-
Posts
1.092 -
Εγγραφή
-
Τελευταία Επίσκεψη
Content Type
Forums
Ειδήσεις
Reviews
Αγγελίες
Blogs
Gallery
Everything posted by SkaL-
-
Το είχα και εγώ σε NES. Hταν παιχνίδι για πολλά ξενύχτια αν είχες και παρέα...
- 7.789 απαντήσεις
-
- games
- new release
-
(και 2 επιπλέον)
Tagged with:
-
3D Mark Benchmark
SkaL- απάντησε στο θέμα του ponaei8anasi topic στην ενότητα Μετρήσεις & Αποτελέσματα Υπερχρονισμών
Πάντως το valid με το μη valid score είναι σχετικό, δεν είναι όλοι οι drivers στο database της futuremark κατά καιρούς είχαμε valid score και με άσχετους drivers. -
Μην το πετάτε, χαρίστε το εδώ και κάντε κάποιον ευτυχισμένο...
SkaL- απάντησε στο θέμα του dpolal topic στην ενότητα Τι-Που-Πόσο
Tα έχουμε πεί με τον uNick πες μας το Ok και προχωράμε! -
Μην το πετάτε, χαρίστε το εδώ και κάντε κάποιον ευτυχισμένο...
SkaL- απάντησε στο θέμα του dpolal topic στην ενότητα Τι-Που-Πόσο
Μπορώ να στα κρατήσω αν σε ενδιαφέρουν Δεν πας καθόλου Αθήνα ? -
Μην το πετάτε, χαρίστε το εδώ και κάντε κάποιον ευτυχισμένο...
SkaL- απάντησε στο θέμα του dpolal topic στην ενότητα Τι-Που-Πόσο
Πολλά πολλά περιοδικά κυρίως pc master αλλά και άλλα κομπιουτεράδικα (ram κτλ) δεν θέλω να πάνε για ανακύκλωση αν κάποιος είναι συλλέκτης να τα πάρει. Tα περιοδικά είναι κατά μέσο όρο δεκαετίας άλλα παλιότερα άλλα νεότερα. -
Τα πάντα για το Steam (Πληροφορίες, Νέα, Προσφορές, Προβλήματα)
SkaL- απάντησε στο θέμα του tragikos topic στην ενότητα Steam & άλλες κοινότητες
Κανονικά είναι κλέβω !! αλλά για πες πως είσαι 180 level ? -
Cinebench R15
SkaL- απάντησε στο θέμα του ultraex2005 topic στην ενότητα Μετρήσεις & Αποτελέσματα Υπερχρονισμών
Kαι ο 980 σου φοβερός λογικά παίζει 24/7 4500?ένας καλός 965 μου έκατσε και μένα μια φορά αλλά πέθανε με πολύ χαζό τρόπο και ακόμα τον σκέφτομαι -
Cinebench R15
SkaL- απάντησε στο θέμα του ultraex2005 topic στην ενότητα Μετρήσεις & Αποτελέσματα Υπερχρονισμών
Φοβερό νούμερο για 4ετίας cpu και βάλε...αυτές οι cpu αξίζουν τα λεφτά τους. Ο 4670Κ αν και 3,5 χρόνια νεότερος πρέπει να πάει πάνω απο τα 4400mhz για να πλησιάσει αυτό το νούμερο. Με νερό είσαι ? -
Μια απο τα ίδια για το risen 2 μου είναι αδιάφορο.
- 7.789 απαντήσεις
-
- games
- new release
-
(και 2 επιπλέον)
Tagged with:
-
Nαι είμαι fun των Gothic αλλά δεν έχω παίξει το πρώτο, είχα χάσει τον ύπνο μου με το Gothic 3... έπαιξα αλλά δεν τέλειωσα το Forsaken Gods, το Arcania μου άρεσε πολύ σε αντίθεση με άλλους τέλειωσα και το fall of setarrif αλλά ηταν αγγαρεία με τα risen δεν είχα ασχοληθεί μέχρι που το πήρα σε προσφορά του steam και πραγματικά είναι πολύ καλό RPG. Να φανταστώ πως το έχεις τελειώσει ?
- 7.789 απαντήσεις
-
- games
- new release
-
(και 2 επιπλέον)
Tagged with:
-
Risen 1 και περιμένω το 3....
- 7.789 απαντήσεις
-
- games
- new release
-
(και 2 επιπλέον)
Tagged with:
-
δεν έχω καταλάβει όπως το γράφει για το σκ ? η μόνιμα ?
-
Πόσο μπορεί να πάει απο oc ?
-
όσο ένας q6600 oced στην ίδια συχνότητα...πολύ καλό!!!
-
Πάρτο και τρέξε μερικά benchmarks να δούμε τι κάνει και τρέξε και μερικά με overclock.
-
Αν μπορείς γράψε την ip για τον Ελληνικό σερβερ του standalone.
-
Το περιμένω !!!!
-
Το arma 2 είναι πολύ δύσκολο στον χειρισμό όχι πως το dayz δεν είναι, έχω παίξει καμιά 20αρα ωρες το standalone και ακόμα δεν μπορώ να το μάθω.
-
το game έχει πουλήσει τρελά, η μεγαλύτερη ΑLPHA έκδοση όλων των εποχών....αλήθεια εδώ παίζει κανείς ?
-
The nVidia ForceWare Driver Thread
SkaL- απάντησε στο θέμα του jpavly topic στην ενότητα Κάρτες Γραφικών
Δεν διαφωνώ για τις επιδόσεις, είναι καλοί drivers πιστεύω πως τα προβλήματα μου έχουν να κάνουν με την Βeta σε συνδιασμό με την 670 της MSI, reference μοντέλα πρέπει να είναι οκ. -
The nVidia ForceWare Driver Thread
SkaL- απάντησε στο θέμα του jpavly topic στην ενότητα Κάρτες Γραφικών
Τελικά το ίδιο πρόβλημα με oced κάρτα μου παρουσιάστηκε και στο Diablo 3 με αυτούς τους drivers, η κάρτα μου όμως δεν έχει πρόβλημα πουθενά αλλού με τους νέους drivers, την δοκίμασα με kombustor, unigine και σχεδόν όλα τα τελευταία 3d mark και όλα οκ. Πάντως δεν είδα κάποιο κέρδος σε επιδόσεις στα 3dmark εκτός αν είναι στο + - 1% και δεν βλέπω την διαφορά. -
The nVidia ForceWare Driver Thread
SkaL- απάντησε στο θέμα του jpavly topic στην ενότητα Κάρτες Γραφικών
\Mάλλον η κάρτα μου το κάνει και όχι το παιχνίδι αν και αυτό το το game φαίνεται πιο πρόχειρο σε σχέση με το πρώτο dead island. Σε ευχαριστώ για τα το tip αλλά δεν μπορώ το χρησιμοποιήσω παίζω Lan coop, νομίζω πως έχει να κάνει με το μεγάλο boost που έχει η υλοποίηση της msi που έχω και με αυτόν τον driver τρώει ζόρι, τώρα παίζω με μικρό underclock και δείχνει να τα καταφέρνει, ακόμα δεν ξέρω όμως.... πάντως το συγκεκριμένο game ή καλύτερα η μηχανή του στρεσάρει πολύ τις κάρτες. -
The nVidia ForceWare Driver Thread
SkaL- απάντησε στο θέμα του jpavly topic στην ενότητα Κάρτες Γραφικών
Στην GTX 670 της υπογραφής έχω πρόβλημα με το dead island riptide, η κάρτα crasharei in game και βάζει μόνη της την gpu στα 705mhz, μου το κάνει αυτό και default μετά απο κάνα 15 λέπτο gaming. Mε άλλους drivers παίζει άνετα στα 1250mhz. -
Δεν ξέρω πως είναι τα οικονομικά σου αλλά με λίγα χρήματα μπορείς να βρείς μια κάρτα σαν την 6850 και να παίξεις τα πάντα με full γραφικά σε 1366χ768 και φυσικά όλα τα cod μια που είδα πως παίζεις ΒΟ, στα cod θα έχεις πάνω απο 100Fps. Μια κάρτα σαν και αυτή θα δέσει τέλεια με το pc σου.
-
H κάρτα σου είναι η HD3650 ?
