Jump to content

Zenor

Premium Members
  • Posts

    2.001
  • Εγγραφή

  • Τελευταία Επίσκεψη

Everything posted by Zenor

  1. Zenor

    The ATi Catalyst Driver thread.

    Όταν προσπαθώ να εκγαταστήσω τους 10.5: Error messages Driver Install: the driver package did not preinstall because files that are referenced by the INF file could not be found Driver Install: the driver package does not specify a hardware identifier Μάλλον κάτι δεν έγινε σωστά κατά το uninstall των προηγούμενων, παρόλο που έτρεξα και το uninstaller του atiman. Καμιά ιδέα; Οι 10.4 γίνονται κανονικά εγκατάσταση πάντως.
  2. Zenor

    The ATi Catalyst Driver thread.

    @juno12 Τα αναφέρει στο πρώτο post, τα tweaks.
  3. Zenor

    The ATi Catalyst Driver thread.

    Από επιδόσεις όμως καλύτερα;
  4. Zenor

    The ATi Catalyst Driver thread.

    Ισχύει και για την Sapphire αυτό; Αν ναι, μήπως γνωρίζεις πως μπορώ να περάσω αυτό το bios;
  5. Zenor

    The ATi Catalyst Driver thread.

    Το AMD GPU clock(5870) μπορούμε να το κάνουμε να κρατάει τα 2D ρολόγια όταν δεν τρέχουμε 3D εφαρμογές; Με αυτό το tool η 5870 πάει 1000Mhz core, ενώ με catalyst 900.
  6. Zenor

    The ATi Catalyst Driver thread.

    Για να διαπιστώσουμε ότι τρέχει κανονικά DX11 η κάρτα μας στο λειτουργικό τι πρέπει να κάνουμε; gpu z να είναι τικαρισμένη κάποια επιλογή;
  7. Zenor

    The ATi Catalyst Driver thread.

    Γιατί για την Microsoft δουλεύει;
  8. Zenor

    The ATi Catalyst Driver thread.

    Τι εννοείς;
  9. Zenor

    The ATi Catalyst Driver thread.

    Πάρτε και ένα wallpaper εσείς οι ATI fans που έφτιαξα από amd/ati resources που βρήκα: Uploaded with ImageShack.us
  10. Zenor

    The ATi Catalyst Driver thread.

    Μα έχω την MSI 790FX GD70 με τελευταίο bios. Επιλογές για GPU δεν βλέπω όμως στο bios. Τι κάνω λάθος;
  11. Zenor

    The ATi Catalyst Driver thread.

    5870 έχεις; Εμένα γιατί max πάει 900/1300 μόνο; Με Overdrive
  12. Zenor

    The ATi Catalyst Driver thread.

    Πάτησες το λουκετάκι;
  13. Zenor

    Official Battlefield - Bad Company 2 Thread.

    Όντως κρίμα τέτοιο παιχνίδι να έχει τέτοιου είδους bugs. Ελπίζω να διορθωθούν γιατί και εμένα κρασάρει συνέχεια...:giveup:
  14. Zenor

    Official Battlefield - Bad Company 2 Thread.

    Οκ, το έφτιαξαν απ'ότι φαίνεται
  15. Zenor

    Official Battlefield - Bad Company 2 Thread.

    Κλάψτε τα τα weapon unlocks σας χάθηκαν όλα, ντου στην EA !!111 http://forum.ea.com/eaforum/posts/list/513323.page
  16. Zenor

    Official Battlefield - Bad Company 2 Thread.

    Ευχαριστούμε, πολύ καλό το war tapes! Επίσης, αν κάνω disable to A.I έχω ελάχιστο fps increase, αλλά τα loading times είναι slow.
  17. Zenor

    Official Battlefield - Bad Company 2 Thread.

    Ρε παιδιά έχει καταφέρει κανείς να βάλει key bindings στα mouse buttons; Έχω razer imperator
  18. Zenor

    The ATi Catalyst Driver thread.

    Παρουσιάστηκε νέο πρόβλημα όμως. Το game κρασάρει και στο event viewer λέει τα παρακάτω errors. Αυτό με το προηγούμενο patch, ή με τους προηγούμενους drivers που είχα(10.4) δεν μου το έκανε: EDIT: Μάλλον το O/C της gpu έφταιγε.
  19. Zenor

    The ATi Catalyst Driver thread.

    Τελικά απλά ήθελε να βάλω always on στο catalyst center και μετά να κάνω το trick με το resolution που προτείνατε. Καλά το παιχνιδάκι δεν υπάρχει με 24ΑΑ. Thanks!
  20. Zenor

    The ATi Catalyst Driver thread.

    Τίποτα.. κατέβασα μία σκάλα την ανάλυση αλλά ούτε τώρα δούλεψε.
  21. Zenor

    The ATi Catalyst Driver thread.

    Εννοείς να αλλάξω την ανάλυση μέσα από το παιχνίδι; Μόλις το δοκίμασα και δεν φαίνεται να λειτούργησε...
  22. Zenor

    Official Battlefield - Bad Company 2 Thread.

    Το έχω στο Οn αλλά είναι σαν να είναι Off... Κάπου είχα διαβάσει ότι το αντιμετωπίζουν και άλλοι το πρόβλημα αυτό.
  23. Zenor

    Official Battlefield - Bad Company 2 Thread.

    Το vsync σε 5870 λειτουργεί σε εσάς; Υπάρχει κάποιος τρόπος να φτιαχτεί ή περιμένουμε patch που θα το φτιάχνει;
  24. Zenor

    The ATi Catalyst Driver thread.

    Εγώ πάντως με τους drivers που είχε δώσει ο atiman(thanks) στις προηγούμενες σελίδες είδα καλύτερα fps απ'ότι με 10.3 ή 10.4. Έτσι μου φάνηκε. Το ότι το vsync στο bc2 δεν λειτουργεί σε πολλά άτομα μπορεί να είναι drivers glitch;
  25. Zenor

    Official Battlefield - Bad Company 2 Thread.

    Μην μου λες τέτοια και ετοιμάζω new pc...για το συγκεκριμένο παιχνίδι.
×
×
  • Δημιουργία...

Important Information

Ο ιστότοπος theLab.gr χρησιμοποιεί cookies για να διασφαλίσει την καλύτερη εμπειρία σας κατά την περιήγηση. Μπορείτε να προσαρμόσετε τις ρυθμίσεις των cookies σας , διαφορετικά θα υποθέσουμε ότι είστε εντάξει για να συνεχίσετε.