Jump to content

daospi

Premium Members
  • Posts

    854
  • Εγγραφή

  • Τελευταία Επίσκεψη

Everything posted by daospi

  1. daospi

    Τι παίζετε αυτόν τον καιρό;

    Civilization V και Darksiders.
  2. daospi

    Show your desktop

  3. daospi

    Overclocking Core i7 (D0)

    'Eνα πρόχειρο ο/c με ΗΤ off αλλά με κακό batch cpu.
  4. daospi

    Show your desktop

    Έχεις pm
  5. daospi

    Show your desktop

    To πλαϊνό έγινε με το Rainmeter και χρησιμοποιώντας μερικά skins.
  6. daospi

    Show your desktop

    *Update Είναι η έκδοση Εxtreme Edition. (sorry για την αργοπορημένη απάντηση :X:)
  7. daospi

    Show your desktop

    Ορίστε! http://img43.imageshack.us/img43/6053/wallpaper555169.jpg
  8. daospi

    Show your desktop

  9. daospi

    Δείξτε το κουτί σας...

    Nαι. (GT AP-15)
  10. daospi

    Δείξτε το κουτί σας...

    To -όχι ακόμα τελειωμένο- κουτάκι μου (HAF 932). Και μία χωρίς φλας.
  11. daospi

    Δείξτε το γραφείο σας!

    Logitech G110
  12. daospi

    Δείξτε το γραφείο σας!

    Ναι.
  13. daospi

    Δείξτε το γραφείο σας!

    24άρα είναι (U2410) και είναι με κουμπιά αφής (btw το keyboard είναι λίγο μακρύτερο από τα κανονικά επειδή στα αριστερά έχει τα macro keys και μάλλον γι' αυτό μπερδεύτηκες )
  14. daospi

    Δείξτε το γραφείο σας!

  15. daospi

    Δείξτε το κουτί σας...

    Το reservoir της υδρόψυξης.
  16. Logitech G110 + Mionix Naos 5000 + SteelSeries S&S
  17. daospi

    Τι παίζετε αυτόν τον καιρό;

    Battlefield 2142 Rainbow6:Vegas
  18. daospi

    Τι παίζετε αυτόν τον καιρό;

    Lineage2 + Marc Ecko's Getting Up
  19. daospi

    Τι παίζετε αυτόν τον καιρό;

    Civilization IV
  20. daospi

    Τι παίζετε αυτόν τον καιρό;

    Heroes of the pacific
  21. daospi

    Τι παίζετε αυτόν τον καιρό;

    NFS Most Wanted The Movies
  22. daospi

    Τι παίζετε αυτόν τον καιρό;

    Προφανώς εννοείς το 3. Εγώ προτιμώ το Silent Hunter 3
  23. daospi

    Τι παίζετε αυτόν τον καιρό;

    Cod2 και Dungeon Siege 2
  24. daospi

    Τι παίζετε αυτόν τον καιρό;

    Tα κλασσικά αυτής της εποχής:Quake 4 + F.E.A.R.
  25. daospi

    Show your desktop

    Να ένα από τα αγαπημένα μου... http://img290.imageshack.us/img290/908/desk10ey.jpg *max 550x700*
×
×
  • Δημιουργία...

Important Information

Ο ιστότοπος theLab.gr χρησιμοποιεί cookies για να διασφαλίσει την καλύτερη εμπειρία σας κατά την περιήγηση. Μπορείτε να προσαρμόσετε τις ρυθμίσεις των cookies σας , διαφορετικά θα υποθέσουμε ότι είστε εντάξει για να συνεχίσετε.