Jump to content

yanni

News Posters
  • Δημοσιευσεις

    38.491
  • Εγγραφή

  • Τελευταια επισκεψη

  • Days Won

    147

3 Ακόλουθοι

Σχετικά με το μέλος yanni

  • Τίτλος
    News Spammer
  • Γενέθλια 29/12/1974

Πληροφορίες Προφίλ

  • Φύλο
    Άνδρας
  • Περιοχή
    Αθήνα - Ίλιον
  • Ενδιαφέροντα
    Computers / Maths
  • Επάγγελμα
    Maths

Πρόσφατοι επισκέπτες

19.769 εμφανίσεις προφίλ
  1. yanni

    Πείτε Ό,τι Θέλετε v6.0

    Καλοκαίρι, ζέστη, ανοιχτά παράθυρα, πλησιάζει και μία η ώρα και οι γείτονες απέναντι κάθονται και αναλύουν φωναχτά - έχουν ψιλό διαφωνίες - τα τεκταινόμενα του survivor. Το κερασάκι στην τούρτα να τους ακούς να λένε "νούμερα" παίκτες του survivor.
  2. yanni

    Παγκόσμια Έρευνα Λογισμικού της BSA

    Η BSA μας ενημερώνει με δελτίο τύπου της, για τα αποτελέσματα από την τελευταία της έρευνα, όσον αφορά την χρήση μη αδειοδοτημένου λογισμικού. Στην Ελλάδα ειδικότερα, το ποσοστό χρήστης μη αδειοδοτημένου λογισμικού έχει πέσει στο 61%, με την BSA να τονίζει ότι η κυβερνοασφάλεια είναι ο νούμερο ένα λόγος, για τον οποίο πρέπει να αποφεύγεται η χρήση του, ενώ προτείνει και την χρήση συστήματος Διαχείρισης Πόρων Λογισμικού (Software Asset Management), για μεγαλύτερη ασφάλεια. Περισσότερα στο δελτίο τύπου που ακολουθεί. Η Χρήση Μη Αδειοδοτημένου Λογισμικού μειώνεται σε 61% στην Ελλάδα με την παραβίαση δεδομένων να αναφέρεται ως κυρίαρχο θέμα ανησυχίας των CIO σε επίπεδο συμμόρφωσης Σύμφωνα με την έρευνα η κυβερνοασφάλεια είναι ο νούμερο ένα λόγος, για τον οποίο πρέπει να αποφεύγεται η χρήση μη αδειοδοτημένου λογισμικού Αθήνα, 20 Ιουνίου 2018 – Για τη μείωση του κινδύνου των κυβερνοεπιθέσεων και την προαγωγή του τελικού αποτελέσματος, οι επιχειρήσεις θα πρέπει να εξαλείψουν το μη αδειοδοτημένο λογισμικό που βρίσκεται εγκατεστημένο στα δίκτυά τους και να εισάγουν σύστημα Διαχείρισης Πόρων Λογισμικού (Software Asset Management), σύμφωνα με την Παγκόσμια Έρευνα Λογισμικού της BSA | The Software Alliance. Η έρευνα που δημοσιεύτηκε σήμερα κατέληξε στο συμπέρασμα ότι στην Ελλάδα, το 61% του λογισμικού που βρίσκεται εγκατεστημένο σε υπολογιστές δεν ήταν νομίμως αδειοδοτημένο, το οποίο είναι το υψηλότερο ποσοστό στη Δυτική Ευρώπη, ενώ είναι υψηλότερο ακόμη και από το μέσο όρο στο σύνολο της Κεντρικής και Ανατολικής Ευρώπης. Αυτό αντιπροσωπεύει μια μείωση κατά 2 ποσοστιαίες μονάδες σε σύγκριση με την προηγούμενη έρευνα της BSA που δημοσιεύτηκε το 2016. Η εμπορική αξία του μη αδειοδοτημένου λογισμικού που βρίσκεται εγκατεστημένο στην Ελλάδα βρέθηκε να ανέρχεται στο ποσό των 173.000.000 