Jump to content



  • Cyber_Cookie
    Cyber_Cookie

    Η (νέα) προσπάθεια του Netflix να περιορίσει την κοινή χρήση κωδικών πρόσβασης φαίνεται να αποδίδει

    Από τη στιγμή που το Netflix ανακοίνωσε ότι θα επιβάλει αυστηρότερες κυρώσεις στους χρήστες που μοιράζονται κωδικούς πρόσβασης με άλλους εκτός του νοικοκυριού τους, πολλοί πήραν τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης για να διαμαρτυρηθούν και να πουν ότι θα ακυρώσουν τις συνδρομές τους. Πρόσφατα στοιχεία από την εταιρεία ερευνών Antenna φαίνεται να δείχνουν το αντίθετο με αναφερόμενη αύξηση στις ΗΠΑ από τότε που άρχισαν να εμφανίζονται οι ειδοποιήσεις για τους χρήστες.

    Η έκθεση της Antenna αναλύει λεπτομερώς πόσοι χρήστες εγγράφονται στο Netflix σε μηνιαία βάση από το 2019. Με εξαίρεση την έναρξη του κλειδώματος COVID το 2020, οι αριθμοί ήταν σταθεροί σε περίπου 30 χιλιάδες χρήστες ανά μήνα. Ωστόσο, από τότε που ξεκίνησαν οι ειδοποιήσεις, η Antenna ισχυρίζεται ότι το Netflix είδε τις τέσσερις μεγαλύτερες μεμονωμένες ημέρες εγγραφών χρηστών στις ΗΠΑ μέχρι σήμερα.

     

    Graph of Netflix sign ups

    Ημερήσιες εγγραφές χρηστών στις Η.Π.Α. (Εικόνα:Antenna)

     

    Κατά τη διάρκεια της περιόδου 26 και 27 Μαΐου, η Antenna ισχυρίζεται ότι περίπου 73 χιλιάδες χρήστες εγγράφηκαν στην πλατφόρμα streaming κατά μέσο όρο, δηλαδή 102% αύξηση σε σχέση με τις προηγούμενες 60 ημέρες. Οι ακυρώσεις αυξήθηκαν επίσης, όπως είναι αναμενόμενο, αλλά όταν συγκρίνουμε τον αριθμό των εγγραφών με τις απώλειες, το συνολικό κέρδος εξακολουθεί να είναι καθαρά θετικό σε ποσοστό 25,6%.
     

    Με το νέο πρόγραμμα οι χρήστες του Netflix που έχουν άτομα εκτός του νοικοκυριού τους πληρώνουν 7,99 δολάρια ανά επιπλέον μέλος. Τα στοιχεία της Antenna δείχνουν ότι παρόλο που αυτή ήταν μια αντιδημοφιλής κίνηση από το Netflix, φαίνεται να είναι κερδοφόρα.

    Μέχρι στιγμής, το Netflix δεν έχει προβεί σε καμία επίσημη ανακοίνωση σχετικά με τους αριθμούς των συνδρομητών του από τότε που ξεκίνησε το νέο τέλος κοινής χρήσης κωδικού πρόσβασης.
     

    Αυτό που δεν δείχνουν τα στοιχεία είναι πόσες από αυτές τις νέες εγγραφές είναι επιπλέον μέλη σε σύγκριση με εκείνους που είναι μεμονωμένες νέες συνδρομές. Με το κόστος του πρόσθετου μέλους να είναι το ίδιο με το σχέδιο Standard with Adverts και με το βασικό σχέδιο να κοστίζει μόνο λίγο περισσότερο, δεν είναι σαφές ποια επιλογή επιλέγουν οι χρήστες όταν δεν τους επιτρέπεται πλέον να χρησιμοποιούν τον λογαριασμό του φίλου ή της οικογένειάς τους.


    Πηγή
×
×
  • Δημιουργία...

Important Information

Ο ιστότοπος theLab.gr χρησιμοποιεί cookies για να διασφαλίσει την καλύτερη εμπειρία σας κατά την περιήγηση. Μπορείτε να προσαρμόσετε τις ρυθμίσεις των cookies σας , διαφορετικά θα υποθέσουμε ότι είστε εντάξει για να συνεχίσετε.