-
Posts
427 -
Εγγραφή
-
Τελευταία Επίσκεψη
Πληροφορίες Προφίλ
-
Περιοχή
Λαμία
JdCZT's Achievements
Newbie (1/14)
-
Βαζουν συνεχεια remodeled αρματα μεσα..με αυτην την εννοια...οπως και πιστες...βαλανε και εφε με εκρηξεις σε βαρελια και αρματα...οσο παει γινεται "μολυβι" και βαραινει πολυ τον επεξεργαστη...οχι τοσο την καρτα...εξαλλου ακομη μονοπυρηνα ειναι γραμμενο το wot.
-
Εχω την εντυπωση οτι το jagdtiger δεν εχει πλεον το ιδιο depression...του φαγανε καποιες μοιρες...η αλλαξανε σε ορισμενα σημεια τις πιστες...να δω multi core ποτε θα το κανουνε...λεγανε για havoc engine μεσα στο 2014 αλλα δεν το κοβω...το μπρικι μου πλεον δε μπορει να παιξει full γραφικα και ο πυρηνας της cpu τρεχει 100% συνεχεια στις μαχες...
-
Πολυ unstable η εκδοση η μονο εμενα με πεταει στο desktop 2 φορες/μαχη;
-
Nitto 1320 Legends....ατιμη εξεταστικη..
- 7.789 απαντήσεις
-
- games
- new release
-
(και 2 επιπλέον)
Tagged with:
-
Eιμαι απο επαρχια και εδω δεν εχουν τετοιες πολυτελειες...
-
Πισω φοραω αυτα τα hertz http://www.audison.de/hertz/energy/ecx690.html και τα μπροστινα sony θα αντικατασταθουν με ενα ζευγαρι διαιρουμενα focal με το καιρο...ΔΕν ξερω για ενισχυτη αν θα βαλω αν και μου λενε πως τα ηχεια που εχω και σκεφτομαι να βαλω αδικουνται χωρις εναν ενισχυτη...Δωσε τα φωτα σου trendy εσυ που τα ξερεις... :flag:
-
Παιδια για να μη ξαναφτιαχνω καινουριο θεμα...Tελικα διαλεξα να παω σε οικονομικοτερα μοντελα και ειμαι αναμεσα σε 2 Alpine: http://www.gelisound.gr/ViewShopProduct2.aspx?Id=409300 Kenwood: http://www.gelisound.gr/ViewShopProduct2.aspx?Id=516967 Απο δυνατοτητες μαλλον η ζυγαρια γερνει προς τη Kenwood αλλα φιλος μου ειπε πως σε ολες τις κατηγοριες ακουστικα τουλαχιστον δεν συγκρινονται οι 2 εταιρειες...ειναι πολυ ποιο μπροστα η Alpine...Ειναι τοσο τρομερα καλυτερη;;;ΘΑ υπαρχει διαφορα στην ποιοτητα;; Eυχαριστω και συγγνωμη που σας εχω πρηξει.... :devil:
-
Generally...old school racing :nuke: http://generally.cjb.net/ Για να θυμουνται οι παλιοι και να μαθαινουνε οι νεοι...
- 7.789 απαντήσεις
-
- 1
-
-
- games
- new release
-
(και 2 επιπλέον)
Tagged with:
-
To ιδιο εννουμε Trendy σε αυτην την ταση αναφερομαι...μου εχουνε πει πως οσο μεγαλυτερη η ταση τοσο καλυτερα δινει τον ηχο σε ποιοτητα και δυναμη στον ενισχυτη γι αυτο οι 5ν + κοστιζουν τριπλασια και τετραπλασια απο πηγες των 2ν...
-
Αρχικα ευχαριστω για το ενδιαφερον... :yes4: Τιθεται θεμα συγκρισης μιας Alpine με 2ν ταση εξοδου με μια Pionner με ταση στα 4ν...Ειναι τοσο ανωτερες η Alpine;;;Ρωταω γιατι στην ιδια δεδομενη τιμη αυτα τα χαρακτηριστικα προσφερει η καθε εταιρεια... Δλδ για να το κλεινω στα 250 ταβανι να προτιμησω μια Αlpine "γυμνη" ή μια Pionner με 4ν κλπ κλπ...με γνομωνα ΠΑΝΤΑ την ποιοτητα ;;;
-
Κοιτουσα για Αlpine cda 9886R αλλα μαλλον ξεφευγουμε σε τιμη >300...η ταση στις rca 2-3-4-5-6 V παιζουνε ρολο στην ποιοτητα του ηχου...τι αντιπροσωπευουν;Κοιτουσα για http://www.kalogeropoulos.gr/displayITM2.asp?ITMID=9227 και με sd card slot αλλα εχει μονο 2ν ταση εξοδου rca...Σε κατι ποιο ποιοτικο http://www.kalogeropoulos.gr/displayITM2.asp?ITMID=9225 αν παιζει ρολο η ταση....δια φορετικα φευγουλε για καποιο συνολο alpine που ακουω πως σαν ευκολιες δεν ειναι και η καλυτερη λυση αλλα για ηχητικη ποιοτητα δεν την πιανει η pionner.... Kαι κατι τελευταιο...σε περιπτωση εγκαταστασης ενισχυτη η πηγη παυει να παιζει ρολο στην ακουστικη και απλα στελνει το σημα;;;Δηλαδη αναλαμβανει adc-->dac ο ενισχυτης...ρωταω γιατι αν ισχυει αυτο να παρω την ποιο φθηνη πηγη με usb και να δωσω επιπλεον λεφτα σε ενισχυτη που σιγουρα θα δινει και παραπανω απο 4x50...τα φωτα σας παιδες...:yes2:
-
Παιδες ψηνομαι για καινουρια πηγουλα μιας και η παλια δεν νιωθει και πολυ καλα τελευταια...το θεμα ειναι οτι πολλα ακουω αλλα θελω να παω διαβασμενος στο μαγαζι μη μας πιασει και τον κ@λ0 ο περιβοητος μαστοραντζας Μητσος Μπαμπης Βαγγελης...Βαση ποιων χαρακτηριστικων πρεπει να γινει μια σωστη επιλογη;Δεν εχω ενισχυτη ισως αν ψηθω αργοτερα να βαλω εναν να οδηγησει 2 hertz ecx 690 πισω και ενα ζευγαρι διαιρουμενων μπροστα...τωρα εχω 2 sony που μαλλον θα εχουν την ιδια τυχη με την τωρινη πηγουλα...Θελω ποιοτητα...δεν ψοφαω για δυναμη.Τι πρεπει να κοιταξω να εχει η πηγουλα εκτος usb(ειναι must)... Ευχαριστω παιδες για το χρονο και τη βοηθεια..θα την πεσω τωρα στειλτε και θα τα δω αυριο που θα ξυπνησω
-
Αξιόλογα πολυμέσα και ρήσεις στο διαδίκτυο (ThinkLab)
JdCZT απάντησε στο θέμα του Tsakonas topic στην ενότητα Off topic
Κατεβαστηρι με κατω απο 60W καταναλωση- 5.716 απαντήσεις
-
- notable
- notable pictures
-
(και 1 επιπλέον)
Tagged with:
-
Shooter Official Battlefield - Bad Company 2 Thread.
JdCZT απάντησε στο θέμα του Nephiλiμ topic στην ενότητα PC Gaming
Παιδες αν και καθηστερημενα εχει κανενας κανενα ξεχασμενο beta key για το ps3;;;- 8.491 απαντήσεις
-
- bad company 2
- battlefield
-
(και 3 επιπλέον)
Tagged with:
-
Eυχαριστω για την πληροφορια.