δολαρίων ΗΠΑ. Η μείωση του ποσοστού της πειρατείας λογισμικού οφείλεται στις συγκροτημένες ενέργειες προς επιβολή του νόμου τόσο εκ μέρους της BSA όσο και των κρατικών οργάνων και είναι αποτέλεσμα της αύξησης της Διαχείρισης Πόρων Λογισμικού εκ μέρους των επιχειρήσεων (Software Asset Management), την αύξηση της χρήσης συνδρομητικού λογισμικού και στην περιορισμένη οικονομική ανάκαμψη. Σε όλο τον κόσμο, οι επιχειρήσεις κάνουν χρήση λογισμικού προκειμένου να βελτιώσουν τον τρόπο που δραστηριοποιούνται επιχειρηματικά, να αυξήσουν τα κέρδη τους, να προσεγγίσουν νέες αγορές και να κερδίσουν ανταγωνιστικά πλεονεκτήματα. Ωστόσο, όπως αναφέρουν οι CIOs και όπως επιβεβαιώνεται από την ανάλυση της έρευνας που πραγματοποιήθηκε, εάν το λογισμικό είναι μη αδειοδοτημένο, οι επιχειρήσεις διατρέχουν ένα σημαντικό κίνδυνο να αντιμετωπίσουν συχνά-σοβαρές απειλές κατά της ασφάλειας. Στην πραγματικότητα, οι CIOs παρατήρησαν ότι η κλοπή προσωπικών και εταιρικών δεδομένων είναι το πρωταρχικό μέλημά τους αναφορικά με το κακόβουλο λογισμικό που μπορεί να συνοδεύει μη αδειοδοτημένο λογισμικό. Κατά συνέπεια, περισσότεροι από τους μισούς CIOs που συμμετείχαν στην έρευνα ανέφεραν τους κινδύνους κυβερνοασφάλειας ως τον νούμερο ένα λόγο για τον οποίο πρέπει να αποφεύγεται το μη αδειοδοτημένο λογισμικό (54 %), με δεύτερο λόγο τον μικρότερο κίνδυνο που διατρέχουν λόγω νομικών ζητημάτων (43 %). Για καλύτερη κατανόηση των συνεπειών της χρήσης μη αδειοδοτημένου λογισμικού, η BSA δημοσίευσε την Παγκόσμια Έρευνα Λογισμικού 2018: Διαχείριση Λογισμικού: Επιτακτική Ανάγκη Ασφάλειας, Επαγγελματική Ευκαιρία. Η έρευνα ποσοτικοποιεί την ένταση και την αξία του μη αδειοδοτημένου λογισμικού που βρίσκεται εγκατεστημένο σε προσωπικούς η/υ σε περισσότερες από 110 χώρες και περιοχές και περιλαμβάνει σχεδόν 23.000 απαντήσεις από καταναλωτές, εργαζόμενους και CIOs. «Οργανισμοί σε όλο τον κόσμο χάνουν τα οικονομικά οφέλη και τα πλεονεκτήματα ασφαλείας που παρέχει το λογισμικό του οποίου γίνεται σωστή διαχείριση.» δηλώνει η Victoria Espinel, Πρόεδρος και Διευθύνουσα Σύμβουλος της BSA | The Software Alliance. «Οι επιχειρήσεις θα πρέπει να καθιερώσουν προγράμματα Διαχείρισης Πόρων Λογισμικού για να αξιολογούν και να διαχειρίζονται το λογισμικό στα δίκτυά τους. Αυτό, με τη σειρά του, βοηθάει τις επιχειρήσεις να μειώσουν τον κίνδυνο απειλητικών κυβερνοεπιθέσεων και βοηθάει στην αύξηση των εσόδων τους» Σύμφωνα με τα κυριότερα ευρήματα της έρευνας: · Η χρήση μη αδειοδοτημένου λογισμικού, αν και ελαφρώς μειωμένη, είναι ακόμη ευρέως διαδεδομένη. Το μη αδειοδοτημένο λογισμικό εξακολουθεί να χρησιμοποιείται σε όλο τον κόσμο σε ανησυχητικά επίπεδα, με ποσοστό 37 % να αφορά λογισμικό εγκατεστημένο σε προσωπικούς η/υ – σημειώνεται πτώση μόνο δύο μονάδων από το 2016. · Οι CIOs αναφέρουν ότι το μη αδειοδοτημένο λογισμικό είναι όλο και περισσότερο επικίνδυνο και ακριβό. Το κακόβουλο λογισμικό που προέρχεται από μη αδειοδοτημένο λογισμικό κοστίζει στις εταιρείες παγκοσμίως σχεδόν 359 δισεκατομμύρια δολάρια το χρόνο. · Η όλο και μεγαλύτερη συμμόρφωση προς το αδειοδοτημένο λογισμικό αναδεικνύεται σήμερα σε οικονομικό παράγοντα και ταυτόχρονα σε επιτακτική ανάγκη ασφάλειας. Όταν οι εταιρείες κάνουν πρακτικά βήματα προς την ενίσχυση της διαχείρισης του λογισμικού τους, μπορούν να αυξήσουν τα κέρδη τους έως και σε ποσοστό 11 %. · Οι επιχειρήσεις σήμερα μπορούν να κάνουν ουσιαστικά βήματα για να βελτιώσουν τη διαχείριση του λογισμικού τους. Έρευνες δείχνουν ότι οι επιχειρήσεις μπορούν να πετύχουν εξοικονόμηση μέχρι και 30 % στα ετήσια έξοδα λογισμικού εφαρμόζοντας ένα δυναμικό πρόγραμμα Διαχείρισης Πόρων Λογισμικού και βελτιστοποίησης της αδειοδότησης λογισμικού. Μέσω της σε βάθος ανάλυσης, η έρευνα δείχνει ότι οι εταιρείες μπορούν να εφαρμόσουν ισχυρά μέτρα, συμπεριλαμβανομένων των προγραμμάτων Διαχείρισης Πόρων Λογισμικού προκειμένου να βελτιώσουν τον τρόπο που διαχειρίζονται το λογισμικό, και ως εκ τούτου να αυξήσουν τα κέρδη, να μειώσουν τους κινδύνους ασφαλείας και να αυξήσουν τις ευκαιρίες. Για να διερευνήσετε τα αποτελέσματα της έρευνας, συμπεριλαμβανομένης μιας κατανομής των δεδομένων ανά χώρα, επισκεφτείτε το διαδικτυακό τόπο www.bsa.org/globalstudy.
  3. Δεν είναι λίγοι αυτοί που επιλέγουν να εγκαταστήσουν στο σύστημά τους ένα Android emulator. Ένα Android emulator επιτρέπει να παίζουμε κάποια αγαπημένα mobile παιχνίδια που έχουμε στο κινητό μας, σε μεγάλη οθόνη, χωρίς να "σκοτώνουμε" την μπαταρία του κινητού, αλλά και να τρέχουμε εφαρμογές που ίσως δεν βρίσκουμε στα windows ή στο Linux. Ένα από τα γνωστά Android emulators είναι και το Andy OS, το οποίο όμως τώρα κατηγορείται ότι εγκαθιστά κρυφά miner για ψηφιακά νομίσματα κατά την εγκατάστασή του. Όπως φαίνεται και στο παρακάτω βίντεο που ανέβασε ένας χρήστης, κατά την εγκατάσταση του Andy OS, εγκαθίσταται και κάποια άλλη εφαρμογή η οποία εμφανίζεται στις διαδικασίες με την ονομασία updater.exe. Το updater.exe δεν φαίνεται να περιλαμβάνεται στον installer του Andy OS, αλλά εγκαθίσταται κατά την διάρκεια της εγκατάστασης του Andy OS, μέσω διαδικτύου. Το αποτέλεσμα είναι αυξημένη χρήση της GPU, με παράλληλα χαμηλότερες επιδόσεις στα παιχνίδια ή άλλες εφαρμογές που χρησιμοποιούν αυτή. Σύμφωνα με ένα εκπρόσωπο από την Andy, το Andy OS αξιοποιεί τεχνολογία blockchain και για αυτό ανιχνεύεται ως κακόβουλο λογισμικό. Σύμφωνα με άλλον εκπρόσωπο της Andy, ο miner δεν είναι μέρος του Andy OS και εγκαθίσταται μέσω κάποιου "third party installation file". Το κατά πόσο η Andy θα δώσει μια πειστική εξήγηση όσον αφορά το updater.exe, μένει να το δούμε. Μέχρι τότε, αν χρησιμοποιείτε το Andy OS, ίσως θα ήταν καλή ιδέα να σκεφτείτε την προσωρινή έστω αντικατάστασή του με άλλον emulator.
  4. Η Nvidia έχει ποντάρει πολλά στον τομέα της τεχνητής νοημοσύνης, παρουσιάζοντας κατά καιρούς νέα παραδείγματα εφαρμογής της. Το τελευταίο σχετικό παράδειγμα είναι αυτό της μετατροπής ενός τυπικού βίντεο, για παράδειγμα των 30 καρέ ανά δευτερόλεπτο, σε βίντεο super slow motion με 240 ή 480 καρέ το δευτερόλεπτο. Μάλιστα οι ερευνητές της Nvidia πιστεύουν ότι το τελικό αποτέλεσμα που επιτυγχάνει η τεχνική τους, είναι καλύτερο ακόμα και από αυτό που επιτυγχάνει κάποιος χρησιμοποιώντας ιδιαίτερα ακριβό εξοπλισμό για την λήψη super slow motion βίντεο. Αν και υπάρχουν σχετικά φίλτρα για την δημιουργία slow motion βίντεο από συνηθισμένα βίντεο, το τελικό αποτέλεσμα συνήθως δεν είναι ιδιαίτερα ποιοτικό, με σπαστή και αφύσικη κίνηση. Οι ερευνητές της Nvidia, σε συνεργασία με ερευνητές από τα πανεπιστήμια της Μασαχουσέτης και της Καλιφόρνιας, ανέπτυξαν μια τεχνική η οποία χρησιμοποιεί τεχνητή νοημοσύνη προκειμένου να δημιουργήσουν super slow motion βίντεο με ιδιαίτερα ομαλή και φυσική κίνηση. Η τεχνική, που φέρει την ονομασία "variable-length multi-frame interpolation", συνδυάζει δύο νευρωνικά δίκτυα, προκειμένου να ανιχνευτούν τα αντικείμενα τα οποία κινούνται και η θέση που θα έχουν αυτά στα ενδιάμεσα καρέ που θα δημιουργηθούν. Εν συνεχεία αφαιρούνται από τα καρέ τα pixels τα οποία καλύπτονται από αντικείμενα, μειώνοντας έτσι στο τελικό αποτέλεσμα τα artifacts που θα μπορούσαν να έχουν δημιουργηθεί. Οι ερευνητές χρησιμοποίησαν κάρτες Nvidia Tesla V100 και ένα cuDNN-accelerated PyTorch deep learning framework, προκειμένου να πετύχουν ένα τελικό αποτέλεσμα το οποίο θεωρείται ποιοτικότερο ακόμα και από αυτό που μπορεί να επιτύχει κάποιος με ακριβό εξοπλισμό, ειδικά για την δουλειά αυτή. Μια ιδέα μπορείτε να πάρετε από το παρακάτω βίντεο.
  5. Απλα τον ερμηνευεις λαθος. Το περιμενετε τα δευτερης γενιας, δεν σημαινει και αγοραστε κιολας. Αν τα δευτερης γενιας συνεχιζουν να χρησιμοποιουν chroma subsampling, περιμενεις τα 3ης γενιας ή τελος παντων μια σωστη υλοποιηση.
  6. yanni

