Jump to content
  • astrolabos
    astrolabos

    Η Intel εγκαταλείπει την υποστήριξη DirectX 9 στις υλοποιήσεις γραφικών της και αλλάζει σε DirectX 12 Emulation

    Η υποστήριξη υλικού Native DX9 καταργήθηκε επίσημα από τις ενσωματωμένες λύσεις γραφικών Xe της Intel σε CPU 12ης γενιάς και διακριτές GPU της σειράς A Arc Alchemist. Ως αντικατάσταση, όλη η υποστήριξη του DirectX 9 θα μεταφερθεί στο DirectX 12 με τη μορφή εξομοίωσης.

    Η εξομοίωση θα εκτελείται σε ένα επίπεδο μετατροπής ανοιχτού κώδικα γνωστό ως "D3D9On12" από τη Microsoft. Η μετατροπή λειτουργεί στέλνοντας εντολές γραφικών 3D DirectX 9 στο επίπεδο D3D9On12 αντί για το πρόγραμμα οδήγησης γραφικών D3D9 απευθείας. Μόλις το επίπεδο D3D9On12 λάβει εντολές από το API D3D9, θα μετατρέψει όλες τις εντολές σε κλήσεις API D3D12. Οπότε, βασικά, το D3D9On12 θα λειτουργεί ως πρόγραμμα οδήγησης GPU από μόνο του αντί για το πραγματικό πρόγραμμα οδήγησης GPU από την Intel.

    Η Microsoft λέει ότι σε αυτή τη διαδικασία εξομοίωσης έχει γίνει μια σχετικά αποδοτική υλοποίηση του DirectX 9, δηλαδή η απόδοση θα είναι σχεδόν εξίσου καλή, αν όχι εξίσου καλή, με την εγγενή υποστήριξη υλικού DirectX 9.

    Αυτή η αλλαγή DX9 από την Intel φαίνεται να είναι μια πολύ καλή κίνηση συνολικά. Η Intel μπορεί τώρα να εκτρέψει τους πόρους ανάπτυξης προγραμμάτων οδήγησης σε βελτιστοποιήσεις του DirectX 11 -- οι οποίες γνωρίζουμε ότι δεν είναι πολύ καλές αυτήν τη στιγμή αναθέτοντας ουσιαστικά τις βελτιστοποιήσεις DX9 εξ ολοκλήρου στη Microsoft.

    Σύμφωνα με τη Microsoft, ανάλογα με το πόσο αποδοτικό θα είναι το D3D9On12, θα είναι ενδιαφέρον να δούμε αν η Nvidia και η AMD ακολουθούν τον ίδιο δρόμο με την Intel. Ωστόσο, θα μπορούσαν να υπάρξουν συνέπειες στη μετάφραση του API, συμπεριλαμβανομένης της υψηλότερης χρήσης της CPU (καθώς η μετάφραση επιταχύνεται από το λογισμικό) και πιθανές παρενέργειες με παλαιότερα παιχνίδια. Η Nvidia και η AMD έχουν επίσης σχεδόν 20 χρόνια εμπειρίας προγράμματος οδήγησης με το DirectX 9, κάτι που μπορεί να οδηγήσει σε απώλειες απόδοσης με το επίπεδο εξομοίωσης DX12.

    Η Intel, αντίθετα, έχει εμπειρία μόνο με το DirectX 9 στα ενσωματωμένα γραφικά της, κάτι που δεν μεταφράζεται σε εμπειρία στις διακριτές κάρτες γραφικών πολύ υψηλότερης απόδοσης που ετοιμάζει. Επομένως, είναι πολύ λογικό η Intel να μεταβαίνει στην εξομοίωση ελευθερώνοντας πόρους καθώς πλησιάζει η κυκλοφορία της σειράς Arc.


    Πηγή
    Photo: Gunnir

    User Feedback

    Recommended Comments

    Εκτός από ανίκανοι είναι και βλάκες.

     

    Στο Linux γίνεται η ίδια δουλειά με το proton (DX_whatever --> Vulkan) και μάλιστα για το DX9 η "μετάφραση" είναι τόσο καλή που οι περισσότεροι DX9 τίτλοι τρέχουν καλύτερα στο Linux παρά στα Windows. Αν δεν ήταν τα ξεφτιλισμένα τα anti-cheat λογισμικά για τους on-line competitive τίτλους, που παίζουν μόνο σε windows, θα βλέπαμε αυτή τη στιγμή μαζική μετανάστευση των gamers σε linux πλατφόρμα, ειδικά με τις ανοδικές τάσεις των τιμών του hardware στις μέρες μας.

     

    Στα τόσα δισ. που ξόδεψε η Intel, θα μπορούσαν να εξαγοράσουν τις υπηρεσίες της valve για να κάνει την ίδια δουλειά στα windows. Εκτός αν οι ARC είναι το ίδιο άχρηστες και με το Vulkan API, οπότε πάω πάσο.

    Edited by gdp77
    Link to comment
    Share on other sites

    18 ώρες πριν, το μέλος gdp77 έγραψε:

    Εκτός αν οι ARC είναι το ίδιο άχρηστες και με το Vulkan API, οπότε πάω πάσο.

     

    Δε θα μου έκανε εντύπωση.

    Link to comment
    Share on other sites



    Create an account or sign in to comment

    You need to be a member in order to leave a comment

    Create an account

    Sign up for a new account in our community. It's easy!

    Register a new account

    Sign in

    Already have an account? Sign in here.

    Sign In Now

×
×
  • Create New...