Jump to content



  • astrolabos
    astrolabos

    Η Google θα αλλάξει τον τρόπο παρακολούθησης των διαφημίσεων στο Android

    Η Google ανακοίνωσε ότι θα ξεκινήσει τη διαδικασία απαλλαγής από τα μακροχρόνια προγράμματα παρακολούθησης διαφημίσεων στο λειτουργικό της σύστημα Android, ανατρέποντας τον τρόπο λειτουργίας της διαφήμισης και της συλλογής δεδομένων σε τηλέφωνα και tablet που χρησιμοποιούνται από περισσότερους από 2,5 δισεκατομμύρια ανθρώπους σε όλο τον κόσμο.

    Αυτήν τη στιγμή, η Google εκχωρεί ειδικά αναγνωριστικά σε κάθε συσκευή Android, επιτρέποντας στους διαφημιστές να δημιουργούν προφίλ για το τι κάνουν οι χρήστες στα τηλέφωνά τους και να τους προβάλλουν διαφημίσεις συγκεκριμένης στόχευσης. Η Google θα αρχίσει να δοκιμάζει εναλλακτικές λύσεις σε αυτά τα αναγνωριστικά φέτος και τελικά θα τις αφαιρέσει εντελώς, ανέφερε η εταιρεία σε ανάρτηση ιστολογίου την Τετάρτη. Η Google είπε ότι οι αλλαγές θα βελτιώσουν το απόρρητο για τους χρήστες Android, περιορίζοντας τον τεράστιο όγκο δεδομένων που συλλέγουν οι προγραμματιστές εφαρμογών από άτομα που χρησιμοποιούν την πλατφόρμα.

    Ωστόσο, η κίνηση θα μπορούσε επίσης να δώσει στην Google ακόμη μεγαλύτερη εξουσία στην ψηφιακή διαφήμιση και είναι πιθανό να εμβαθύνει τις ανησυχίες που έχουν ήδη εκφράσει οι ρυθμιστικές αρχές σχετικά με τις ανταγωνιστικές πρακτικές της εταιρείας, η οποία έκανε 61 δισεκατομμύρια δολάρια σε διαφημιστικά έσοδα μόνο το τέταρτο τρίμηνο του 2021.

    Η ανακοίνωση έρχεται μετά από ένα χρόνο αφότου η Apple άρχισε να μπλοκάρει τους ιχνηλάτες στο δικό της λειτουργικό σύστημα, το οποίο τρέχει στα iPhone της, δίνοντας στους πελάτες περισσότερα εργαλεία για να περιορίσουν τα δεδομένα που μοιράζονται με τους προγραμματιστές εφαρμογών. Η Google αντιπαραβάλλει το σχέδιό της με αυτό της Apple, λέγοντας ότι θα πραγματοποιήστε τις αλλαγές τα επόμενα δύο χρόνια, συνεργαζόμενοι στενά με τους προγραμματιστές εφαρμογών και τη διαφημιστική βιομηχανία για να δημιουργήσουν νέους τρόπους στόχευσης διαφημίσεων και να μετράται η αποτελεσματικότητά τους πριν γίνουν οποιεσδήποτε δραστικές αλλαγές.

    «Συνειδητοποιούμε ότι άλλες πλατφόρμες έχουν υιοθετήσει μια διαφορετική προσέγγιση στο απόρρητο των διαφημίσεων, περιορίζοντας τις υπάρχουσες τεχνολογίες που χρησιμοποιούνται από προγραμματιστές και διαφημιστές», δήλωσε ο Anthony Chavez, αντιπρόεδρος διαχείρισης προϊόντων για την ασφάλεια και το απόρρητο Android, στην ανάρτηση του ιστολογίου. «Πιστεύουμε ότι χωρίς προηγουμένως να παρέχουμε μια εναλλακτική διαδρομή για τη διατήρηση του απορρήτου, τέτοιες προσεγγίσεις μπορεί να είναι αναποτελεσματικές και να οδηγήσουν σε χειρότερα αποτελέσματα για το απόρρητο των χρηστών και τις επιχειρήσεις προγραμματιστών».

     

    Φωτογραφία: Justin Sullivan/Getty Images


    Πηγή
×
×
  • Δημιουργία...

Important Information

Ο ιστότοπος theLab.gr χρησιμοποιεί cookies για να διασφαλίσει την καλύτερη εμπειρία σας κατά την περιήγηση. Μπορείτε να προσαρμόσετε τις ρυθμίσεις των cookies σας , διαφορετικά θα υποθέσουμε ότι είστε εντάξει για να συνεχίσετε.