    Η πονηριά στις Αγγελειες

    Στο θέμα με το ebay ή σε περιπτώσεις που κάποιος βρήκε κάτι με 80% έκπτωση ή κέρδισε κάτι στον διαγωνισμό, προφανώς και δεν χρωστάει σε κανέναν κάτι να το δώσει σε τιμή ebay, με 80% έκπτωση ή δώρο. Αν κάτι των 500 ευρώ, το τσιμπήσει στα 100 και το βγάλει στα 300, έχει και αυτός κέρδος και ο αγοραστής. Αν κάτι στο ebay στα 100 ευρώ πουλιέται εδώ 300 και το βγάλει στα 300, δύσκολα θα βρει αγοραστή. Αν το βρήκε στα 100, εδώ πουλιέται 300 και το βγάλει στα 200, ισχύει ότι παραπάνω. κερδίζει και αυτός και ο αγοραστής. Το λάθος που γίνεται σε τέτοιες περιπτώσεις είναι ότι ο υποψήφιος αγοραστής θεωρεί ότι έχει ο πωλητής υποχρέωση να πουλήσει το προϊόν σε αυτόν και στην τιμή που αυτός επιθυμεί. Προφανώς και δεν ισχύει αυτό. Αν κάτι πωλείται στο ebay 100 ευρώ και κάποιος εδώ το πουλάει 300, αγοράστε το από το ebay. Είναι εντελώς διαφορετική περίπτωση να πωλείται κάτι πολύ ψηλότερα από την αξία του, από ότι να πωλείται σε λογική ή χαμηλή τιμή, με τον πωλητή να έτυχε να ευτυχίσει να του κάτσει μια καλή αγορά και να μπορεί να βγάλει ένα κάποιο επιπλέον κέρδος.
  7. Οι πρώτες οθόνες υψηλής ανάλυσης 4K(3840x2160) που προσφέρουν ταυτόχρονα και υψηλό ρυθμό ανανέωσης 144Hz, μπορεί να είναι ιδιαίτερα ακριβές, αλλά δεν φαίνεται να προσφέρουν και ανάλογης αξίας εικόνα, όταν κάποιος τις ωθήσει στις μέγιστες επιδόσεις τους. Από ότι φαίνεται το DisplayPort 1.4 δεν είναι ικανό να προσφέρει το απαιτούμενο bandwidth για άριστη εικόνα 4K στα 144Hz, αλλά μόνο μέχρι τα 120Hz. Σύμφωνα με το Techpowerup, πολλοί από αυτούς που έσπευσαν να δώσουν $2000 δολάρια για μια από τις πρώτες 4K 144Hz, αναφέρουν προβλήματα στην ποιότητα της εικόνας όταν αυτή δουλεύει στα 144Hz, προβλήματα που δεν εμφανίζονται όταν ο ρυθμός ανανέωσης είναι 120Hz ή χαμηλότερος. Από ότι φαίνεται το πρόβλημα βρίσκεται στο DisplayPort 1.4 το οποίο είναι σε θέση να προσφέρει bandwidth της τάξης των 26Gbits/sec. Το bandwidth αυτό είναι αρκετό για εικόνα ανάλυσης 4K στα 120Hz, αλλά όχι για εικόνα ανάλυσης 4K στα 144Hz. Οι κατασκευαστές λοιπόν φαίνεται να υιοθετούν τεχνικές chroma subsampling (YCbCr), όπου μεταφέρεται η πληροφορία για τις αποχρώσεις του γκρι σε πλήρη ανάλυση 3840x2160, αλλά η πληροφορία για το χρώμα μεταφέρεται στην μισή, οριζόντια, ανάλυση, δηλαδή 1920x2160. Αν και η παραπάνω τεχνική, γνωστή και ως 4:2:2 είναι σε θέση να εξοικονομήσει αρκετό bandwidth, χωρίς εμφανή απώλεια ποιότητας σε περίπτωση προβολής κάποιας ταινίας ή και σε παιχνίδια σε έναν βαθμό, αυτό δεν ισχύει στην περίπτωση που κάποιος θέλει να απεικονίσει κείμενο ή κάποιο user interface. Στην περίπτωση αυτή το αποτέλεσμα στην οθόνη είναι σαφώς χαμηλότερης ποιότητας, έχοντας μια κάποια θολούρα, καθιστώντας το διάβασμα κειμένου πιο δύσκολο. Στην παρακάτω πρώτη εικόνα, φαίνεται πως σε περιπτώσεις γωνιών με υψηλής αντίθεσης χρώματα, το αποτέλεσμα είναι σαφέστατα κατώτερο με τεχνικές subsampling, ενώ σε επιφάνειες με χαμηλή αντίθεση, η διαφορά στην ποιότητα είναι δύσκολο να ανιχνευτεί. Στην δεύτερη εικόνα μπορείτε να πάρετε μια ιδέα για το πως λειτουργεί το subsampling και τις επιπτώσεις χρήσης αυτού στα χρώματα. Φαίνεται λοιπόν ότι η πρώτης γενιάς οθόνες, μπορεί στα χαρτιά να προσφέρουν στους gamers αυτό που επιθυμούσαν και υψηλή ανάλυση και 144Hz ρυθμό ανανέωσης, αλλά το κάνουν με τρόπο που ίσως να μην ικανοποιήσει πολλούς αγοραστές τους, ωθώντας τους ίσως να χρησιμοποιούν τις οθόνες τους με ρυθμό ανανέωσης στα 120Hz. Και βέβαια το πρόβλημα εδώ, όπως και σε τόσες άλλες περιπτώσεις, είναι ότι οι κατασκευαστές δεν ενημερώνουν σχετικά τους καταναλωτές, μέσω των αναγραφόμενων τεχνικών χαρακτηριστικών. Οι μόνες λύσεις που υπάρχουν για την αποφυγή του παραπάνω προβλήματος, είναι η χρήση θύρας HDMI 2.1, η οποία προσφέρει το απαιτούμενο bandwidth ή η ενεργοποίηση του χαρακτηριστικού DSC (Display Stream Compression) που προσφέρει το DisplayPort 1.4. Αν και η συμπίεση του DSC έχει επιπτώσεις στην τελική ποιότητα της εικόνας, αυτές είναι σαφέστατα μικρότερες έναντι αυτών που προκαλούνται από τις τεχνικές chroma subsampling. Το πρόβλημα εδώ είναι ότι δεν υπάρχουν αρκετοί ελεγκτές εικόνας που να υποστηρίζουν το χαρακτηριστικό DSC. Όπως και σε άλλες περιπτώσεις και εδώ φαίνεται να ισχύει η συμβουλή που θέλει να αποφεύγουμε τα πρώτης γενιάς προϊόντα. Αν σκέφτεστε την αγορά μιας οθόνης 4K με ρυθμό ανανέωσης στα 144Hz, ίσως καλύτερα να περιμένετε.
  8. yanni

    chroma subsampling 1.jpg

  9. yanni

    chroma subsampling 2.jpg

  10. yanni

    Η πονηριά στις Αγγελειες

    Στις καρτες μπορει να εχει μια καποια αξια και το συστημα ψυξης. Ο επεξεργαστης τωρα.... Να το πω αλλιως, αν σταματησει να δινει σημα το pc, δεν λες με την μια " ο επεξεργαστης των 1000€ θα ειναι, ουτε μνημες, ουτε μητρικη, ουτε τιποτα, ας τον δωσω 20€". Παντως εδω οι τυποι ψαχνουν οχι μονο αυτους που νομιζουν οτι μπορουν να φτιαξουν επεξεργαστη, αλλα και αυτους που νομιζουν οτι οι επεξεργαστες φτιαχνονται, επειδη ουτε γνωριζουν ουτε ρωτανε. Προσωπικα εχω μεγαλυτερο θεμα με αγγελιες τυπου "4850 στα 50€"...
  11. yanni

    Νέα οικονομικά PC cases, P7 Window και P7 Silent, από την Antec

    Η Antec εμπλουτίζει την σειρά κουτιών Performance Series, με δύο νέα mid-tower cases, τα P7 Window και P7 Silent. Και τα δύο κουτιά απευθύνονται κυρίως σε gamers, έχοντας άπλετο χώρο εσωτερικά για μεγάλου μήκους κάρτες γραφικών, έως και 390 χιλιοστών, πολλαπλά αποθηκευτικά μέσα, αλλά και δυνατότητα να φιλοξενήσουν συστήματα υδρόψυξης με ψυγείο των 360 χιλιοστών. Το P7 Window έρχεται με ακριλικό παράθυρο το οποίο επιτρέπει την επίδειξη του hardware που είναι τοποθετημένο στο εσωτερικό του, ενώ αντίθετα το P7 Silent έχει μεταλλικό πλαϊνό και εσωτερικά επένδυση από ειδικό υλικό το οποίο έχει στόχο να μπλοκάρει τον θόρυβο. Κατά τα άλλα τα κουτιά δείχνουν πανομοιότυπα. Η πρόσοψη μπορεί να αφαιρεθεί επιτρέποντας την πιο εύκολη συναρμολόγηση του hardware, ενώ το hard disk drive cage για τα αποθηκευτικά μέσα των 3,5'', μπορεί να αφαιρεθεί εντελώς ή να αλλάξει θέση. Υπάρχουν φίλτρα στο κάτω μέρος και στην πρόσοψη για τον περιορισμό της σκόνης στο εσωτερικό του κουτιού, με τα κουτιά να διαθέτουν θέσεις για τρεις ανεμιστήρες των 120 χιλιοστών ή δύο των 140 χιλιοστών πίσω από την πρόσοψη και μία θέση για ανεμιστήρα των 120 χιλιοστών στο πίσω μέρος τους. Μπορούν να φιλοξενήσουν μητρικές ITX, micro ATC και ATX, τροφοδοτικό με μήκος έως 200 χιλιοστά και σύστημα ψύξης επεξεργαστή με ύψος έως και 165 χιλιοστά. Οι δύο USB υποδοχές που διαθέτουν είναι τύπου USB 3.0. Και τα δύο κουτιά είναι διαθέσιμα στην τιμή των 48,90 ευρώ, περιλαμβανομένων των φόρων. Στην συσκευασία του P7 Window περιλαμβάνεται και ένας ανεμιστήρας των 120 χιλιοστών, ενώ σε αυτή του P7 Silent, δύο ανεμιστήρες των 120 χιλιοστών.
  12. yanni

    Antec P7 -3.jpg

  13. yanni

    Antec P7 -2.jpg

  14. yanni

    Antec P7 -1.jpg

×

Important Information

By using this site, you agree to our Όροι Χρήσης.