

Η sony σαν support τι λέει?

Φίλε έχω από τον Ιανουάριο ένα VPCZ13 custom. Δηλαδή δεν πήρα τη μοναδική έτοιμη σύνθεση που έρχεται στην Ελλάδα, το VPCZ13M9E/B, αλλά παρήγγειλα στη sony μεσω γερμανικού καταστήματος τη σύνθεση που ηθελα εγώ, που είναι αρκετά ανώτερη. Ως εκ τούτου δε μπορώ να σου πω ακριβώς πόσο γρήγορο θα είναι το VPCZ13M9E/B, αλλά μπορώ να σου πω ότι


    Η ποιότητα κατασκευής είναι απαράμιλη. Δεν έχω ξαναδεί κάτι που να την πλησιάζει σε φορητό.


    Είναι απίστευτα γρήγορο, για φορητό (i7, 8GB Ram, Quad SSD εδώ, αλλά και το VPCZ13M9E/B χάλια δε θα είναι).


    Οι SSD του είναι ειδική υλοποίηση της sony, με 2 SSD ανά κάρτα mSata SSD, έναν από κάθε πλευρά. Άρα γενικά δεν είναι έυκολα αναβαθμίσιμο. Είναι βασισμένοι σε Intel SSD και από επιδόσεις τα πάνε εξαιρετικά.


    Η μπαταρία κρατάει αρκετά για χαλαρή χρήση, αλλά αν το ζορίζεις την τρώει (λογικό).


    Το μέγεθος/βάρος είναι πάρα πολύ καλό σε σχέση με τις επιδόσεις του.


    Δεν έχει USB 3.0 (με ενόχλει αυτό). Δοκίμασα 2 φτηνές Express Card 34mm με USB 3.0 χωρίς θετικά αποτελέσματα.


    Η οθόνη του (1920x1080 που έχω βάλει) είναι αξιοπρεπέστατη, μακράν η καλύτερη που έχω δει σε φορητό και με 95% κάλυψη του Adobe RGB (εντυπωσιακό!). Αν φυσικά δε σε ενοχλούν τα πραγματικά μικροσκοπικά γράμματα. Η 1600x900 που φοράει το VPCZ13M9E/B δεν ξέρω πώς είναι.


    Τα ηχεία του είναι πολύ μικρά και είναι μόνο για βασικές λειτουργίες.


    Το HDMI out δούλεψε άριστα σε Full HD τηλεόραση, μεταφέροντας κανονικά και ήχο, απλά και έυκολα. Δυστυχώς, μονο στερεοφονικό ήχο μπορεί να δώσει αυτό το laptop.

Γενικά δε μετάνοιωσα καθόλου για την διόλου ευκαταφρόνητη επένδυση. Αρκεί να ξέρεις ότι τα ακραία καλά είναι και ακραία ακριβά.

Από support δεν έχω εμπειρία, δεν έχει χρειαστεί. Αλλά σίγουρα το πάς στην αντιπροσωπεία; Νόμιζα ότι το παραλαμβάνουν από το χώρο σου...

EDIT: Απ' ότι λέει ο Jumex, καλά νόμιζα.

Link to comment
Share on other sites

Από το CNET:

Pros: Perfect laptop.......when they work

Cons: Motherboard Failures!

Summary: We are normally an IBM shop, but T150 fit our needs for one application, so we bought 35 and the users love them! That is, when they are not in the shop. When it works its great. Bright screen, fast, great battery.

But the problem is that it's like having a Porshe you can never drive because it's always in the shop.

In Sony's defense, they have been helpfull and turn them around in about a week. But the fact that they have had to replace 13 of the 34 units is costing us productivity.

If you want a laptop that is light powerfull and a pleasure to look at, then buy a t150. However if you want one that will actually work, look elsewhere.

Link to comment
Share on other sites

T150? Του 2005 αν δεν κάνω λάθος...

Και τι σχέση έχει με το Z13? Μάλλον τα μπέρδεψες, εκτός αν θέλεις να πεις ότι κάποιο ΠΑΛΙΟ μοντέλο της sony είχε συχνά προβλήματα, πράγμα αποδεκτό αλλά όχι άμεσα χρήσιμο στο συγκεκριμένο θέμα.

Σίγουρα δεν αποτελεί στοιχείο ότι όλα τα sony ή το Ζ13 συγκεκριμένα έχουν παρόμοιο πρόβλημα.

Link to comment
Share on other sites

H προσωπική μου εμπειρία των 9 χρόνων εμπλοκής με τα Vaio, αυτό δείχνει.

Ο άνθρωπος ρώτησε, του απάντησα, ας αποφασίσει. Πολύ φοβάμαι ότι θα βρεθώ στην άβολη θέση να του πω "στα έλεγα"...

Ο [MENTION=301]Jumex[/MENTION] λέει "όσες φορές έτυχε να χρειαστώ", αλλά δε μας λέει πόσες... Η τελευταία μου εμπειρία με Vaio ήταν 3 φορές σε 1.5 χρόνο και μετά το χάρισαν και πήραν άλλο...

Link to comment
Share on other sites

H προσωπική μου εμπειρία των 9 χρόνων εμπλοκής με τα Vaio, αυτό δείχνει.

Ο άνθρωπος ρώτησε, του απάντησα, ας αποφασίσει. Πολύ φοβάμαι ότι θα βρεθώ στην άβολη θέση να του πω "στα έλεγα"...

Ο [MENTION=301]Jumex[/MENTION] λέει "όσες φορές έτυχε να χρειαστώ", αλλά δε μας λέει πόσες... Η τελευταία μου εμπειρία με Vaio ήταν 3 φορές σε 1.5 χρόνο και μετά το χάρισαν και πήραν άλλο...

