Δεν την έχω την 660ti πάνω από 5 μήνες, δεν αλλάζω συχνά την υπογραφή μου έχω όμως μια 670 που σχεδόν την έχω κάνει rma οταν με το καλό την πάρω μπορούμε να δούμε είμαι ανοιχτός σε τέτοια θέματα και είμαι πολύ περίεργος για το αποτέλεσμα αα και δεν έχω piledriver έχω παλιότερο.. Zambezi είναι 2 γενιές διαφορά αλλά γιατί όχι, πάντως δεν έγραψα για αυτό ούτε να σου την πω μάλλον με παρεξήγησες, έγραψα με ποια κάρτα θα παίζει διαφορά 1,5ghz απο hasswell σε Pilledriver γιατί πχ αν έχουμε μια GTX 460 δεν ξέρω αν θα έχει τόση διαφορά ίσως και να είναι σχεδόν τα ίδια fps αλλά με κάποια πχ 7990 να θέλει κάνα ghz παραπάνω ίσως και ακόμα παραπάνω.