Jump to content

leros2004

Premium Members
  • Posts

    1.139
  • Εγγραφή

  • Τελευταία Επίσκεψη

Everything posted by leros2004

  1. leros2004

    Android Mobiles Thread

    Slim Beam 2.9 .... Home
  2. leros2004

    Android Mobiles Thread

    Επίσημη Ελληνική ?
  3. leros2004

    Android Apps

    Σε μενα κάνει άλλο κουλό... φιλαράκι με S3 δεν τον εμφανίζει ... αν το καλέσω εγώ μεσω viber ή αυτός εμένα τότε τον δείχνεις κανονικά στις επαφές. Μετά απο λίγο το ίδιο τον εξαφανίζει.. Επίσης όταν το εγκατέστησε δεν ήρθε καμια ειδοποίηση σε μενα ότι είναι χρήστης viber... Την ίδια ακριβώς συμπεριφορά με το συγκεκριμένο χρήστη έχει και σε iphone 4S που υπάρχει στη παρέα ...
  4. leros2004

    Android Apps

    Ο Dolphin Browser� HD ήταν απο πάντα δωρεάν ??
  5. Ελπίζω να κάνεις δουλειά
  6. Ενημέρωση: Καπαρωμένη από άλλο φόρουμ Καπαρωμένη από άλλο φόρουμ] Έφυγε Ελεύθερα Έφυγε
  7. Ενημέρωση: Καπαρωμένη από άλλο φόρουμ Ελεύθερη Καπαρωμένη από argy1 Ελεύθερα Καπαρωμένη από άλλο φόρουμ Σε όσους δεν απάντησα ζητώ συγνώμη έγινε ψιλοχαμός με τα μνμ :oops:
  8. Έστειλα Pm... γράψε μου ποιά θέλεις απο τις 2 V-Stream (Conexant CX23883-19) κρατημένη για τον argy1 Το σετάκι έχει κλείσει σε άλλο φόρουμ...
  9. Τελικά η ανάγκη θα καλυφθεί με δυνατότερο σετάκι ... οπότε είναι σειρά μου να χαρίσω το χαρισμένο P4S5A/DX+ - ECS Elitegroup Socket 478 σε αρίστη κατάσταση με έναν 2.4/512/533 SL6EF πάνω χωρίς ram P4S5A/DX+ ECS ELITEGROUP Motherboard Mainboard Drivers Manuals BIOS Με το I/O panel μαζί ... Επίσης χαρίζονται: Κάρτα τηλεόρασης: Tv Live (Conexant Fusion 878A) http://i1079.photobucket.com/albums/w517/leros2004/Pc%20Parts/IMG_0012.jpg Κάρτα τηλεόρασης: V-Stream (Conexant CX23883-19) Pc Parts pictures by leros2004 - Photobucket 2 x Fax Modem: Conexant CX06834-12 Pc Parts pictures by leros2004 - Photobucket Albatron PX848PV Pro (άγνωστης λειτουργικής κατάστασης) Παραλαβή παράδοση απο Τρίτη ...
  10. Ένα μεγάλο ευχαριστώ για το σετάκι !!! Άψογος και ταχύτατος
  11. Με ενδιαφέρει το 2ο πακετάκι, είμαι Παλιό Φάληρο
  12. AMD 2000XP πάνω σε gigabyte ga7va xp μαμά ψύκτρα. Δεν ξέρω άμα δουλεύουν πλέον, όταν τα ξύλωσα δούλευαν κανονικά. Είναι σκονισμένα (εξευγενισμός του μες την μπίχλα). Μόνο από το σπίτι μου παραλαβή, ανατολικά προάστια (Αθήνα). Θα προτιμούσα να δωθούν σε διαφορετικά άτομα (αυξάνονται οι πιθανότητες κάποιος να τα έχει ανάγκη). Άμα είναι για καλό σκοπό (π.χ. για κάνα σχολείο κτλ) μπορώ να βρω και VGA/μνήμες/19" CRT με λίγο κόπο λογικά. Καλημέρα .. αν υπάρχει ακόμα το πρώτο σετακι ελεύθερο, θα με ενδιέφερε
  13. leros2004

    Δικαιώματα καταναλωτή

    Ο καινούργιος δίσκος είναι ολόιδιος με το χαλασμένο ?
  14. leros2004

    The ATi Catalyst Driver thread.

