-
Posts
1.139 -
Εγγραφή
-
Τελευταία Επίσκεψη
Content Type
Forums
Ειδήσεις
Reviews
Αγγελίες
Blogs
Gallery
Everything posted by leros2004
-
Slim Beam 2.9 .... Home
-
Επίσημη Ελληνική ?
-
Σε μενα κάνει άλλο κουλό... φιλαράκι με S3 δεν τον εμφανίζει ... αν το καλέσω εγώ μεσω viber ή αυτός εμένα τότε τον δείχνεις κανονικά στις επαφές. Μετά απο λίγο το ίδιο τον εξαφανίζει.. Επίσης όταν το εγκατέστησε δεν ήρθε καμια ειδοποίηση σε μενα ότι είναι χρήστης viber... Την ίδια ακριβώς συμπεριφορά με το συγκεκριμένο χρήστη έχει και σε iphone 4S που υπάρχει στη παρέα ...
- 2.728 απαντήσεις
-
- android
- applications
-
(και 3 επιπλέον)
Tagged with:
-
Ο Dolphin Browser� HD ήταν απο πάντα δωρεάν ??
- 2.728 απαντήσεις
-
- android
- applications
-
(και 3 επιπλέον)
Tagged with:
-
Μην το πετάτε, χαρίστε το εδώ και κάντε κάποιον ευτυχισμένο...
leros2004 απάντησε στο θέμα του dpolal topic στην ενότητα Τι-Που-Πόσο
Ελπίζω να κάνεις δουλειά -
Μην το πετάτε, χαρίστε το εδώ και κάντε κάποιον ευτυχισμένο...
leros2004 απάντησε στο θέμα του dpolal topic στην ενότητα Τι-Που-Πόσο
Ενημέρωση: Καπαρωμένη από άλλο φόρουμ Καπαρωμένη από άλλο φόρουμ] Έφυγε Ελεύθερα Έφυγε -
Μην το πετάτε, χαρίστε το εδώ και κάντε κάποιον ευτυχισμένο...
leros2004 απάντησε στο θέμα του dpolal topic στην ενότητα Τι-Που-Πόσο
Ενημέρωση: Καπαρωμένη από άλλο φόρουμ Ελεύθερη Καπαρωμένη από argy1 Ελεύθερα Καπαρωμένη από άλλο φόρουμ Σε όσους δεν απάντησα ζητώ συγνώμη έγινε ψιλοχαμός με τα μνμ :oops: -
Μην το πετάτε, χαρίστε το εδώ και κάντε κάποιον ευτυχισμένο...
leros2004 απάντησε στο θέμα του dpolal topic στην ενότητα Τι-Που-Πόσο
Έστειλα Pm... γράψε μου ποιά θέλεις απο τις 2 V-Stream (Conexant CX23883-19) κρατημένη για τον argy1 Το σετάκι έχει κλείσει σε άλλο φόρουμ... -
Μην το πετάτε, χαρίστε το εδώ και κάντε κάποιον ευτυχισμένο...
leros2004 απάντησε στο θέμα του dpolal topic στην ενότητα Τι-Που-Πόσο
Τελικά η ανάγκη θα καλυφθεί με δυνατότερο σετάκι ... οπότε είναι σειρά μου να χαρίσω το χαρισμένο P4S5A/DX+ - ECS Elitegroup Socket 478 σε αρίστη κατάσταση με έναν 2.4/512/533 SL6EF πάνω χωρίς ram P4S5A/DX+ ECS ELITEGROUP Motherboard Mainboard Drivers Manuals BIOS Με το I/O panel μαζί ... Επίσης χαρίζονται: Κάρτα τηλεόρασης: Tv Live (Conexant Fusion 878A) http://i1079.photobucket.com/albums/w517/leros2004/Pc%20Parts/IMG_0012.jpg Κάρτα τηλεόρασης: V-Stream (Conexant CX23883-19) Pc Parts pictures by leros2004 - Photobucket 2 x Fax Modem: Conexant CX06834-12 Pc Parts pictures by leros2004 - Photobucket Albatron PX848PV Pro (άγνωστης λειτουργικής κατάστασης) Παραλαβή παράδοση απο Τρίτη ... -
Μην το πετάτε, χαρίστε το εδώ και κάντε κάποιον ευτυχισμένο...
leros2004 απάντησε στο θέμα του dpolal topic στην ενότητα Τι-Που-Πόσο
Ένα μεγάλο ευχαριστώ για το σετάκι !!! Άψογος και ταχύτατος -
Μην το πετάτε, χαρίστε το εδώ και κάντε κάποιον ευτυχισμένο...
leros2004 απάντησε στο θέμα του dpolal topic στην ενότητα Τι-Που-Πόσο
Με ενδιαφέρει το 2ο πακετάκι, είμαι Παλιό Φάληρο -
Μην το πετάτε, χαρίστε το εδώ και κάντε κάποιον ευτυχισμένο...
leros2004 απάντησε στο θέμα του dpolal topic στην ενότητα Τι-Που-Πόσο
AMD 2000XP πάνω σε gigabyte ga7va xp μαμά ψύκτρα. Δεν ξέρω άμα δουλεύουν πλέον, όταν τα ξύλωσα δούλευαν κανονικά. Είναι σκονισμένα (εξευγενισμός του μες την μπίχλα). Μόνο από το σπίτι μου παραλαβή, ανατολικά προάστια (Αθήνα). Θα προτιμούσα να δωθούν σε διαφορετικά άτομα (αυξάνονται οι πιθανότητες κάποιος να τα έχει ανάγκη). Άμα είναι για καλό σκοπό (π.χ. για κάνα σχολείο κτλ) μπορώ να βρω και VGA/μνήμες/19" CRT με λίγο κόπο λογικά. Καλημέρα .. αν υπάρχει ακόμα το πρώτο σετακι ελεύθερο, θα με ενδιέφερε -
Ο καινούργιος δίσκος είναι ολόιδιος με το χαλασμένο ?
