-
Posts
2.001 -
Εγγραφή
-
Τελευταία Επίσκεψη
Content Type
Forums
Ειδήσεις
Reviews
Αγγελίες
Blogs
Gallery
Everything posted by Zenor
-
Και άλλα COD maps...ωραία
- 13.882 απαντήσεις
-
- battlefield
- dice
-
(και 3 επιπλέον)
Tagged with:
-
Όχι ότι δείχνει τίποτα καινούριο αλλά... [ame=http://www.youtube.com/watch?v=RB_m4jxhP6c&feature=feedu]Battlefield 3 - Vehicles Gameplay - YouTube[/ame]
- 13.882 απαντήσεις
-
- battlefield
- dice
-
(και 3 επιπλέον)
Tagged with:
-
Εννοούσα το Dog tags DLC που προσφέρει το πλαίσιο, όχι το expansion pack.
- 13.882 απαντήσεις
-
- battlefield
- dice
-
(και 3 επιπλέον)
Tagged with:
-
Αν έχεις χώρο στο γραφείο σου για να βάλεις το steelbook καλώς, εγώ δεν έχω
- 13.882 απαντήσεις
-
- battlefield
- dice
-
(και 3 επιπλέον)
Tagged with:
-
Βγαίνει 10 ευρώ φθηνότερο(26.75€ με το 5% fb discount) και χάνω DLC και κουτί να φανταστώ. Μάλλον θα αγοράσω το cd key
- 13.882 απαντήσεις
-
- battlefield
- dice
-
(και 3 επιπλέον)
Tagged with:
-
Τελικά υπάρχει κάποιο online store που να δίνει την Limited Edition(preorder) φθηνότερα από το πλαίσιο; Μιλάω για direct-download. Αν ναι, δώστε κανα link.
- 13.882 απαντήσεις
-
- battlefield
- dice
-
(και 3 επιπλέον)
Tagged with:
-
Α... καμία σχέση. Πολύ καλύτερο το edited αποτέλεσμα. Φεύγει αυτό το μπλε haze... Στο κανονικό θα έχει επιλογή για contrast όμως; εκεί είναι το θέμα. Εκτός αν γίνεται και από nvidia/amd control panel. Ρε λες να το βγάλανε έτσι στην beta για να λένε ότι να άλλο ένα fix που βελτιώνει την τελική έκδοση;
- 13.882 απαντήσεις
-
- battlefield
- dice
-
(και 3 επιπλέον)
Tagged with:
-
Μάλλον το αύξησε, όσο αυξάνεις το contrast τόσο πιο ζωντανό γίνεται. Πάντως στο Forest της caspian δε μπορούσα να δω Χριστό με το brightness σε 50%. Το contrast λογικά το πείραξε σε κάποιο .ini να φανταστώ;
- 13.882 απαντήσεις
-
- battlefield
- dice
-
(και 3 επιπλέον)
Tagged with:
-
Άρα μπορείς να σκοτώσεις πιλότο jet με sniper... Challenge Accepted!
- 13.882 απαντήσεις
-
- battlefield
- dice
-
(και 3 επιπλέον)
Tagged with:
-
Shooter Official Battlefield - Bad Company 2 Thread.
Zenor απάντησε στο θέμα του Nephiλiμ topic στην ενότητα PC Gaming
Τώρα το δες; laaaast year- 8.491 απαντήσεις
-
- bad company 2
- battlefield
-
(και 3 επιπλέον)
Tagged with:
-
Στην Beta δε νομίζω να γινότανε αυτό...
- 13.882 απαντήσεις
-
- battlefield
- dice
-
(και 3 επιπλέον)
Tagged with:
-
0:17 στο βίντεο
- 13.882 απαντήσεις
-
- battlefield
- dice
-
(και 3 επιπλέον)
Tagged with:
-
NOOO, my camping spot!(antenna ) [ame] [/ame]
- 13.882 απαντήσεις
-
- battlefield
- dice
-
(και 3 επιπλέον)
Tagged with:
-
Αν τις ξεκλείδωσες(είναι το τρίτο upgrade αν δεν κάνω λάθος) πατάς το 2 για να τις επιλέξεις. Μετά πρέπει να λοκάρεις άλλο αεροπλάνο(ή ελικόπτερο) και όταν γράψει locked κάνεις κανονικό κλικ και ρίχνει. Για να γυρίσεις στο πυροβόλο πατάς το 1.
- 13.882 απαντήσεις
-
- battlefield
- dice
-
(και 3 επιπλέον)
Tagged with:
-
Εντάξει στο παιχνίδι συμβαίνουν τα απίστευτα. Ήμουν gunner σε ελικόπτερο και μας έριξαν ρουκέτα, γύρισε ανάποδα και όπως έπεφτε βγήκα έξω και ξαφνικά βρέθηκα σε τρελό ύψος με το αλεξίπτωτο. Προσγειώθηκα στην κορυφή της κεραίας(βασικά ένα πάτωμα πιο κάτω) και άρχισα sniping. Btw μπορείς να βάλεις και mobile spawnpoint εκεί... Το αποτέλεσμα; πέτυχα έναν, headshot +481 marksman. Αυτό πρέπει να είναι και το max γιατί και την άλλη φορά τόσο μου έδωσε. Βιντεάκι soon, είναι 960x540(gtp) όμως, δίοτι σε full size recording τα frames είναι ελάχιστα... πρέπει να βρω δεύτερο hard drive [ame] [/ame]
- 13.882 απαντήσεις
-
- battlefield
- dice
-
(και 3 επιπλέον)
Tagged with:
-
Έχω παρατηρήσει ότι συμβαίνει περισσότερο σε 64άριδες. Έπαιξα πάνω από 10 match σε 32άρι caspian, ίχνος lag/crash.
