-
Posts
1.380 -
Εγγραφή
-
Τελευταία Επίσκεψη
Content Type
Forums
Ειδήσεις
Reviews
Αγγελίες
Blogs
Gallery
Everything posted by overclocked
-
Shooter Official Battlefield 3 Thread
overclocked απάντησε στο θέμα του Jaco topic στην ενότητα PC Gaming
παρτο μη το σκεφτεσαι καθολου μια χαρα τιμουλα ειναι!!. και εχεις και τα updates σου και ολα.- 13.882 απαντήσεις
-
- battlefield
- dice
-
(και 3 επιπλέον)
Tagged with:
-
Μην το πετάτε, χαρίστε το εδώ και κάντε κάποιον ευτυχισμένο...
overclocked απάντησε στο θέμα του dpolal topic στην ενότητα Τι-Που-Πόσο
ενδιαφερομαι αν μπορεις να μου το στειλεις σε Pm :jump1: -
The ATi Catalyst Driver thread.
overclocked απάντησε στο θέμα του GoriLLakoS topic στην ενότητα Κάρτες Γραφικών
σε 7 ειμαι εγω...:nada: -
The ATi Catalyst Driver thread.
overclocked απάντησε στο θέμα του GoriLLakoS topic στην ενότητα Κάρτες Γραφικών
και εγω εχω αυτο το προβλημα εδω και καιρο οπως και πολοι αλλοι που διαβαζω νετ. το παρουσιαζει οταν κανεις oc με msi η trixx μετα αν κανεις refresh η ανοιγεις παραθυρα κανει τρελο flickering γραμμες και τετοια. η μονη λυση που εχω βρει ειναι απλα αλλαζεις resolution μετα το βαζεις οπως το ειχες και σταματαει το προβλημα,βεβαια στο επομενο reboot πρεπει να το ξανακανεις.αλλα αμα ανοιγεις μια φορα το pc τη μερα δεν υπαρχει προβλημα οκ... και με 13.1 το κανει τωρα που τους εβαλα. -
https://play.google.com/store/apps/details?id=com.slf.ListglApp&feature=search_result#?t=W251bGwsMSwxLDEsImNvbS5zbGYuTGlzdGdsQXBwIl0. για gameloft games.(μεταφερει ολα τα αρχεια) και link2sd (δε μεταφερει ολα τα αρχεια ομως.) και directory bind ολα θελουν root.
- 2.728 απαντήσεις
-
- android
- applications
-
(και 3 επιπλέον)
Tagged with:
-
μια ζωη κλαψα εσυ!!!! :suicide2:
-
Shooter Official Battlefield 3 Thread
overclocked απάντησε στο θέμα του Jaco topic στην ενότητα PC Gaming
same problem:whistling- 13.882 απαντήσεις
-
- battlefield
- dice
-
(και 3 επιπλέον)
Tagged with:
-
The ATi Catalyst Driver thread.
overclocked απάντησε στο θέμα του GoriLLakoS topic στην ενότητα Κάρτες Γραφικών
δεν εχω κανενα prob στο wow και παιζω ολη μερα/νυχτα. dx11 -
MMO/Role-Playing World of Warcraft
overclocked απάντησε στο θέμα του stamatas topic στην ενότητα PC Gaming
οχι τερμα αυτο πρεπει να κανεις καθε μερα 25 daily quest σε καθε ενα faction(εχει πολλα) και αφου πας honored/revered/exalted αγοραζεις epics με valor points(hcs/raids) γενικα εχει πολυ λιωσιμο σε αυτο το θεμα. επισης για να κανεις craft τα epics ζητανε κατι harmonies(1 harmony καθε 10motes) τα οποια ειναι soulbound και πολυ rare drops(γιαυτο και τα πουλανε τα crafted items 30-40k gold και τα lw enchants as πουμε 2500g) . οποτε αλλο farming απο εκει για να μαζεψεις 6 για το καθε ιτεμ που θες να κανεις craft(αφου πρωτα πας honored/revered etc etc για να παρεις το recipe. επισης καθε βδομαδα κανοντας τα dailies περνεις καποια lucky coins 4 αποτι θυμαμε που τα χρησιμποιεις σε raid bosses για extra roll.εχτες πχ ειμουν στο raid φαγαμε το 4ο boss επεσαν τα items κανονικα αλλα οσοι ειχαμε coins μας βγηκε extra roll αλλοι απλα κερδισαν 25g αλλοι οπως εγω epic item που μπορω να κανω use.(extra loot δεν εχει σχεση με αυτα που ριχνει το boss και μοιραζοντε στο raid με dkp/council etc etc) ειναι ενα roll εναντιον του boss μου λιγα λογια.δεν ανταγωνιζεσε με τους αλους σε αυτο το ρολλ ,ε και αν σου κατσει free loot:)) hcs ειναι απλα για να πας ενα ilvl με μπλεδακια η οτι αλλο κανεις craft 463-470 ας πουμε και να συνεχισεις κανονικα στα raids μετα. -
