Η AMD φέρνει τη δυνατότητα αναβάθμισης σε FSR 4 για παιχνίδια με FSR 3.1
Η δυνατότητα αυτή εξηγεί πώς η AMD κατάφερε να επιδείξει το FSR 4 στο CES 2025 στο παιχνίδι Ratchet and Clank: Rift Apart. Χρησιμοποιώντας την "Upgradable FSR API", η AMD μπόρεσε να εφαρμόσει το FSR 4 σε οποιοδήποτε παιχνίδι με υποστήριξη FSR 3.1, χωρίς να χρειάζεται άμεση συνεργασία με τους δημιουργούς του παιχνιδιού. Αυτό ανοίγει νέους ορίζοντες για την ευελιξία και τη συμβατότητα της τεχνολογίας upscaling της AMD, καθιστώντας την πιο προσβάσιμη και εύκολη στη χρήση.
Παρόλο που η λειτουργία "FSR 4 Upgrade" θα είναι αρχικά διαθέσιμη μόνο για τις Radeon RX 9070, η προσέγγιση αυτή υπογραμμίζει την επένδυση της AMD στην AI και τη βελτίωση της απόδοσης των παιχνιδιών. Με το FSR 4, η AMD στοχεύει να προσφέρει ακόμα καλύτερη ποιότητα εικόνας και ανάλυσης, ενώ ταυτόχρονα διατηρεί την υποστήριξη για παλαιότερες εκδόσεις της τεχνολογίας. Αυτή η κίνηση ενισχύει τη θέση της AMD στον τομέα των upscaling τεχνολογιών, ανταγωνιζόμενη άμεσα την Nvidia DLSS.
Επιπλέον, η δυνατότητα αυτή μπορεί να αποτελέσει σημαντικό πλεονέκτημα για τους gamers και τους κατασκευαστές παιχνιδιών. Οι χρήστες θα μπορούν να ενημερώσουν τα παιχνίδια τους σε FSR 4 χωρίς να περιμένουν νέες κυκλοφορίες, ενώ οι προγραμματιστές θα έχουν τη δυνατότητα να επικεντρωθούν σε άλλες βελτιώσεις, γνωρίζοντας ότι η AMD θα αναλαμβάνει την υποστήριξη της τεχνολογίας upscaling. Αυτή η προσέγγιση μπορεί να οδηγήσει σε ευρύτερη υιοθέτηση του FSR σε μελλοντικά παιχνίδια, ενισχύοντας περαιτέρω την αγορά των GPU της AMD.
470