-
Posts
14.948 -
Εγγραφή
-
Τελευταία Επίσκεψη
-
Ημέρες που κέρδισε
116
Content Type
Forums
Ειδήσεις
Reviews
Αγγελίες
Blogs
Gallery
Everything posted by jax7480
-
Δεν νομίζω πως υπάρχει ελπίδα. Αν ήταν Ζ87 και με κανένα modded BIOS, ίσως, αλλά με Z77 πολύ δύσκολο. Για ποια μητρική μιλάμε;
-
To πριν δεν πρόλαβα να το βγάλω.
-
Η μητρική σου μετά το BIOS 1.70 υποστηρίζει κανονικά NVMe drives. To ίδιο συμβαίνει με τα περισσότερα X99 και Z97 chipsets. Τα παλιότερα έχουν θέματα.
-
Και τα δύο έχουν αυτό τον κωδικό: MZVPV256HDGL-00000 Οπότε είναι το ίδιο drive.
-
Τους πρόλαβα διαθέσιμους και επειδή ήμουν στη δουλειά δεν πρόλαβα να ολοκληρώσω την παραγγελία. Γκίνια λέμε... Τέσπα. Περιμένω τους επόμενους.
-
^^^ Δεν χρειάζεται να κάνεις χειροκίνητα backup. Υπάρχουν free προγραμματάκια που σου κάνουν sync τα αρχεία σου μόνο από το ένα folder στο άλλο. Βάλε τους backup δίσκους σου σαν εξωτερικούς σε USB case και ρύθμισε ένα αυτόματο schedule να γίνεται το backup ανά τακτά διαστήματα. Ένα προγραμματάκι που είχα χρησιμοποιήσει και μου άρεσε ήταν το freefilesync. Φυσικά και τα Windows 7 έχουν αυτόματο backup.
-
@jmakro, Φίλε μου αν έχεις τη μητρική της υπογραφής, έχω κάποιες αμφιβολίες για το αν υποστηρίζει M.2 γενικά, πόσω μάλλον NVMe. Ψάξε το λίγο καλύτερα, μη μείνεις με τον NVMe στο χέρι... Υ.Γ. Αναφέρεις βέβαια αναβάθμιση, οπότε και πάλι ψάξε το αρκετά.
-
O νηστικός καρβέλια ονειρεύεται. Αφήστε το lab και βγείτε σε καμιά παραλία να ανοίξει το μάτι σας...Άιντε...
-
Ποια ταινία είδατε πρόσφατα 2.0 (CineLab)
jax7480 απάντησε στο θέμα του DJD topic στην ενότητα Off topic
Mad Max fury road... mehhh... ένα 6αρι και πολύ του είναι. Εκτός από τα μπαμ μπουμ, τίποτα σπουδαίο. -
Αλλαγή οθόνης σήμερα σε iPhone 6 συναδέλφου. Μπράβο στην Apple που επιτέλους μας έκανε τη ζωή εύκολη. Δεν πρέπει να μου πήρε πάνω από 10 λεπτά. Η οθόνη πλέον είναι κουμπωτή από πάνω αντί για χωνευτή όπως ήταν στα προηγούμενα iPhone.
- 25.485 απαντήσεις
-
Pitsos με διπλό compressor, από τα πρώτα non frost, δουλεύει τα τελευταία 16 χρόνια στο σπίτι των γονιών μου. Δεν έχει κάνει κιχ και έχει και καταπληκτική συντήρηση. 200.000 δραχμές τότε αλλά δεν νομίζω να έχω δει κάτι καλύτερο σε ψυγείο. Βέβαια δεν έχει και πολύ νόημα, να μιλάμε για ψυγεία 15ετιας. Δεν νομίζω πως η ποιότητα κατασκευής έχει μείνει η ίδια σε οποιαδήποτε μάρκα. Οπότε άποψή μου, πάρε το φθηνότερο κοντά στο budget σου, με την καλύτερη εγγύηση.
-
To κουλούρι έφτασε το troll level στο +1.000.000.000 http://www.lifo.gr/now/media/70659
- 25.485 απαντήσεις
-
- 4
-
-
- 27.416 απαντήσεις
-
- 17
-
-
- funny pictures
- memes
-
(και 5 επιπλέον)
Tagged with:
-
Να προσθέσω πως σε αντίθεση με τα υπόλοιπα κρέατα, το μοσχαρίσιο που είναι για σχάρα το αλατοπιπερώνουμε, μόλις το βγάλουμε από το ψυγείο και το αφήνουμε μία ώρα για να έρθει σε θερμοκρασία χώρου μαζί με το αλάτι και πιπέρι.
-
Ναι μπορώ να το πω αυτό και μετά θα χρειαστώ κωλονοσκόπηση για να βγάλω το κινητό από εκεί που δεν βλέπει ο ήλιος...
- 25.485 απαντήσεις
-
- 4
-
-
Ναι ρε, με την γυναίκα μου να κάθεται δίπλα, θα πάω να της πω, να σε βγάλω και μία φωτό από μπροστά. Θεά είναι πάντως και από μπρός...
- 25.485 απαντήσεις
-
- 3
-
-
ΑΧΧΧΧ ήρθε πάλι...
- 25.485 απαντήσεις
-
- 12
-
-
Δεν θυμάμαι να είπα ποτέ πως η Νορβηγία είναι φθηνή. Το Όσλο συγκεκριμένα θεωρείται από τις ακριβότερες πόλεις του κόσμου. Ον ενάδερ νόουτ... Δεν είπες πως θα ανέβεις να τα πούμε και από κοντά, αν και είμαι Ελλάδα αυτές τις μέρες. Περαστικός ή θα μείνεις; Σάββατο γυρίζω εγώ.
-
Όταν το αμερικάνικο burger στα McDonald's έχει 12.4€, τότε τα 15€ που έχει στο Burger Joint είναι λίγα. Επίσης μη συγκρίνεις τιμές ανάμεσα σε άλλα κράτη ή την Ελλάδα. Εδώ μιλάμε για τιμές Νορβηγίας. Είναι λίγο τσιμπημένες, λογικό, αλλά μιλάμε για το καλύτερο burger στην πόλη, στην πιο εμπορική περιοχή του Όσλο.
-
Οταν βρω χρονο μετα τις 29 του μηνα θα ζμπρωξω λιγο το μηχανημα να δουμε αν δινει κατι το CPU στις επιδοσεις των PCIExpress.
-
Φρέσκια Windows 7 εγκατάσταση μιας και τα Windows 10 μας άφησαν χρόνους... To μηχάνημα (Core i7 5930K, ASRock X99M Killer) ακλοκάριστο τελείως. Μόνο C-States off και high performance στα windows.
-
Καλημέρες....ΑΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧ έρωτας :wub: :wub: :wub:
- 25.485 απαντήσεις
-
- 3
-
-
Άστα αυτά. Εσύ όταν έρθεις εδώ, να πας να βγάλεις δίπλωμα οδήγησης... Αν δε σου αρέσει βέβαια η 4αρα, έχει κι άλλες επιλογές (Tesla Model S, Audi S4, Golf R32, Mercedes CLA).
- 25.485 απαντήσεις
-
- 1
-
-
Ενοικιαζόμενο είναι. Μπαίνεις στο site, πληρώνεις για όσο θέλεις (1 μέρα, 1 εβδομάδα, 1 μήνα, 1 χρόνο) και σε διάφορα σημεία της πόλης που τα έχουν απλωμένα, πηγαίνεις και παίρνεις το ποδήλατό σου για να κάνεις τη δουλειά σου.
- 25.485 απαντήσεις
-
Ζεστανε σημερα (17 βαθμους)... Δεν ξερω τι θα γινει με παραπανω...
- 25.485 απαντήσεις
-
- 4
-