Αναφέρομαι στο διάστημα που δούλευα ως τεχνικός σε μεγάλη αλυσίδα πληροφορικής. Πριν το 2009 η κατάσταση ήταν όντως λίγο τραγική. Συνήθως εμπλεκόταν η εδώ αντιπροσωπεία ,υπήρχε καθυστέρηση και ασυνεννοησία και πολλές φορές η βλάβη εμφανιζόταν ξανά μετά από λίγο καιρό.

Όταν όμως η sony αποφάσισε να αναλάβει μόνη της (χωρίς τον Ελληνάρα μεσάζοντα) το εντός εγγύησης support όλα άλλαξαν. Πλέον έχουν γρήγορο pick-up n' return ,σωστό service και πολλές φορές πραγματοποιούν προληπτικά πρόσθετες υπηρεσίες (πχ εσωτερικό καθαρισμό για ενδεχόμενο υπερθέρμανσης-μου έχει τύχει 3 φορές-).

Συνολικά από τις 7-8 φορές (διαφορετικά μηχανήματα) που έτυχε να αναλάβω για αποστολή στη sony ,ζήτημα είναι να είχα θέμα (μικροκαθυστέρηση παράδοσης) με 1-2...

+ Είναι η μόνη εταιρία που καλύπτει ακόμα και σήμερα μηχανήματα εκτός εγγύησης με ελαττωματική vga nvidia 8x series.

ΥΓ. Για εκτός εγγύησης επισκευές απλά την ξεχνάμε... :p

Link to comment
Share on other sites

Αν είναι όπως είπε ο από πάνω περί την μια βδομάδα το σερβις τότε οκ...

Για την διάρκεια ζωής, νομίζω 3 χρόνια είναι καλά, έτσι και αλλιώς θα το αλλάξω μέχρι τότε.

Εδιτ:

Η 330gt τι λέει? Κανα call παίζει?

Link to comment
Share on other sites

Πριν το 2009 η κατάσταση ήταν όντως λίγο τραγική.

Μιλάω για πέρσυ... :)

Από εκεί και πέρα, μιλάς για καθυστέρηση σε 1-2 από τις 7-8... Αυτό είναι ένα ποσοστό μεταξύ 12-29%. Ούτε το 12% είναι μικρό για να έχεις καθυστερήσεις, πόσο μάλλον το 29%... Μιλάς για 1 στα 3.

Επίσης κανείς δε στάθηκε στη χρέωση που υπάρχει στην περίπτωση που δε βρεθεί πρόβλημα... Εδώ, ένα κατάστημα θα πάρει 30-50€ για κάτι τέτοιο. Η Sony θα πάρει 80€ συν τα μεταφορικά της DHL, που είναι αρκετά...

Όμορφα, εντυπωσιακά, με κορυφαία χαρακτηριστικά, αλλά πολύ "επικίνδυνα". :hm:

Link to comment
Share on other sites

Μιλάω για πέρσυ... :)

Από εκεί και πέρα, μιλάς για καθυστέρηση σε 1-2 από τις 7-8... Αυτό είναι ένα ποσοστό μεταξύ 12-29%. Ούτε το 12% είναι μικρό για να έχεις καθυστερήσεις, πόσο μάλλον το 29%... Μιλάς για 1 στα 3.

Επίσης κανείς δε στάθηκε στη χρέωση που υπάρχει στην περίπτωση που δε βρεθεί πρόβλημα... Εδώ, ένα κατάστημα θα πάρει 30-50€ για κάτι τέτοιο. Η Sony θα πάρει 80€ συν τα μεταφορικά της DHL, που είναι αρκετά...

Όμορφα, εντυπωσιακά, με κορυφαία χαρακτηριστικά, αλλά πολύ "επικίνδυνα". :hm:

Το ποσοστό που τονίζεις έχει να κάνει με μικροκαθυστερήσεις παράδοσης...από μια εβδομάδα να κάνει 10 μέρες δεν είναι κάτι τραγικό...Αν κάνουμε σύγκριση με άλλα service (πχ acer,hp,lg) τότε είναι απείρως καλύτερο.

Τα 80 ευρώ σε περίπτωση μη ανιχνεύσιμης βλάβης είναι όντως υπερβολικά αλλά από τη στιγμή που μπορείς να κρίνεις ότι ένα μηχάνημα έχει πρόβλημα υλικού (και όχι ιούς ή χ@σμένα windows) δεν υπάρχει περίπτωση να χρειαστεί να πληρώσεις...Τώρα μη μου πεις ότι η 65χρονη Μαριγούλα το έστειλε στη sony γιατί δεν έμπαινε στο facebook...ας πρόσεχε:wall:

Link to comment
Share on other sites

Η μοναδικη εμπειρια που ειχα απο ενα 13αρια sony

(z series) ηταν απλα τραγικη.. Το λαπτοπ στο 5 λεπτο επιανε 80 βαθμους ανετα. Δεν το συζηταμε αν εβλεπες καμια ταινια. Το 90αρι για την πλακα. Τελικα αποδειχτηκε οτι ολη η σειρα ειχε προβλημα υπερθερμανσης. Σε λαπτοπ των -τοτε- 2500ευρω.

Στα 15αρια (e series) και τα 16αρια (F series) δεν ειχα ποτε προβλημα.

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Δημιουργία...

Important Information

Ο ιστότοπος theLab.gr χρησιμοποιεί cookies για να διασφαλίσει την καλύτερη εμπειρία σας κατά την περιήγηση. Μπορείτε να προσαρμόσετε τις ρυθμίσεις των cookies σας , διαφορετικά θα υποθέσουμε ότι είστε εντάξει για να συνεχίσετε.