- 13.882 απαντήσεις
-
- battlefield
- dice
-
(και 3 επιπλέον)
Tagged with:
-
Το vsync νομίζω πως δε λειτουργεί από το menu, τουλάχιστον για εμένα. Κάντο force από το nvidia panel.
- 13.882 απαντήσεις
-
- battlefield
- dice
-
(και 3 επιπλέον)
Tagged with:
-
ΛοΛ moment: Με κυνηγούσε ένα jet(και γω σε jet) και επειδή με γάζωσε, βγαίνω έξω και ανοίγω αλεξίπτωτο, αλλά πέρασε από πάνω μου με το jet... Ω ναι... με σκότωσε. Roadkill φάση επίσης: Marksman bonus(sniper) +418 -> Από antenna διόδια, headshot
- 13.882 απαντήσεις
-
- battlefield
- dice
-
(και 3 επιπλέον)
Tagged with:
-
Χαχα, τέτοια προβλήματα με το hit δεν τα έχουν ούτε τα mobile fps games για iphone και android.
- 13.882 απαντήσεις
-
- battlefield
- dice
-
(και 3 επιπλέον)
Tagged with:
-
Μόνο εγώ βρίσκω γελοίο το να βγάζουν λίστα με fixes για ένα προϊόν που δεν έχει βγει στην αγορά και που τα fixes αυτά δεν πρόκειται να τεσταριστούν από κανένα tester παρά μόνο τους developers; Είναι σαν να τα βγάζουν για να καθησυχάσουν τα άτομα που δυσαρεστήθηκαν από την open beta όμως δεν έχει νόημα αν δεν κάνουν update τον client... Αυτό δεν το έχω ξαναδεί σε παιχνίδι, όπως επίσης ανακοινώσεις τύπου, ο client της open beta είναι πριν από ένα μήνα και δεν μπορούμε να διαθέσουμε τον καινούριο, ΤΙ ΛΕΤΕ ΡΕ; Τέλος, μου αρέσει που όλοι χάρηκαν πως είναι θα ελαφρύ... άκουσα τύπους να λένε "it plays on GT240 so quit whinning" ή "wow runs great on ultra, gtx 560" και κάτι τέτοια. Μα το είπαν και οι ίδιοι, τα γραφικά τα έχουν ρίξει, τα Ultra settings τα έβαλαν απλά για να υπάρχουν και επίσης δεν υπάρχει tesselation / DX11 και τα ρέστα. Έχει να πέσει γέλιο μόλις βγει... κάτσε να δεις που θα θέλει 580 SLI για να το ευχαριστηθείς. Κρίμα για άλλη μία φορά που τόσα εκατομμύρια κόσμος εμπιστεύτηκαν τους γνωστούς ψεύτες... του pc gaming industry. /θάψιμο off
- 13.882 απαντήσεις
-
- battlefield
- dice
-
(και 3 επιπλέον)
Tagged with:
-
Εδώ κολλάνε στους θάμνους... το distance σας πείραξε; Έχει να πέσει επιληψία....
- 13.882 απαντήσεις
-
- battlefield
- dice
-
(και 3 επιπλέον)
Tagged with:
-
40$ Battlefield mouse pad - κανείς; :wassat: Battlefield 3 Mouse Pad - 40$ Battlefield 3 Keyboard(BlackWidow Utlimate) - 140$ Battlefield 3 Mouse(Imperator) - 80$
- 13.882 απαντήσεις
-
- battlefield
- dice
-
(και 3 επιπλέον)
Tagged with:
-
O [MENTION=5249]Jaco[/MENTION] που είναι ρε παιδιά;
- 13.882 απαντήσεις
-
- battlefield
- dice
-
(και 3 επιπλέον)
Tagged with:
-
Μαρέσει που developer είχε πει, στο twitter νομίζω, πως το hit registration έχει φτιαχτεί(σε σύγκριση με τα προβλήματα που έχει στο BC2) και πως είναι καινούριος/διαφορετικός κώδικας...
- 13.882 απαντήσεις
-
- battlefield
- dice
-
(και 3 επιπλέον)
Tagged with:
-
Δεν παρατήρησα κάτι τέτοιο... Θυμάμαι να πηγαίνω στα key bindings χωρίς πρόβλημα. Το θέμα είναι ότι δεν μπόρεσα να σετάρω τα mouse keys(τα πλαϊνά), δεν υποστηρίζονται ακόμη. Btw, ξεκλείδωσε κανείς το Squad Wipe ribbon; βγήκα πίσω από μία squad και τους καθάρισα όλους, ανεβάζω βιντεάκι soon [ame] [/ame]
- 13.882 απαντήσεις
-
- battlefield
- dice
-
(και 3 επιπλέον)
Tagged with:
