Jump to content

Shade Of Purple

Members
  • Posts

    20
  • Joined

  • Last visited

Shade Of Purple's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

  1. Όταν πρωτοκοιτάξαμε το πρόβλημα του, 2-3 μαγαζιά την είχαν ακόμη και έγραφαν 3 χρόνια. Οι κάρτες της Palit που υπάρχουν τώρα, έχουν 3 χρόνια σε κάποια καταστήματα, 2 σε άλλα (ναι, τα ίδια ακριβώς μοντέλα) και σε κάποια 1. Νομίζω παίζει κάτι με κάποια μαγαζιά και ρίχνουν ονομαστικά την εγγύηση. Δεν μπορεί να δίνει 2 η εταιρεία και κάποιοι να την ανεβάζουν. Οι 12-μηνίτες για παραεισαγωγείς μου κάνουν Πάντως και 2 να είναι, δεν μου είπαν αυτό στο κατάστημα. Μου είπαν εφόσον είναι σε σύστημα εμείς δώσαμε εγγύηση για το σύνολο και δεν ισχύει άλλη. Τέλος πάντων, ξαναγράφω, θα περιμένω εκ του αποτελέσματος.
  2. @Blinky: Η NE5X66001049-1060F της Palit. Επίτηδες δεν την ανέφερα προηγουμένως, καθώς από την δική μου κάρτα της ίδιας εταιρείας είμαι πολύ ευχαριστημένος. Συμβαίνει και στα καλύτερα σπίτια, όμως. @kpetros: Το θέμα δεν προσφέρεται για γκρίνια "τον κορόιδεψαν κι είναι καλό παιδί κτλ", αλλά για πολιτικές RMA και ξεφύγαμε. Δεν μπορώ να πω "κόψε τον λαιμό σου τώρα", σε κανένα, πόσο μάλλον σε δικό μου άνθρωπο. Επιπλέον, ο καθένας έχει το πεδίο του (και καλό είναι να ρωτάει όταν δεν ξέρει). Δεν ξέρουμε όλοι τα πάντα. Αν μου πουλήσουν ελαττωματικό θερμοσίφωνα, ίσως να μην το πάρω χαμπάρι μέχρι να αρχίσει να μην ζεσταίνει καθόλου - ή να πάθω ηλεκτροπληξία
  3. Ευχαριστώ και τους δύο σας. Στην απόδειξη ήταν αναλυτικά η σύνθεση και τιμή ανά κομμάτι. Η πραγματική εγγύηση της κάρτας διασταυρώθηκε με το συγκεκριμένο μοντέλο (κατά μάρκα, κωδικό κτλ), σε άλλα καταστήματα (πλέον νομίζω δεν υπάρχει στην Ελλάδα). Στην απόδειξη υπάρχει η σημείωση "Οι συνθέσεις Turbo-X συνοδεύονται με 2 έτη εγγύηση της Πλαίσιο Computers". Η σύνθεση, λοιπόν. Τα επιμέρους; Ο ξάδελφος είναι άσχετος και το χρησιμοποιούσε για επεξεργασία μουσικής. Ούτε που κατάλαβε ότι η κάρτα έτρεχε σταθερά σε ψηλές θερμοκρασίες. Μόλις άρχισε να του κάνει σβησίματα το σύστημα, παγώματα και θόρυβο κτλ με φώναξε. Έ, δεν ήταν θέμα σκόνης στην ψύκτρα. Η κάρτα πήγε στην εταιρεία, ξαναγύρισε και τώρα ξαναπάει καθώς η "επισκευή" τους δεν ήταν ιδιαίτερα αποτελεσματική. Το ανέκδοτο είναι ότι δεν την χρειαζόταν την κάρτα εξ' αρχής, απλά του την πούλησαν μαζί. Τώρα είναι μια χαρά με την ενσωματωμένη. Τέλος πάντων, ας δούμε πρώτα...
  4. @idonthave: Άν μας πουν για χρέωση κατά την παραλαβή, θα ζητήσω να μιλήσω με κάποιον υπεύθυνο, δίκαιο έχεις πάντως, απλά δεν ξέρω άν είναι γενικότερη πρακτική στα έτοιμα συστήματα. Η κάρτα είναι μια GTX660. Δεν έχω ιδέα άν υπέγραψε κάποιο χαρτί. Γενικά τα έτοιμα συστήματα έχουν όντως 2ετή εγγύηση εκεί, αλλά το θέμα είναι αν αυτή ακυρώνει ή όχι την -μεγαλύτερη- εργοστασιακή ή άν είναι απλά εγγύηση καλής λειτουργίας του συνόλου.
  5. Παιδιά έχω μια ερώτηση πολιτικής RMA: ο εξάδελφος μου αγόρασε προ 2,5 ετών σύστημα χτισμένο από το "Πλαίσιο" (μην αρχίσετε τα "καλά να πάθει" κτλ). Η κάρτα γραφικών του είχε πρόβλημα, αλλά καθώς πρακτικά δεν την χρησιμοποιούσε, άργησε να το "νοιώσει". Όταν πήγαμε την κάρτα στο Πλαίσιο μας άρχισαν της ιστορίες ότι το σύστημα έχει εγγύηση 2 ετών ώς όλο, και η κάρτα είναι εκτός εγγύησης. Στο επιχείρημα ότι η κάρτα έχει εγγύηση 3 ετών, επέμεναν πως η δική τους 2ετής εγγύηση προσπερνά αυτή του κατασκευαστή και μπορεί να χρεωθούμε. Για μένα η μετάφραση είναι "άν στο στήσουμε εμείς, τα μέρη χάνουν τμήμα της εγγυήσεως τους". Άν χάλαγαν οι μνήμες που έχουν εφ' όρου ζωής, τί θα μου έλεγαν; Φαντάζομαι τα ίδια. Με τα πολλά την κάρτα την δέχθηκαν για να την στείλουν στον κατασκευαστή, αλλά άφησαν ανοικτό το ενδεχόμενο χρέωσης μας. Καθώς ο ξάδελφος δεν πολυασχολείται, έστειλα mail στον κατασκευαστή, ενημερώνοντας τους για αυτήν την πολιτική και ρωτώντας τους άν οι τοπικοί έμποροι μπορούν να ακυρώνουν κατά βούληση την εγγύηση τους. Περιμένω απάντηση τους τώρα. Γενικά δεν είχα πρόβλημα με το RMA του Πλαισίου στο παρελθόν (1-2 περιπτώσεις τακτοποιήθηκαν σύντομα), πέραν κάποιων ιστοριών που είχα ακούσει, ότι προβληματικά κομμάτια επιστρέφουν στα ράφια. Με την σειρά μου να βάλω +1 στα σχόλια για το MSystems, αλλά και στο θέμα με την άνοδο των τιμών του.
  6. Καλές εορτές, ό,τι κι αν σημαίνουν αυτές στον καθένα. Στους χτυπημένους της κρίσης, ας ευχηθούμε μια καλύτερη νέα χρονιά.
  7. Χρόνια πολλά και να τα εκατοστήσει. Μία και βασική επιθυμία: μόνιμους πίνακες κατάταξης επιδόσεων (performance charts εννοώ ) επεξεργαστών, καρτών γραφικών κτλ. (εκτός κι άν έχουμε και δεν το πρόσεξα ποτέ).
  8. Το Πλαίσιο έχει ΟΤΙ θέλεις... αλλά "αναμένεται σύντομα". Πέθαναν οι DDR3 μου (όχι triple) και επειγόμουν για καινούριες και βλέπω στο site ωραία κομμάτια σε ωραίες τιμές και όλα ήταν σε αναμονή εκτός από κάτι -συγκριτικά- μπάζα σε πολύ ακριβότερες τιμές. Πήρα να ρωτήσω για τον χρόνο αναμονής και το παιδί ήταν αρκετά ειλικρινές για να μου πεί ότι δεν ξέρει και να ξανακαλέσω σε μία εβδομάδα. Έχουν περάσει 2 εβδομάδες και τα ίδια κομμάτια ακόμη σε αναμονή είναι. Νομίζω είναι απαράδεκτος τρόπος για να προσπαθήσεις να αποτρέψεις τους πελάτες σου να αγοράσουν από αλλού. "Περίμενε, τώρα τα φέρνουμε". Τουλάχιστον το e-shop ότι δεν έχει διαθέσιμο συνήθως δεν το εμφανίζει στο site.