-
The ATi Catalyst Driver thread.
leros2004 απάντησε στο θέμα του GoriLLakoS topic στην ενότητα Κάρτες Γραφικών
Είμαι απο format (μερική αναβάθμιση), με 1 5850 τι βάζουμε ?? To τελευταίο επίσημο ? (AMD Catalyst™ Accelerated Parallel Processing (APP) Technology Edition) ή ο Atiman έχει κάτι καλύτερο :magic: -
1 20άρικο για μεταφορικά νομίζω είναι καλά..... Είναι λογικό στα 10 κομμάτια που θα πάρεις κάποιο θα είναι ελαττωματικό, δεν δικαιούσαι να παραπονιέσαι, το μεροκάματο είναι καλό
-
Atiman Catalyst Uninstaller software
leros2004 απάντησε στο θέμα του atiman topic στην ενότητα Κάρτες Γραφικών
Κατευθείαν τους hotfix , είναι ανεξάρτητοι . -
Ε καλά δεν είναι και τόσο μακριά τελικά :whistling
-
The ATi Catalyst Driver thread.
leros2004 απάντησε στο θέμα του GoriLLakoS topic στην ενότητα Κάρτες Γραφικών
Επειδή χάθηκε στο κυκεώνα του θέματος το επαναφέρω μήπως και :computer: -
The ATi Catalyst Driver thread.
leros2004 απάντησε στο θέμα του GoriLLakoS topic στην ενότητα Κάρτες Γραφικών
Καλησπέρα σε όλους, τελικά αποφάσισα να περάσω τους 10.9 hotfix (Απο 10.3) στη 5850 (No OC)που έχω... Αποτελέσματα : νομίζω τα έκανα σωστά Μετά πέρασα και τα καινούργια profiles (Λίστα με τα παιχνίδια που υποστηρίζουν υπάρχει?) Το mafia φαίνεται να πηγαίνει ποιο άνετα απο ότι με 10.3 ... (1680x1050, Full All, Psysx High) Όντως τα ρολόγια σε 2D είναι πάλι 157/300 Επίσης θέλω να ρωτήσω σε αυτό: Χρειάζεται (υπάρχει) update στα τικαρισμένα ? Τα είχα περάσει τότε με τους 10.3 drivers..... -
The ATi Catalyst Driver thread.
leros2004 απάντησε στο θέμα του GoriLLakoS topic στην ενότητα Κάρτες Γραφικών
Μέ 1 5850 και χωρίς προβλήματα με αυτούς : 1) Αξίζει να πάω σε 10.9 hotfix? 2) Με ενδιαφέρει η απόδοση στα παιχνίδια , bench δεν κάνω. 3) Με 10.9 ξεχνάω το 175/300 σε 2D? -
The ATi Catalyst Driver thread.
leros2004 απάντησε στο θέμα του GoriLLakoS topic στην ενότητα Κάρτες Γραφικών
Atiman 1000 ευχαριστώ..... Λοιπόν έκανα απεγκατάσταση σύμφωνα με το ευαγγέλιο, δοκίμασα εγκατάσταση με το exe... και μετά manual . Αποτελέσματα: -
The ATi Catalyst Driver thread.
leros2004 απάντησε στο θέμα του GoriLLakoS topic στην ενότητα Κάρτες Γραφικών
Λοιπόν τα μόνα inf που βρήκα εκεί μέσα είναι 2, βρίσκονται σε 2 διαφορετικούς φακέλους (LH6A_INF & LH_INF). Αυτοί οι φάκελοι βρίσκονται περίπου εκεί που μου έγραψες, για την ακρίβεια στο Packages\Drivers\Display Voila: ελπίζω να είναι τα σωστά Edit: Done It -
The ATi Catalyst Driver thread.
leros2004 απάντησε στο θέμα του GoriLLakoS topic στην ενότητα Κάρτες Γραφικών
Το Mobility Modder τo δοκίμασα με τους 10.7 αλλά τζίφος Γιαυτό είπα να απευθυνθώ στον ειδικό .... -
The ATi Catalyst Driver thread.
leros2004 απάντησε στο θέμα του GoriLLakoS topic στην ενότητα Κάρτες Γραφικών
Που μπορώ να τους βρώ?? -
The ATi Catalyst Driver thread.
leros2004 απάντησε στο θέμα του GoriLLakoS topic στην ενότητα Κάρτες Γραφικών
Παίζοντας σήμερα λίγο με το laptop αποφάσισα να του κάνω ενημέρωση... Όλα καλά εκτός απο την κάρτα γραφικών: Δοκίμασα να κατεβάσω απο την ΑΤΙ τους 10.7 αλλά δεν με αφήνει να τους περάσω .. Γιατρέ μου υπάρχει φάρμακο ??? Edit:Θα μπορούσες να μου στείλεις και τον κωδικό για τα αρχεία σου ?
