Jump to content

SkaL-

Premium Members
  • Posts

    1.092
  • Εγγραφή

  • Τελευταία Επίσκεψη

Everything posted by SkaL-

  1. SkaL-

    AMD OC Database

    Καλή αγορά ο 460, για μένα κάνε oc αλλά όσο πάει με στοκ ρεύμα ή ακόμα και με λίγο undervolt, θα πάρεις ~3600+mhz και τα watt θα οκ.
  2. SkaL-

    AMD OC Database

    Ναι έτσι είναι, για την δουλειά που τα θές όπως ακριβώς τα έγραψες στο θέμα των επιδόσεων, αλλά η L3 με ανέβασε πολύ στα games στην ίδια συχνότητα περίπου 15% πάνω στα 3dmark vantage και 2011. Η motherboard είναι αυτή της υπογραφής απλά θέλει ένα cooler πάνω στα mofsets και το northbrigde και έχει για κάθε μέρα 285Fsb.
  3. SkaL-

    AMD OC Database

    Αυτό που θα σε βοηθούσε είναι όχι μόνο ένα ακόμα core αλλά και τα 6mb level 3 cache που έχει μέσα κλειδωμένα δες εδώ τον μικρότερο 425 που είχα πρίν http://img.hwbot.org/u54372/image_id_1144974.jpeg και μετά http://img.hwbot.org/u54372/image_id_1146907.jpeg
  4. SkaL-

    The nVidia ForceWare Driver Thread

    Κάτι σημαντικό για τις 8χχχ/9χχχ/2χχ σταματάει το driver support Nvidia to END Driver Support for Legacy products up-to DX10
  5. SkaL-

    3D Mark Benchmark

    Είναι σπάνιο να πάθει κάτι αλλά και να πάθει την φλασάρεις λογικά πάλι και όλα οκ. Πάντως στο hwbot η χρήση του lod bias είναι απαραίτητη το ίδιο κάνουν και αρκετά άτομα απο εδω μέσα αλλά το παίζουν "αθώοι". Δές αυτό nVidia's LOD Effect on HWBOT Benchmarks - Graphics cards - Reviews : ocaholic
  6. SkaL-

    3D Mark Benchmark

    τα + θέλεις.
  7. SkaL-

    3D Mark Benchmark

    27 ή 15 ανάλογα με το bench.
  8. SkaL-

    3D Mark Benchmark

    Μια χαρά παίζει στην 670 μου. EDIT: Aν και ξέρω οτι με τις nvidia όλοι το βάζετε πάρε και αυτό για την ευκολία σου http://elgenieben.blogspot.gr/2013/01/nvidia-inspector-1968-custom-lod-bias.html
  9. SkaL-

    3D Mark Benchmark

    Πάντως και στις Nvidia βάζεις lod bias 27 με το inspector, δουλεύει μια χαρά και σε φέρνει στα ίσα με το tesselation της amd.
  10. SkaL-

    The nVidia ForceWare Driver Thread

    Nομίζω τους έβγαλαν απλά για να βγάλουν κάτι. Εγώ ήθελα λίγο να βελτίωναν το performance στο ac4, περίμενα πως και πως για αυτό και στο τέλος απογοήτευση αλλά γενικά οι βελτιώσεις είναι για fermi και όχι για kepler.
  11. SkaL-

    The nVidia ForceWare Driver Thread

    Διαθέσιμοι και μέτριοι, περίμενα κάτι καλύτερο για το ac4, στο guru3d πρώτη φορά είδα να κράζουν τόσο πολύ.
  12. 60@66 overclocked το παλιό 27άρι μου.
  13. SkaL-

    Battlefield 4

    Battlefield 4 VGA graphics performance benchmark review - Article - Guide - Review
  14. SkaL-

    Battlefield 4

    Εν αναμονή κάρτας δοκίμασα την τύχη μου με την 6870, είναι τα πάντα MED με SSAO και το game τρέχει νεράκι ! δεν είδα πουθενά κάτω απο 40 fps για την ώρα ! και το game θέλει με αυτά τα settings ~940mb vram Uploaded with ImageShack.us edit: Mε τους 13.11 beta είμαι περίπου +2fps πάνω.
  15. SkaL-

    Battlefield 4

    Μάλλον συνήθισες να παίζεις με λίγα fps
  16. SkaL-

    Cinebench R15

    Αντώνη να φτιάξεις λίγο τα timmings ! οι phenom2 x6 clock to clock είναι αρκετά δυνατοί.
  17. SkaL-

    Cinebench R15

    Άντε και ένα απο μένα για να υπάρχει στο database Uploaded with ImageShack.us
  18. SkaL-

    ARMA 3

    Δεν την έχω την 660ti πάνω από 5 μήνες, δεν αλλάζω συχνά την υπογραφή μου έχω όμως μια 670 που σχεδόν την έχω κάνει rma οταν με το καλό την πάρω μπορούμε να δούμε είμαι ανοιχτός σε τέτοια θέματα και είμαι πολύ περίεργος για το αποτέλεσμα αα και δεν έχω piledriver έχω παλιότερο.. Zambezi είναι 2 γενιές διαφορά αλλά γιατί όχι, πάντως δεν έγραψα για αυτό ούτε να σου την πω μάλλον με παρεξήγησες, έγραψα με ποια κάρτα θα παίζει διαφορά 1,5ghz απο hasswell σε Pilledriver γιατί πχ αν έχουμε μια GTX 460 δεν ξέρω αν θα έχει τόση διαφορά ίσως και να είναι σχεδόν τα ίδια fps αλλά με κάποια πχ 7990 να θέλει κάνα ghz παραπάνω ίσως και ακόμα παραπάνω.
  19. SkaL-

    ARMA 3

    Με ποιά κάρτα θέλει +1,5ghz ?
  20. SkaL-

    AMD OC Database

    Εντάξει καλά τα λες αλλά ειναι και καλοκαιράκι, τι να σου κάνει ο αέρας με 31c μέσα στο σπίτι. Απο τον άλλο μήνα που θα δροσίσει θα είναι μια χαρά οι θερμοκρασίες του. Σε καταστάσεις gaming θα είναι μια χαρά ακόμα και τώρα.
  21. SkaL-

    AMD OC Database

    Μια χαρά είναι το psu σου μάλλον software είναι το θέμα.
  22. SkaL-

    AMD OC Database

    Δες στην φώτο που ανέβασες η +12v γραμμή είναι κάτω απο 11.7v τι psu έχεις ?
  23. SkaL-

    AMD OC Database

    Μου κάνει εντύπωση η +12, ίσως είναι λάθος του hardware monitor.
  24. SkaL-

    The nVidia ForceWare Driver Thread

    Παιδιά παίζει κανείς borderlands 2 με τους 320.49 ? ενώ όλα δουλεύουν κανονικά δεν το αναγνωρίζει σαν 3d εφαρμογή....έχω μια 670 και σε αυτό το game MONO τρέχει στα 915 core με 1.15v στα άλλα όλα οκ... κάποιος άλλος με το ίδιο πρόβλημα ?
  25. SkaL-

    Path of Exile (PoE)

    Kάποτε όλα τα βαριόμαστε αλλά μετά μας αρέσουν πάλι
×
×
  • Δημιουργία...

Important Information

Ο ιστότοπος theLab.gr χρησιμοποιεί cookies για να διασφαλίσει την καλύτερη εμπειρία σας κατά την περιήγηση. Μπορείτε να προσαρμόσετε τις ρυθμίσεις των cookies σας , διαφορετικά θα υποθέσουμε ότι είστε εντάξει για να συνεχίσετε.