Jump to content

subsky

Members
  • Posts

    26
  • Εγγραφή

  • Τελευταία Επίσκεψη

About subsky

  • Γενέθλια 26/03/1984

Πληροφορίες Προφίλ

  • Φύλο
    Άνδρας
  • Περιοχή
    Αθήνα
  • Ενδιαφέροντα
    Electronic Music,Computers
  • Επάγγελμα
    Dj

subsky's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

  1. subsky

    Διαγωνισμός - 13 Χρόνια TheLab.gr

    Χρόνια πολλά και καλά και δημιουργικά σε όλους στο thelab.gr!!!
  2. Όταν λέω πως με κοροϊδεύουν εννοώ πως δεν μου έδωσαν κανένα χαρτί που να λέει και να γράφει ακριβώς στις παρατηρήσεις τη ζημιά που υπάρχει. Δεν με πήραν ούτε ένα τηλέφωνο να με ενημερώσουν ότι ξέρεις σε 5 σε 10 μέρες θα φτιαχτεί ή θα αντικατασταθεί!! Είχα γίνει μπαλάκι απο την μια εταιρεία στην άλλη! Απαράδεκτοι και οι δυο τους! Τελευταία φορά που αγοράζω προϊόντα τους!!! Δεν μπορείτε να φανταστείτε σε τι ταλαιπωρία μπήκα 16 μέρες!!! Υπέβαλα καταγγελίες και στον Συνήγορο του Καταναλωτή και στην Γενική Γραμματεία του Καταναλωτή και την επόμενη μέρα ως δια μαγείας με πήραν τηλέφωνο για να πάω απο το κατάστημα να παραλάβω άλλο υπολογιστή. Σημείωση ήταν ανοιχτός και καλά τον άνοιξαν για να τον τεστάρουν! Δεν περίμεναν παρουσία του πελάτη να ανοιχτεί το κουτί!! Τι να πεις...αν νομίζουν οτι μπορούν να κοροϊδεύουν τον πελάτη γελιούνται! Εγώ προσωπικά δεν πρόκειται να ξανά αγοράσω τίποτα απολύτως απο αυτές τις 2 εταιρείες!!! Και το γράφω όλο αυτό για να συμβουλεύσω και να προστατεύσω πολλούς πελάτες και μελλοντικούς αγοραστές! Φανταστείτε αν γι'αυτό πέρασα τέτοια ταλαιπωρία δλδ για ένα πρόβλημα στο hardware πόσο καιρό θα έπαιρνε? Μήνες? Μηδέν τεχνική υποστήριξη και απο τις δυο εταιρείες! Μόνες τους απο τα αληθινά γεγονότα δυσφημίζονται!! Γιαυτό μεγάλη προσοχή στις αγορές σας!!!
  3. Έχεις απόλυτο δίκιο! Είναι θέμα εταιρειών. Οι εν λόγω μόνο σοβαρές δεν είναι! Οταν 2 βδομάδες τώρα πλήρωσα κάτι και δεν έχω ε τότε τι να λέμε! Δεν μπορείς να φανταστείς τι μεγάλη ταλαιπωρία έχω υποστεί!! Αυτό που με εξοργίζει είναι η αδιαφορία τους! Τους έχω στείλει τόσα εμαιλ και δεν έχουν απαντήσει και εγώ τους "ενοχλώ" με τα τηλέφωνα, απο την μεριά τους δεν έχουν δείξει το παραμικρό ενδιαφέρον!!! Πλέον ακολούθησα την νόμιμη οδό καταγγελία στην Γενική Γραμματεία Καταναλωτή και αργότερα και μηνύσεις! ναι έτσι το πήρα αλλά το είδα πολύ μετά όταν είχα ήδη φτάσει σπίτι και το είχα ανοίξει! Άσε φίλε μου έχω μπλέξει αυτό κατάλαβα εγώ είναι να μην σου τύχει!!
  4. Οτι και να λέμε εγώ αυτό που καταλαβαίνω απο την περιπέτεια μου είναι οτι δεν μας σέβονται σαν πελάτες και εμείς οι ίδιοι σαν καταναλωτές δυστυχώς δεν γνωρίζουμε τα δικαιώματα μας!!! Πρώτη φορά μου συμβαίνει αυτό κ πραγματικά το πάθημα θα μου γίνει μάθημα κ οτι αγοράζω πλέον θα το ανοίγω μπροστά τους!!! Δυστυχώς έμπλεξα και το δημοσιεύω αυτό για να μην την ξαναπατήσει άλλος όπως εγώ!!
  5. Δεν πάει έτσι! Επέτρεψε μου να έχω άλλη άποψη! Εδώ για άλλα πράγματα όπως νιπτήρας μπάνιου και μια βιβλιοθήκη που είχα πάρει κ ήταν ραγισμένα κ θα μπορούσαν να ισχυριστούν οτι εγώ τα χάλασα στην μεταφορά κ όμως μου τα αντικατέστησαν κατευθείαν!!! Κ όχι αυτό το πράγμα που γίνεται! Θεωρώ πως δεν είναι καθόλου σοβαρές οι εν λόγω εταιρείες! Και φυσικά έχουν μεγάλη ευθύνη!! Δηλαδή υπονοείς οτι εγώ την έκανα την γρατσουνιά;;;; Πίστεψε με αν την είχα κάνει πολύ απλά θα το βούλωνα και δεν θα έμπαινα σε όλη αυτή την ταλαιπωρία και διαδικασία! Αλλά είναι προφανές πως όταν έχεις δίκιο κινείς γη και ουρανό προκείμενου να το βρεις!!!
  6. Την Πέμπτη 9 Απριλίου 2015 και ώρα 12 το μεσημέρι παρήγγειλα και πήρα απο το κατάστημα της Ηλεκτρονικής Αθηνών Ιφιγενείας 7 στην Νέα Ιωνία το Notebook Asus F553MA-SX418H με σειριακό αριθμό S/N F1N0CV67822105C . Μετά απο λίγα λεπτά που πήγα σπίτι και άνοιξα το κουτί είδα οτι έχει μια γρατσουνιά πάνω στο καπάκι.Ζήτησα άμεση αντικατάσταση γιατί πλήρωσα 300 ευρώ και είχα την απαίτηση να είσαι σε άριστη κατάσταση το προϊόν το οποίο αγόρασα!!!! Επικοινώνησα κατευθείαν με το κατάστημα και μου είπαν πως απο την στιγμή που ήταν σφραγισμένο δεν είναι υπεύθυνοι και με παρέπεμψαν στην Asus. Επικοινώνησα και με την τεχνική υποστήριξη της Asus και τους έστειλα φωτογραφίες για να αποδείξω το αυτονόητο οτι όντως έχει μια γρατζουνιά στο καπάκι. Θα πρέπει αν μη τι άλλο να σέβονται και να εξυπηρετούν τους πελάτες τους άμεσα. Τη στιγμή που πλήρωσα στο κατάστημα οι ίδιοι θα έπρεπε να με προστατεύσουν και να με εξυπηρετήσουν και να το αποστείλουν οι ίδιοι στην εταιρεία και όχι να τρέχει και να ταλαιπωρείται ο πελάτης για κάτι που εξ ολοκλήρου δεν φέρει ευθύνη!!! Αν είναι δυνατόν!!! Απο εκείνη την ημέρα έχει αρχίσει ο Γολγοθάς μου έχω πάρει αμέτρητα τηλέφωνα και στην Asus και στην Ηλεκτρονική και έχω πάει και στο κατάστημα και λύση δεν έχει βρεθεί!!! Έχουν περάσει 13 μέρες και δεν έχει γίνει απολύτως τίποτα! Με κοροϊδεύουν και πλήρωσα ένα προϊόν το οποίο δεν έχω καθότι το παρέδωσα πίσω στο κατάστημα!!!Προχώρησα τελικά σε καταγγελία και στον Συνήγορο του Καταναλωτή και στην Ένωση Καταναλωτών. Συμβουλή μου επειδή την πάτησα μην μπλέξετε ποτέ με αυτές τις εταιρίες!! Το τι έχω τραβήξει τόσες μέρες δεν λέγεται!!! Δεν σέβονται ούτε εξυπηρετούν καθόλου τους πελάτες τους!!! Ο σύνδεσμος στο dropbox με όλες τις φωτογραφίες είναι αυτός: http://www.dropbox.com/sh/qdc7kbdf3lqthw0/AACzWTjQu66wnY3Ahb6WVy27a?dl=0
  7. subsky

    Resident Evil 5

    Έτσι είναι όπως τα λέει ο Nephilim Συνήθεια είναι Πάντως είναι φοβερό παιχνίδι!!!
×
×
  • Δημιουργία...

Important Information

Ο ιστότοπος theLab.gr χρησιμοποιεί cookies για να διασφαλίσει την καλύτερη εμπειρία σας κατά την περιήγηση. Μπορείτε να προσαρμόσετε τις ρυθμίσεις των cookies σας , διαφορετικά θα υποθέσουμε ότι είστε εντάξει για να συνεχίσετε.