    Είμαι απο format (μερική αναβάθμιση), με 1 5850 τι βάζουμε ?? To τελευταίο επίσημο ? (AMD Catalyst™ Accelerated Parallel Processing (APP) Technology Edition) ή ο Atiman έχει κάτι καλύτερο :magic:
  15. leros2004

    Δικαιώματα καταναλωτή

    1 20άρικο για μεταφορικά νομίζω είναι καλά..... Είναι λογικό στα 10 κομμάτια που θα πάρεις κάποιο θα είναι ελαττωματικό, δεν δικαιούσαι να παραπονιέσαι, το μεροκάματο είναι καλό
  16. leros2004

    Atiman Catalyst Uninstaller software

    Κατευθείαν τους hotfix , είναι ανεξάρτητοι .
  17. leros2004

    Δικαιώματα καταναλωτή

    Ε καλά δεν είναι και τόσο μακριά τελικά :whistling
  18. leros2004

    The ATi Catalyst Driver thread.

    Επειδή χάθηκε στο κυκεώνα του θέματος το επαναφέρω μήπως και :computer:
  19. leros2004

    The ATi Catalyst Driver thread.

    Καλησπέρα σε όλους, τελικά αποφάσισα να περάσω τους 10.9 hotfix (Απο 10.3) στη 5850 (No OC)που έχω... Αποτελέσματα : νομίζω τα έκανα σωστά Μετά πέρασα και τα καινούργια profiles (Λίστα με τα παιχνίδια που υποστηρίζουν υπάρχει?) Το mafia φαίνεται να πηγαίνει ποιο άνετα απο ότι με 10.3 ... (1680x1050, Full All, Psysx High) Όντως τα ρολόγια σε 2D είναι πάλι 157/300 Επίσης θέλω να ρωτήσω σε αυτό: Χρειάζεται (υπάρχει) update στα τικαρισμένα ? Τα είχα περάσει τότε με τους 10.3 drivers.....
  20. leros2004

    The ATi Catalyst Driver thread.

    Μέ 1 5850 και χωρίς προβλήματα με αυτούς : 1) Αξίζει να πάω σε 10.9 hotfix? 2) Με ενδιαφέρει η απόδοση στα παιχνίδια , bench δεν κάνω. 3) Με 10.9 ξεχνάω το 175/300 σε 2D?
  21. leros2004

    The ATi Catalyst Driver thread.

    Atiman 1000 ευχαριστώ..... Λοιπόν έκανα απεγκατάσταση σύμφωνα με το ευαγγέλιο, δοκίμασα εγκατάσταση με το exe... και μετά manual . Αποτελέσματα:
  22. leros2004

    The ATi Catalyst Driver thread.

    Λοιπόν τα μόνα inf που βρήκα εκεί μέσα είναι 2, βρίσκονται σε 2 διαφορετικούς φακέλους (LH6A_INF & LH_INF). Αυτοί οι φάκελοι βρίσκονται περίπου εκεί που μου έγραψες, για την ακρίβεια στο Packages\Drivers\Display Voila: ελπίζω να είναι τα σωστά Edit: Done It
  23. leros2004

    The ATi Catalyst Driver thread.

    Το Mobility Modder τo δοκίμασα με τους 10.7 αλλά τζίφος Γιαυτό είπα να απευθυνθώ στον ειδικό ....
  24. leros2004

    The ATi Catalyst Driver thread.

    Που μπορώ να τους βρώ??
  25. leros2004

    The ATi Catalyst Driver thread.

    Παίζοντας σήμερα λίγο με το laptop αποφάσισα να του κάνω ενημέρωση... Όλα καλά εκτός απο την κάρτα γραφικών: Δοκίμασα να κατεβάσω απο την ΑΤΙ τους 10.7 αλλά δεν με αφήνει να τους περάσω .. Γιατρέ μου υπάρχει φάρμακο ??? Edit:Θα μπορούσες να μου στείλεις και τον κωδικό για τα αρχεία σου ?
×
×
  • Δημιουργία...

Important Information

Ο ιστότοπος theLab.gr χρησιμοποιεί cookies για να διασφαλίσει την καλύτερη εμπειρία σας κατά την περιήγηση. Μπορείτε να προσαρμόσετε τις ρυθμίσεις των cookies σας , διαφορετικά θα υποθέσουμε ότι είστε εντάξει για να συνεχίσετε.