Jump to content



  • astrolabos
    astrolabos

    Η Unreal Engine 5.2 εντυπωσιάζει τους παρευρισκόμενους στο GDC 2023 με φωτορεαλιστικά γραφικά

      Η νέα μηχανή της Epic ανεβάζει την ποιότητα και την πιστότητα του πραγματικού χρόνου σε ανέφικτα μέχρι πρότινος επίπεδα

     

    Το ετήσιο συνέδριο Game Developers Conference (GDC) είναι ένα φόρουμ για developers, γραφίστες και άλλους επαγγελματίες του κλάδου για την επίλυση προκλήσεων, την ανταλλαγή ιδεών και την παρουσίαση νέων τεχνολογιών στη βιομηχανία ανάπτυξης παιχνιδιών. Η Epic Games παρείχε στους επισκέπτες του φετινού συνεδρίου μια βαθύτερη ματιά στην Unreal Engine 5.2 της εταιρείας και με βάση τα σχόλια, η ομάδα της Epic δεν απογοήτευσε.

     

    2023-03-26-image-9-j_1100.webp

     

    Ο αντιπρόεδρος της Epic, Nick Penwarden, εισήγαγε και παρουσίασε το demo Electric Dreams και αρκετά από τα νέα χαρακτηριστικά της Unreal Engine 5.2. Η επίδειξη επικεντρώνεται σε ένα Rivian R1T που κινείται εκτός δρόμου μέσα σε ένα περιβάλλον πλούσιο σε φύλλωμα και νερό, το οποίο δημιουργήθηκε με τη χρήση φυσικής χάους, προσομοίωσης ρευστών σε πραγματικό χρόνο και εργαλείων rendering όπως το Lumen και το Nanite. Το αποτέλεσμα είναι ένα εξαιρετικά λεπτομερές μοντέλο που αποτελείται από 71 εκατομμύρια πολύγωνα και αποδίδεται σε πραγματικό χρόνο.

    Η Epic παρουσίασε επίσης το Substrate, ένα νέο πλαίσιο υλικών που παρέχει ένα φανταστικό εύρος επιφανειακών εμφανίσεων, εκτεταμένο χώρο παραμέτρων και απόδοση που κλιμακώνεται ανάλογα με την πολυπλοκότητα και τον προϋπολογισμό.

     

    2023-03-26-image-8-j.webp

     

    Η παρουσίαση της Epic περιελάμβανε επίσης μια εντυπωσιακή επίδειξη του πλαισίου Metahuman Animator της εταιρείας, το οποίο επιτρέπει στους καλλιτέχνες να δημιουργούν φωτορεαλιστικούς, αληθοφανείς χαρακτήρες σε πραγματικό χρόνο. Η Epic σχεδίασε το Metahuman Animator έτσι ώστε ο καθένας να μπορεί να πάρει και να χρησιμοποιήσει το εργαλείο, ανεξάρτητα από την εμπειρία του στο animation, και να παράγει αποτελέσματα AAA ποιότητας. Οι ζωντανές παραστάσεις μπορούν να καταγραφούν και να μεταφερθούν στο Metahuman χρησιμοποιώντας εξοπλισμό επιπέδου στούντιο ή ένα smartphone υψηλής ποιότητας.

    Στην παρουσίαση του Metahuman παρουσιάστηκε η Melina Juergens, γνωστή για το ρόλο της στο franchise Ninja Theory's Hellblade, η οποία κατέγραψε μια ζωντανή παράσταση μέσω ενός iPhone. Η ικανότητα της Metahuman να μεταφράζει άμεσα τις φωνητικές εισόδους, τις εκφράσεις και τις κινήσεις της Juergens ως ένα εξαιρετικά ρεαλιστικό ψηφιακό ομοίωμα ήταν σίγουρα υλικό από άλλο πλανήτη.

     

     

    Ωστόσο, δείχνει πόσο μακριά έχει φτάσει το ρεαλιστικό ανθρώπινο animation, ιδίως όσον αφορά την αποτελεσματικότητα της καταγραφής της κίνησης. Το Metahuman μειώνει σημαντικά το χρόνο υλοποίησης, μετατρέποντας αυτό που ο Juergens περιέγραψε ως μια διαδικασία εβδομάδων έως μηνών σε μια συνεδρία λήψης σε πραγματικό χρόνο. Στην επίδειξη παρουσιάστηκαν και άλλες δυνατότητες σύλληψης επιδόσεων του Metahuman, συμπεριλαμβανομένης της εφαρμογής διαφορετικών οπτικών στοιχείων χαρακτήρων του Metahuman πάνω στην ίδια αρχική σύλληψη, βελτιώνοντας περαιτέρω τη δυνατότητα δημιουργίας πολλαπλών φωτορεαλιστικών χαρακτήρων.

    Η Epic δεν ανακοίνωσε ημερομηνία κυκλοφορίας του Metahuman Animator. Ωστόσο, η Epic υπαινίχθηκε τη διαθεσιμότητά του τους επόμενους μήνες. Οι χρήστες που ενδιαφέρονται για την Unreal Engine 5.2 μπορούν να βρουν την προεπισκόπηση διαθέσιμη μέσω του Epic Games Store ή του GitHub.


    Πηγή
    Φωτογραφία: unrealengine.com
×
×
  • Δημιουργία...

Important Information

Ο ιστότοπος theLab.gr χρησιμοποιεί cookies για να διασφαλίσει την καλύτερη εμπειρία σας κατά την περιήγηση. Μπορείτε να προσαρμόσετε τις ρυθμίσεις των cookies σας , διαφορετικά θα υποθέσουμε ότι είστε εντάξει για να συνεχίσετε.