Jump to content



  • astrolabos
    astrolabos

    Το Gmail αρχίζει να εμφανίζει περισσότερες διαφημίσεις, μεταξύ άλλων στη μέση τις λίστας των email

    Οι διαφημίσεις αποτελούν κεντρικό μέρος της επιχειρηματικής δραστηριότητας της Google και, σε πολλές περιπτώσεις, τον τρόπο με τον οποίο τα προϊόντα της εταιρείας παρέχονται δωρεάν. Αυτό περιλαμβάνει το Gmail, το οποίο αρχίζει να εμφανίζει περισσότερες διαφημίσεις για τους χρήστες του. Το Gmail εμφανίζει διαφημίσεις εδώ και πολλά χρόνια. Η Google έφερε τις διαφημίσεις στις εφαρμογές για κινητά πριν από μια δεκαετία και έκτοτε συνεχίζουν να εμφανίζονται, εξελισσόμενες κατά καιρούς με νέες τοποθετήσεις και εμφανίσεις.

    Τις τελευταίες ημέρες, όμως, φαίνεται ότι η Google έχει ανεβάσει τον δείκτη του αριθμού των διαφημίσεων που εμφανίζονται στο Gmail, τόσο στις κινητές συσκευές όσο και στον ιστό.

     

    Ξεκινώντας από τα κινητά, παρατηρήσαμε ότι η Google εμφανίζει πλέον διαφημίσεις μέσα στο φίλτρο "Ενημερώσεις" των εισερχομένων σας. Αυτό το αυτόματο φίλτρο έχει σχεδιαστεί για να συλλαμβάνει μηνύματα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου σχετικά με παραγγελίες, επιλεγμένες προσφορές, καταστάσεις χρέωσης και άλλα. Είναι ίσως το πιο χρήσιμο φίλτρο από τις τρεις προεπιλεγμένες επιλογές (οι άλλες είναι οι "Προωθητικές ενέργειες" και "Κοινωνικά"), αλλά ήταν επίσης το μόνο χωρίς διαφημίσεις για μεγάλο χρονικό διάστημα.

    Τώρα, το Gmail έχει αρχίσει να εμφανίζει δύο διαφημίσεις στην κορυφή της καρτέλας "Ενημερώσεις", όπως ακριβώς κάνει και στις άλλες καρτέλες.

     

    gmail-updates-ads-1.webp


    Πέρα από αυτό, φαίνεται επίσης ότι το Gmail αρχίζει να αναμειγνύει τις διαφημίσεις του στην επιφάνεια εργασίας σε όλη τη λίστα των μηνυμάτων ηλεκτρονικού ταχυδρομείου κάτω από τις καρτέλες του Gmail - τουλάχιστον δεν εμφανίζονται στα κύρια εισερχόμενα.

    Δεκάδες αναφορές στο Twitter δείχνουν την αλλαγή μόλις τις τελευταίες δύο ημέρες, αν και δεν μπορέσαμε να την αναπαράγουμε στο δικό μας εισερχόμενο. Ορισμένοι χρήστες αναφέρουν επίσης ότι βλέπουν περισσότερες διαφημίσεις γενικά, αντί για τις δύο που συνήθως εμφανίζει η Google.

     

    Δεν φαίνεται να υπάρχει κάποια νέα ρύθμιση για την αλλαγή της τοποθέτησης των διαφημίσεων στις λίστες εισερχομένων και δεν είναι καν σαφές αν πρόκειται για μια αλλαγή που η Google θα επεκτείνει σε όλους τους χρήστες. Σε κάθε περίπτωση, όμως, η συντριπτική γνώμη φαίνεται να είναι αρνητική όσον αφορά την αλλαγή - κάτι που είναι απολύτως κατανοητό. Σε δήλωσή της στο 9to5Google, η Google επαναλαμβάνει ότι δεν πωλεί ποτέ δεδομένα ή χρησιμοποιεί δεδομένα από το Gmail για διαφημίσεις και ότι οι διαφημίσεις δεν είναι ενεργοποιημένες για τους λογαριασμούς Workspace, αλλά η εταιρεία λέει ότι "πειραματίζεται" με αυτές τις νέες τοποθετήσεις και μορφές.


    Πηγή
    Φωτογραφία: NY Breaking
×
×
  • Δημιουργία...

Important Information

Ο ιστότοπος theLab.gr χρησιμοποιεί cookies για να διασφαλίσει την καλύτερη εμπειρία σας κατά την περιήγηση. Μπορείτε να προσαρμόσετε τις ρυθμίσεις των cookies σας , διαφορετικά θα υποθέσουμε ότι είστε εντάξει για να συνεχίσετε.