  9. Γιατί να ΜΗΝ βάλει; Αφού θέλει; Όχι σοβαρά τώρα, άν τον βολεύουν, γιατί όχι; Επιπλέον εγώ ρώτησα άν του ήλθε με Vista, δεν το είπε εκείνος, μπορεί να του ήλθε με Xp εξ' αρχής.
  10. Thermaltake MaxOrb στις minimum στροφές πάνω σε Ε8400
  11. Είχε έλθει αρχικά με Vista? Θα σου έλεγα να πας στα service αλλά της Acer είναι για κλάματα.
  12. Γίνεται και από floppy αλλά υπάρχει στα συνοδευτικά και σχετικό utility που κάνει την δουλειά παιχνίδι.
  13. Δεν χρειάζεται να δαιμονοποιούμε ένα κατάστημα επειδή έγιναν (επιβεβαιωμένα), κάποια λάθη. Σίγουρα άν ψάξουμε, θα βρούμε ότι τα περισσότερα μεγάλα καταστήματα έχουν το δικό τους κακό ιστορικό. Άν κάποιων οι δίσκοι έτυχε να είναι "κακά κομματια" δεν σημαίνει ότι όποιος πάρει δίσκο από το e-shop θα έχει πρόβλημα. Συνολικά έχω αγοράσει καμμιά 10-αριά δίσκους από εκεί, είτε για μένα, είτε για φίλους, και δεν υπήρχε το παραμικρό πρόβλημα. Σφραγισμένοι ήταν όλοι, άθικτοι και με αψεγάδιαστη λειτουργία. Την όποια κακή μου εμπειρία με το εν λόγω κατάστημα την έγραψα στο προηγούμενο μήνυμα, αλλά πιθανώς οι περισσότεροι έχουμε κακή εμπειρία και από τα άλλα, ίσως και χειρότερη.
  14. Μμμ, επί τούτου, όταν προ διετίας περίπου έστησα ένα σύστημα με τα μισά κομμάτια από e-shop, έτυχε και σε μένα μια κάρτα γραφικών (κατά σύμπτωση πάλι Sapphire), να είναι διαφορετική από το εικονιζόμενο προϊόν (x1600pro, αυτό που παρέλαβα ήταν ένα κακομοιριασμένο πράγμα που θύμιζε κάρτες του παλιού καλού καιρού, καμμία σχέση με το εικονιζόμενο, ένα τόσο δα ανεμιστηράκι πάνω στον πυρήνα κτλ). Παρ' ότι την κράτησα στο σύστημα μου για 3 μέρες (και απήλαυσα την βαβούρα της), μετά από τηλεφωνική συνεννόηση μου την άλλαξαν με άλλη καινούρια, χωρίς καμμία γκρίνια από μεριάς τηλεφωνητή.
  15. Στο e-shop Καλλιθέας πήγα τον περασμένο χειμώνα ολόκληρο το pc μου καθώς είχα πρόβλημα με τους δίσκους και μυριζόμουν ότι φταίει η μητρική. Με άφησαν να μιλήσω με τον ίδιο τον τεχνικό εκεί, ο οποίος φαινόταν και να κατέχει και να έχει όρεξη. 2 μέρες μετά με πήραν να με ενημερώσουν ότι δεν φτιάχνεται (πρόβλημα στη Southbridge νομίζω), και γίνεται αντικατάσταση με μητρική της επιλογής μου. Μεσολάβησε Σ-Κ και το παρέλαβα με την μητρική ήδη εγκατεστημένη και το παιδί είχε την καλοσύνη να μου βάλει και ένα ηχειάκι καθώς το κουτί μου δεν διέθετε. Καθαρή και γρήγορη δουλειά με λίγα λόγια. Μετά από αυτό, πηγαίνω στο κατάστημα Καλλιθέας όταν δεν θέλω να μου έλθουν στο σπίτι, παρόλο που το κατ. Πειραιά είναι πιο κοντά. Από εξυπηρέτηση, είχα μια ιδιαίτερα άσχημη εμπειρία στο κατάστημα στη Στουρνάρη, από ένα τυπά που μπέρδεψε το κατάστημα με το στρατό... μιλάμε για ανάκριση και διαταγές. Τί να πείς...
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.