Jump to content

Zenor

Premium Members
  • Posts

    2.001
  • Εγγραφή

  • Τελευταία Επίσκεψη

Everything posted by Zenor

  1. Zenor

    Official Battlefield - Bad Company 2 Thread.

    My bad, nόμιζα πως για το spawn lag μιλούσες.
  2. Zenor

    Official Battlefield - Bad Company 2 Thread.

    Αν διαβάσεις σε προηγούμενα μηνύματα είναι πρόβλημα με το antivirus/firewall.
  3. Zenor

    Official Battlefield - Bad Company 2 Thread.

    Στο search kastro γράφω για να τον βρω; Δεν τον έχω πετύχει...
  4. Zenor

    The ATi Catalyst Driver thread.

    Δεν θα ήταν καλύτερο για όλους τα idle ρολόγια να λειτουργούν όπως και πριν, και πολύ απλά να βγεί μία δεύτερη έκδοση των οδηγών για όσους έχουν δύο οθόνες;(αυτό μέχρι να βρεθεί μία καλύτερη λύση) Έτσι θα μείνουν όλοι ικανοποιημένοι.
  5. Zenor

    Official Battlefield - Bad Company 2 Thread.

    Αν μπορούσαμε να βάλουμε το μοντέλο της Τζούλιας αντί του Σταλόνε θα ήταν epic!
  6. Zenor

    The ATi Catalyst Driver thread.

    Και κάτι άλλο, με overdrive απενεργοποιημένο, το manual fan control δεν δουλέυει(σε εμένα)
  7. Zenor

    The ATi Catalyst Driver thread.

    Μόλις πέρασα τους official, και όταν ενεργοποιώ το overdrive τα default ρολόγια πάνε 400/1200 αντί για 157/300 τι παίζει; :whistle2:
  8. Zenor

    Official Battlefield - Bad Company 2 Thread.

    Άλλα τόσα EA real life κτίρια θα καταστρέψουν αν δεν φτιάξουν τα bugs.
  9. Zenor

    Official Battlefield - Bad Company 2 Thread.

    Βάλε το BC2 σαν firewall/antivirus exception μήπως και ...
  10. Zenor

    Show your desktop

    Vamire*** sorry
  11. Zenor

    Show your desktop

    @ Vampire Ποιό Windows 7 theme είναι αυτό;
  12. Zenor

    The ATi Catalyst Driver thread.

    Ναι και εγώ το παρατήρησα αυτό. Κάποιοι έλεγαν πως έφταιγε το antivirus(εγώ δεν έχω) εκτός αν μιλούσαν για άλλο, παρόμοιο πρόβλημα.
  13. Zenor

    Official Battlefield - Bad Company 2 Thread.

    Ένα παράξενο πράγμα, έχει να φάει crash / bsod μέρες εμένα. Ίσως να βοήθησε η αύξηση(από 1.65 σε 1.68) dram voltage που είπε κάποιο παιδί σε προηγούμενες σελίδες...:worship:
  14. Zenor

    Official Battlefield - Bad Company 2 Thread.

    Ναι, σίγουρα φταίει αυτό γιατί το είχα δοκιμάσει και δεν έκανε bsod. Αλλά είναι το μόνο στο οποίο το κάνει...
  15. Zenor

    Official Battlefield - Bad Company 2 Thread.

    Πωπω, το μόνο παιχνίδι που τρώω BSOD. Άλλες φορές μετά από 30 λεπτά, άλλες μετά από 10 :suicide2: Θα το ευχαριστηθούμε ποτέ;
  16. Zenor

    The ATi Catalyst Driver thread.

    Δεν φαίνονται στο quote σου, μήπως είναι αυτά:
  17. Zenor

    Official Battlefield - Bad Company 2 Thread.

    Εννοώ η προσθήκη νέων maps αυτή τη στιγμή. Εξάλλου πριν λίγο καιρό πρόσθεσαν καινούρια. Anyway, πιστεύω πως όλο και κάτι θα προσθέτουν με τον καιρό, υπομονή να έχουμε
  18. Zenor

    Official Battlefield - Bad Company 2 Thread.

    Ναι, αστειευόμουν. Απλά υπάρχουν τρόποι για να κάνουν το παιχνίδι λιγότερο βαρετό, γιατί αν έχετε παρατηρήσει παρόλο που είναι πολύ καλό καταντάει κάπως βαρετό γιατί κάνεις συνέχεια το ίδιο.
  19. Zenor

    Official Battlefield - Bad Company 2 Thread.

    Τα maps δεν είναι το παν. Υπάρχουν αρκετά, ας βάλουν κανα new class(stealth;:devil::devil:)
  20. Zenor

    The ATi Catalyst Driver thread.

    Όχι, σε εμένα τουλάχιστον με 10.5 είναι μια χαρά τα loading times του BC2.
  21. Zenor

    Official Battlefield - Bad Company 2 Thread.

    Είναι conspiracy Hydra, μιλάνε συνέχεια για το BC2 και αυτοί παίζουν MW2
  22. Zenor

    The ATi Catalyst Driver thread.

    Φίλε atiman, νομίζω πως βρήκα τι φταίει με τους 10.5, ή ίσως το σύστημά μου. Εαν αποθηκεύσω και τρέξω το exe 10.5 από δεύτερο εσωτερικό σκληρό που έχω τότε βγάζει τα errors, πράγμα που δεν συμβαίνει με τους 10.4 τουλάχιστον στο σύστημά μου. Αν τρέξω το exe κατευθείαν από τον main δίσκο τότε η εγκατάσταση γίνεται κανονικά χωρίς errors. Μπορείς να το δοκιμάσεις σε μηχανάκι σου για να δεις αν ισχύει κάτι τέτοιο ή όχι.
  23. Zenor

    The ATi Catalyst Driver thread.

    Απ'ότι φαίνεται στο exe ήταν το πρόβλημα, το ξανακατέβασα και όλα εντάξει.
  24. Zenor

    The ATi Catalyst Driver thread.

    Προσπάθησα να τρέξω ξανά το exe και να τους περάσω πάνω από τους 10.4 και απλά η εγκατάσταση κολλάει σε κάποιο σημείο(κάθε φορά διαφορετικό).
  25. Zenor

    The ATi Catalyst Driver thread.

    Όχι, W7 64bit. Είχα καταφέρει να τους εγκαταστήσω αλλά πριν λίγο έκανα uninstall κτλ, και τώρα δεν μπορώ να τους ξανα-εγκαταστήσω :fist:
×
×
  • Δημιουργία...

Important Information

Ο ιστότοπος theLab.gr χρησιμοποιεί cookies για να διασφαλίσει την καλύτερη εμπειρία σας κατά την περιήγηση. Μπορείτε να προσαρμόσετε τις ρυθμίσεις των cookies σας , διαφορετικά θα υποθέσουμε ότι είστε εντάξει για να συνεχίσετε.