MMO/Role-Playing World of Warcraft
overclocked απάντησε στο θέμα του stamatas topic στην ενότητα PC Gaming
τα hc dungeons ειναι βαρετα και ιδια με τα normal αν θες κατι δυσκολο, πολυ ποιο δυσκολο εχει τα challenge mode αυτων των dungeon. τωρα σε raid.. μεχρι στιγμης ειμαι στο 3ο Boss σε 25man παντα. ειναι καπως ζορικα αλλα με λιγο practice ολα θα ειναι οκ πιστευω για epic gear η1) αγοραζεις διαφορα world drops που πουλανε AH αν εισαι κανας φραγαντος, 2)η σικωνεις απο το world raid SHA αν εισαι τυχερος το grp σου να το κανει tag και να ριξει και loot. η λιωνεις σε ολα τα daily quests να πας honored/revered/exalted να παρεις και απο εκει καποια epics. θελει λιωσιμο και χρονο γενικα! -
MMO/Role-Playing World of Warcraft
overclocked απάντησε στο θέμα του stamatas topic στην ενότητα PC Gaming
εγω βλεπω men in black 3 μεχρι να καταφερει να κανει login ..... -
MMO/Role-Playing World of Warcraft
overclocked απάντησε στο θέμα του stamatas topic στην ενότητα PC Gaming
1hour left :-O -
Age of Fear: The Undead King | PC game | Download discounts at Green Man Gaming
-
MMO/Role-Playing World of Warcraft
overclocked απάντησε στο θέμα του stamatas topic στην ενότητα PC Gaming
Scroll of resurrection Οποίος θέλει scrollακι ας πει! -
και στις 25guilwars2 πωωωωωωωωω :wall: δεν προλαβενω τοσα mmo!!
-
The ATi Catalyst Driver thread.
overclocked απάντησε στο θέμα του GoriLLakoS topic στην ενότητα Κάρτες Γραφικών
εχω ενα θεμα οταν παω στο ccc και παω στο perfomance παταω sto amd overdrive και μολις πατησω accept στο licence agreement ολο το perfomance tab εξαφανιζετε Oo πρωτη φορα μου τυχενει αυτο.. τι μπορει να ειναι? εχω τους 12.8 αν και νομιζω το ειχα και στους 12.6 αυτο το θεμα..οσο για τα κωληματα στο flash ακομα να καταλαβω τι φτεει.. ανοιγο πχ μερικα παραθυρα youtube και οταν παταω απο το ενα στο αλλο βλεπω ασπριλες στο flash σαν να αργει να φορτοσει και αλλες φορες τρωει crash το flash.. ισως ειναι θεμα Mozilla τι να πω... -
καλο! After you hit level 60, any further experience you earn from killing monsters will begin to count toward Paragon levels There are 100 Paragon levels Every Paragon level will reward you with: Core stats such as Strength, Dexterity, Intelligence, and Vitality in amounts similar to what you’d gain from a normal level 3% Magic Find and 3% Gold Find Nephalem Valor (NV) will now also provide a 15% experience bonus per stack, With the Paragon system in place, we’re capping Magic Find and Gold Find to 300% (before Nephalem Valor). This means that without any Magic Find gear at all, you’ll hit the cap when you reach Paragon level 100. να δω τι θα πρωτοπαιξω τωρα λολ... guildwars 2,wow mists of pandaria ,diablo 3.. ε ρε καψιμο παλι....
-
δοκιμασες cpu master?
- 2.728 απαντήσεις
-
- android
- applications
-
(και 3 επιπλέον)
Tagged with:
-
Shooter Official Battlefield 3 Thread
overclocked απάντησε στο θέμα του Jaco topic στην ενότητα PC Gaming
εγω εστειλα mail στο site που το αγορασα και μετα ανοιξα και αυτο πως λεγετε στο paypal για επηστροφη χρηματων και τον λογο μαζι με το link του προιοντος. βεβαια απο το site μου απαντησαν σχεδον αμεσως και εκαναν στο asap refund..μου ειπε εχουν προβλημα με τα gw2 kai bf premium keys απο τον προμηθευτη τους και κανουν refund τους πελατες..οποτε ψαχτω δεν θα εισαι ο μονος και αν δε θελει bad reputation το site θα σου κανουν refund εγω το ειχα αγορασει june 18 οποτε μη μασας. παλι καλα που πειρα το gw απο το oficial site μη παθω κανα τρελο τη μερα του release haha- 13.882 απαντήσεις
-
- battlefield
- dice
-
(και 3 επιπλέον)
Tagged with:
-
Shooter Official Battlefield 3 Thread
overclocked απάντησε στο θέμα του Jaco topic στην ενότητα PC Gaming
ολα καλα!! απο paypal που ζητισα refund. και αυτος στο site Mου ειπε αμεσως συγνωμη θα κανουμε refund. This email confirms that your dispute with MySteam is now closed. Disputes are automatically closed if you receive a refund or if it's been more than 20 days since the dispute was opened. και τωρα η ερωτιση ...να το αγορασω απο g2play που το εχει 38.99 η θα εχω παλι τα ιδια προβληματα με EA..... αμα ειναι να κρατησω τα λευτα να αγορασω το wow expansion που βγενει λολ μου μηναν και τα close quarters.. περιεργο..- 13.882 απαντήσεις
-
- battlefield
- dice
-
(και 3 επιπλέον)
Tagged with:
-
Shooter Official Battlefield 3 Thread
overclocked απάντησε στο θέμα του Jaco topic στην ενότητα PC Gaming
ο δευτερος που μιλησα μου πε το ιδιο και οτι δε μπορει να κανει κατι . Rajat: Yes the premium is banned form BSOC. Our organisation who investigates the fraud purchases. Premium Online access disabled by BSOC for Battlefield 3 due to fraudulent purchase of key code. ελεος 40ευρω χαμενα? εστειλα mail kai στο site Που το αγορασα MySteam τι αλλο μπορω να κανω? αν μου δωσουν αλλο Key λογικα παλι το ιδιο θα γινει ..πρεπει να ζητησω refund? μεσω paypal το ειχα αγορασει- 13.882 απαντήσεις
-
- battlefield
- dice
-
(και 3 επιπλέον)
Tagged with:
-
Shooter Official Battlefield 3 Thread
overclocked απάντησε στο θέμα του Jaco topic στην ενότητα PC Gaming
δε μπορω να καταλαβω τι γινεται μιλησα με Live support μου ειπε. In this case I can escalate your issue to our concerned department so that we can look into your issue and get back to you with a solution through email or phone ( which one you will select) in 7 days or less. you: so whats the problem? Pranav: Yes the premium is banned form BSOC. you: what is bsoc? Pranav: Our organisation who investigates the fraud purchases. και μου ειπε να περιμενω απαντηση στο mail... μα τι γινετε...- 13.882 απαντήσεις
-
- battlefield
- dice
-
(και 3 επιπλέον)
Tagged with:
-
Shooter Official Battlefield 3 Thread
overclocked απάντησε στο θέμα του Jaco topic στην ενότητα PC Gaming
υπαρχει καποιο προβλημα στο battlelog? δε μου διχνει οτι ειμαι premium ουτε μπορω να παιξω φυσικα στα premium maps χμμμ edit μπορω να μπω βλεπω CQ maps αλλα δεν ειμαι premium στο site να βλεπω assigments/dog tags....- 13.882 απαντήσεις
-
- battlefield
- dice
-
(και 3 επιπλέον)
Tagged with:
-
κοιταζωντας στην sd να βρω που ειναι το data του game.. σκεφτηκα οτι ισως κανοντας ενα apk,data backup με το titanium η το mybackup και αντιγραφοντας to data folder στο pc (com.rockstar.maxpayne folder που ειναι μεσα στο android/data πχ..) μετα ισως μπορω απλα να κανω restore με titanium,copy απο το pc το data folder του game και gg... θα το δοκιμασω να δω μπας και δουλευει....ειναι σπαστικο να θελω να δοκιμαζω games και να πρεπει να τα κατεβαζω μεσω wifi ξανα και ξανα... :red: λοιπον!! το δοκιμασα στο nfs hot pursuit! εκανα backup μεσα στο κινητο με mybackup μετα αντεγραψα το data folder(400mb) στο pc, το εκανα uninstall. και μετα με ενα restore+copy δουλεψε και δε χρειστηκε να κατεβασω τπτ επισης βρηκα και το app DirectoryBind_0.2.0o.apk που οπως λενε μεταφερει τα data folders στην SD!!! οποτε ισως λυθουν ολα τα προβληματα μου παω να το ψαξω.
- 2.728 απαντήσεις
-
- android
- applications
-
(και 3 επιπλέον)
Tagged with:
-
λοιπον θελω τι βοηθεια σας!!! μετα απο χρονια με iphone ειπα να δοκιμασω το android. ολα καλα μεχρι στιγμης αλλα υπαρχει κατι που με χαλαει πολυ(ενας λογος που δεν πηγενα σε droid ,ισως κατι μου διαφευγει..) λοιπον!! οταν ειχα το iphone κατεβαζα ενα παιχνιδι το εκανα εγκατασταση με το itunes. οταν το βαριομουν το εσβηνα και οταν το ηθελα παλι απλα το εκανα install με itunes και καθαριζα!! τωρα με το android κατεβαζω το .apk κανω install,το ανοιγο κατεβαζει 1.7gb μεσω wifi(nova 3 Πχ) . οταν το σβηνω και θελω παλι να το βαλω πρεπει ξανα να κατεβασω τα 1.7gb γιατι το εχουν κανει ετσι??το βρισκω πολυ χρονοβωρο μιας και αλλαζω συνεχια apps....υπαρχει καποιος τροπος να μπορω να αποθηκευσω αυτα τα 1.7 gb στο δισκο και οποτε θελω να το βαλω ξανα απλα να κανω ενα copy paste? ειμαι rooted διαβαζω για titanium backup οτι κανει backup οτι θες στο κινητο .αλλα κανοντας ενα τεστ σε ενα game. ειδα οτι δεν μπορεις να κανεις ολο το data του backup..κανω κατι λαθος? υπαρχει καποιο tip?θελω να μπορω να βαζω εφαρμογες καπακι χωρις να πρεπει να κατεβαζω ολο το data μεσω net.. ενα αλλο προβλημα τωρα που παλευω εδω και 3 μερες να βρω λυση..μιας και εχω παραγηλει μια 8gb sd που αποτι φενεται δε θα βοηθησει...το κινητο μου ειναι 8gb /data 1.33 /mnt/sd(αποθηκευση usb,sd το γραφει) 4,79gb kai συστημα 443.. δηλαδη εχω 4-5 gb ελευθερα.... βαζωντας εφαρμογες 1-2gb fullarei αμεσως και μετα δε μπορω να κατεβασω αλλη γιατι λεει οτι ειναι full..εχω διαβασει απειρες ωρες σε forums guides. εκανα root εβαλα το link2sd που λενε εκανα και το ext2 1gb σε μια 2gb sd που εχω.. κατεβαζω εφαρμογη την κανει link to >>sd αλλα τα 5gb του κινητου παλι γεμισαν μετα απο 4-5 μεγαλα games gameloft...τελικα δε γινεται ολα τα δεδομενα των game (1,7gb στη περιπτωση του nova 3) να πηγενουν στην εξωτερικη sd?? οταν θα βαλω πανω την 8ara και της κανω 1gb ext2 αρα θα εχω ελευθερα 7gb περιπου δε γινεται να μπενουν τα games εκει?? επισης γιατι το δευτερο διαμερισμα της sd το βαζουν μονο 1-2gb? μου φενονται λιγα για να μπουν εκει τα games..κατι δεν εχω καταλαβει νομιζω η απλα ζηταω πολλα.. θελω αν γινεται ολα τα game να μπενουν στο external sd(τα data τουλαχιστων). να μην αγκιζουν την εσωτερικη μνημη του κινητου... :sorry: :wall:
- 2.728 απαντήσεις
-
- android
- applications
-
(και 3 επιπλέον)
Tagged with:
